Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Στην γοητεία σου!!!

Ακουμπάει το χέρι στο πόμολο της πόρτας, κοιτάει καλά καλά γύρω του, έτσι να θυμάται, μιας που τίποτα δεν μπορεί να πάρει μαζί του, πέρα από μνήμες, όλα τα άλλα είναι δικά μου, μισανοίγει την πόρτα, ακουμπάει χαλαρά στην κάσα της και περιμένει να φύγει.
Με κοιτάει, χαμογελάει, αυτό το χαμόγελο που δεν είμαι ποτέ σίγουρη αν καταφέρνει να ανασηκώσει τις άκρες των χειλιών του, ίσως λίγο ειρωνικό, ίσως λίγο στοργικό, μάλλον ανιχνευτικό, ίσως και τυχαίο. Μάλλον ξέρει ότι είναι γοητευτικός έτσι, και απλά ποζάρει. Ίσως εγώ προσπαθώ να καταλάβω κάτι περισσότερο από αυτό που πραγματικά σκέφτεται. Κάτι περισσότερο από αυτό, που πραγματικά υπάρχει.

Κάθομαι στην άκρη του καναπέ, άβολα, αμήχανα. Προσπαθώ να ισιώσω την πλάτη μου.
-Είναι νωρίς του λέω, μην στέκεσαι όρθιος, ή τουλάχιστον βγάλε την καπαρντίνα, έστω το κασκόλ σου...
-Με θέλεις ακόμα; ρωτάει
Χαμογελάω
-Ναι, του απαντάω
Βγάζει την καπαρντίνα, τα γάντια του φουσκώνουν την αριστερή τσέπη της, αλλά κρατάει το κασκόλ.
-Θα βάλεις κάτι να πιούμε;
-Ναι, βέβαια. Τι θέλεις;
-Ότι θα πιεις και εσύ.
-Κρασί.
-Εντάξει, κρασί.

Ανοίγω καινούργιο μπουκάλι, προτιμώ το λευκό, αλλά η ...ώρα απαιτεί κόκκινο, παλεύω με το τιρμπουσόν, μου το παίρνει από τα χέρια.

-Δεν θα μάθεις ποτέ, μου λέει. Άστο, θα το ανοίξω εγώ, φέρε εσύ τα ποτήρια.
Καθόμαστε απέναντι, εγώ στην μία γωνία του ενός καναπέ και Εκεινος στην μέση του άλλου.
Νοιώθω το βλέμμα του, αλλά εγώ προσπαθώ να απασχολήσω το δικά μου μάτια, με όλες τις μικρές λεπτομέρειες του καθιστικού. Ίσως να βάλω ακόμα ένα κούτσουρο, αν και η φωτιά είναι τόσο λαμπερή.
Καταλαβαίνει την αμηχανία μου, έρχεται στον δικό μου καναπέ, κοντά μου, μια ανάσα κοντά μου, αλλά δεν με ακουμπάει.
Μαζεύομαι, όχι, όχι τώρα, ίσως ήταν καλύτερα να τον αφήσω να περιμένει όρθιος με την καπαρντίνα του, στην κάσα της πόρτας.
Απλώνει το χέρι του, νομίζω ότι θα πάρει το χέρι μου, αλλά όχι, απαλά χωρίς να πονέσω, αλλά πολύ αποφασιστικά, με αναγκάζει να τον κοιτάξω στα μάτια.
-Πέρασες καλά μαζί μου, λέει. Έτσι, χωρίς ούτε καν ένα ανεπαίσθητο ερωτηματικό στην φωνή του. Απόλυτα καταφατικά, απόλυτα σίγουρος, δεν περιμένει καν απάντηση.
-Ναι, απαντώ σε αυτό που δεν ήταν ερώτηση, αλλά με ζόρισες. Πολύ...
-Μπορούσες, μου λέει, δεν το ήξερες, ή μάλλον το ήξερες, απλά δεν το πίστευες...αλλά μπορούσες.

Ορμάω και χώνομαι στην αγκαλιά του.
-Μην φύγεις, δεν θα το πω πουθενά, μείνε εδώ μαζί μου, θα σε κρύψω εγώ, εδώ, δεν θα σε βρει κανείς. Ας σκηνοθετήσουμε την φυγή σου, κανείς δεν θα καταλάβει μέσα στην βουή των πυροτεχνημάτων ότι εσύ δεν έφυγες. Κανείς δεν θα σε ψάξει εδώ.
Με σφίγγει στην αγκαλιά του, για πρώτη φορά εδώ και ένα χρόνο, είναι στοργικός μαζί μου. Με κρατάει σφιχτά, μυρίζω την κολόνια του.

-Καρδιά μου, μου λέει, στις 12 θα φύγω, αλλά στις 12.01, θα είμαι πάλι εδώ. Εγώ θα είμαι πάλι, σε εμένα θα ξανανοίξεις την πόρτα. Ίσως απλά αν προλάβω, να αλλάξω καπαρντίνα. Ότι προλάβω να αλλάξω μέσα σε αυτό το δευτερόλεπτο που κλείνουν τα φώτα. Ούτε ένα δευτερόλεπτο δεν μπορείς να κάνεις χωρίς εμένα;;;

Αποτραβιέμαι από την αγκαλιά του, σκουπίζω τα μάτια μου, πίνω μια γενναία γουλιά, από αυτό το κόκκινο κρασί, που ποτέ δεν μου άρεσε, τον κοιτάω πια εγώ κατάματα και του λέω.
-Όχι, ούτε ένα δευτερόλεπτο δεν μπορώ να κάνω χωρίς εσένα, αλλά ...με έμαθες ότι μπορώ. Αλλά μόνο ένα δευτερόλεπτο. Και μην αλλάξεις καπαρντίνα. Αυτή σου πάει πολύ.

Σηκώνεται, ξαναπηγαίνει στην γωνιά του άλλου καναπέ. Το σκέφτεται.
-Καλά θα δούμε, μου λέει ...ο 2008. Ούτως ή άλλος, τι να προλάβω να αλλάξω από τις 12.00 μέχρι τις 12.01; Mόνο αριθμό...2009. Στην υγεία σου!!!
- Στην γοητεία σου!!!!!

49 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Μακάρι να έρθει ο ίδιος στις 12:01 Κατερίνα, αυτόν τον ξέρουμε, τον μάθαμε, μας έμαθε και μας πέδεψε αλλά φοβάμαι πως στις 12:01 που θα ξανάρθει θα είναι πολύ χειρότερος, δεν αλλάζει μόνο ο αριθμός, πολλά θα αλλάξουν...
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γειτόνισα, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και ας είναι αυτή η τυχερή σου χρονιά έτσι όπως την έχεις ονειρευτεί!

Unknown είπε...

Σωστά, δεν χρειάζεται να αλλάξει καπαρντίνα...Όπως και να είναι είναι ωραίος και είναι δικός μας!!!

Θα είναι πάντα στην αγκαλιά μας!!!

Να μας ζήσει, να τον χαιρόμαστε και να τον δούμε όπως επιθυμούμε!!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ikor είπε...

Πρόβλημα ανεξήγητο
είν’ ο παντέρμος χρόνος
ανε περάσει καταλεί
κι ανε σταθεί ‘ναι πόνος.

Σου εύχομαι πάντα ο χρόνος σου να είναι γρήγορος στις λύπες κι αργός στις χαρές!

Σφηνάκια να πίνετε στα δυσάρεστα, κόκκινο κρασί στα ευχάριστα!

Και πάντα υγεία και γοητεία! Καλή χρονιά!

Leviathan είπε...

Xronia polla!Euxomai i nea xronia na sou ferei ola osa epi8imeis!igeia kai poli poli agapi gia sena kai ta agapimena sou prosopa!filia!

Nikos Lioliopoulos είπε...

Ρουφώντας τις τελευταίες σταγόνες μιας γοητευτικής χρονιάς, σου εύχομαι ότι καλύτερο για σένα και για όσους σε αγαπάνε
Εύχομαι το 2009 να είναι το ίδιο γοητευτικό με το 2008 .

alex_m είπε...

Μμμμμμμ , ναι κι εγώ πιστεύω ότι συνεργάζονται άψογα μεταξύ τους , αρμονικά σε όλες τις περιπτώσεις . Αυτό που δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω και μάλλον θα μου μείνει αυτή η απορία , είναι , είναι το τι γένους είναι ; Ισως και να μην έχει καμία σημασία , εγώ πάντως τον αντιμετωπίζω σαν έφηβο που που πολύ σύντομα (365 μέρες είναι αυτές , δεν είναι δα και πολλές) ενηλικιώνεται αν και από ότι λένε η εφηβεία "κρατάει" πολλά χρόνια , μα πολλά χρόνια !
Καλή χρονιά λοιπόν να έχουμε !

agrampelli είπε...

Καλή χρονιά Κατερίνα!
είσαι όπως πάντα
(συγχώρεσέ με)
σιχαμερά ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!
μια μεγάλη αγκαλια...

Ανώνυμος είπε...

Καλή Καλή Χρονιά αλλά με καινούρια καμπαρντίνα.

aKanonisti είπε...

Καλή χρονιά Κατερινιώ....
Αστον μωρέ να φύγει... ο γρουσούζης...
Ο νέος ίσως είναι ωραίος....
γιατί αυτός ήταν μπελαλίδικος.. και σαρωτικός...
Φιλιά!
:-))))

Matrix είπε...

Καλή χρονιά Κατερίνα!

Ελπίζω να ήρθε με ωραία, μοντέρνα καμπαρντίνα, όχι κλασσική μαύρη.

Δήμητρα είπε...

Kαλή Χρονιά Κατερινάκι :)

Yannis Petsas είπε...

Όταν χάνεσαι στα παραμύθια σου σαλτιμπάγκε… ποιος μπορεί να σ’ αφήσει;
Κι αφού τον ξέρεις, να ‘σαι καλά να τον χαίρεσαι, αυτός να σε ζορίζει κι εσύ να προχωράς.
Φιλιά πολλά.

Greek Rider είπε...

Εύχομαι μια πολύ καλή χρονιά για το 2009!

cynical είπε...

Nα έχεις μια πολυ καλή και δημιουργική χρονια, Κατερίνα. Ευτυχως που ο χρονος δεν τεμπελιαζει ποτέ, για να δινεται και σε μας η ευκαιρια να σεργιανάμε στα μελλουμενα και να μην πλήττουμε.

Spy είπε...

Είναι πράγματι δυνατόν να σας έχει γοητεύσει τόσο πολύ αυτός ο χρόνος;
Οι περισσότεροι που ξέρω θέλουν να τον ξεχάσουν.
Με ίδια φορεσιά ή άλλη, εύχομαι αν όλα σας πήγαν όπως ελπίζατε τη χρονιά που πέρασε, την επόμενη να βρίσκετε την ευτυχία κάτω από κάθε λιθαράκι που θα σηκώνετε.

katerina είπε...

Καλή χρονιά Λύκε.
Ήταν ζόρικη αυτή που πέρασε, κάποιους, μεταξύ αυτών και εμενα, μας έφτασε στα όρια μας, και μετά απλά ανακαλύψαμε, ότι ...δεν ήταν αυτό το όριο.

Ας ελπίσουμε να μας κανακεψει περισσότερο η επόμενη...

katerina είπε...

Καλή χρονιά Λίλλυ.
Ο χρόνος έχει άλλες ...συντεταγμένες όταν τον ζεις και άλλες όταν τον θυμάσαι.

Και μα τον ...Τουτάτη, ακόμα δεν μπορώ ακόνη, να αξιολογήσω τι είναι πιο σημαντικό.
Αυτό που ζεις, αυτό που περιμένεις, ή αυτό που θυμάσαι.

katerina είπε...

Ikor, Καλή Χρονιά και σε εσένα. Ωραία η ευχή.
Αλλά καμιά φορά, αυτό το σφηνάκι, είναι τόσο υψηλών αλκοολικών βαθμών που σε ...μεθάει, περισσότερο και από ένα κελάρι κόκκινο κρασί.
Και τι περίεργο. Αυτά που μένουν χαραγμένα, είναι τα ζόρικα.
Ίσως γιατί αυτή η αναμέτρηση, εκκρίνει τόση αδρεναλίνη.
Κι ίσως τελικά αυτό να είναι και αυτό που συντηρεί τη μνήμη.

katerina είπε...

Καλή Χρονιά Λεβιάθαν. Και σε εσένα απο καρδιάς και καλύτερα

katerina είπε...

Καλή Χρονιά Νίκο.
Σου ευχομαι απο καρδιάς, η πραγματική ζωή να σου προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες συγκινήσεις, απο το blogging.
Και κάτι μου λέει, ότι στο blogging, έκανες τον κύκλο σου, και πας για τα μεγάλα, τα πραγματικά.
Καλή τύχη φίλε.
Και καλή πίστη στον Νίκο τον Λιολιοπουλο.

katerina είπε...

Καλή Χρονιά Κάκο και μην κοιτάς που για ....λογοτεχνικούς λόγους, για λόγους καλλιγραφίας, μας βολεύει, μας ανακουφίζει, να εχουμε τον χρόνο στο μυαλό μας σαν έναν ευάλωτο άνδρα.

Γυναίκα είναι Κάκο. Μια όμορφη, γυναίκα, που την γουστάρουν όλοι, που την θέλουν όλοι, που σε αυτήν δεν πιάνουν οι ευχές, δεν πιάνουν οι κολακείες, δεν πιάνουν τα γητέματα.

Ένα μόνο καταλαβαίνει. Την δύναμη. Καμιά φορά κάνει πως ξεγελιέται και από τους ....δυναμικούς, αλλά όπως κάθε γκόμενα, ξέρει να αναγνωρίζει την πραγματική δύναμη και να την ΄σέβεται.

katerina είπε...

Καλη Χρονιά Αγράμπελλη.
Και σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για τον απιθανο, χαρακτηρισμό σου.
"Σιχαμερά υπέροχη'.

Αν είχα τα κότσια, αν άντεχα να μην με θεωρούν απολυτα ψωνισμένη, θα το έβαζα στον τίτλο του blog. Αλλά δυστυχώς δεν έχω τα κότσια. Και έτσι απλά τον κρατάω...και τον χαζεύω.

katerina είπε...

Καλή Χρονιά De profundis, και παλιά ή καινούργια καπαρντίνα τι σημασία έχει.
Ας μας αφήσει να θυμόμαστε με γλύκα το πρόσωπο του... όταν θα φύγει. Ας πιει, ένα κρασί μαζί μας, και έτσι λίγο στοργικός, ίσως και λίγο τρυφερός....

katerina είπε...

Καλή Χρονιά Ακανόνιστη.
Τους νέους τους φοβάμαι, τουλάχιστον οι παλιοί έχουν πονέσει, έμαθαν να σέβονται τον πόνο, την αντοχή, το όριο.
Εγώ θα τον κραταγα...

katerina είπε...

Καλη Χρονιά Matrix.
Μα τι λες τώρα, δικό μου το όνειρο, δικό μου το σκηνικό, δικό μου το έργο και λατρευω τις μαυρες καπαρντίνες, και τελειωσε, δεν σηκώνω κουβέντα, με μαυρη μονοκουμπη καπαρντίνα ήρθε και ο νέος.

Σιγά μην έπεφτα στα πατώματα και στα κόκκινα κρασιά για ένα γιάπη , με μπεζ Burberry καπαρντίνα…

Ο δικός μου, είναι ...φαντάσου ένα στυλ Τζωρτζ Κλούνυ, με μαυρη καπαρντίνα με ανασηκωμένο γιακά και την πλάτη που γυαλίζει από τις βροχές που έχει φάει πάνω της. Γιατί προφανώς και δεν κρατάει ομπρέλα. .

Εσύ κάντον γυναίκα, και φόρεσε της ότι θέλεις. Αλλά αυτός ...είναι δικός μου και φοράει μαυρη καπαρντίνα.

katerina είπε...

Καλή χρόνια Δήμητρα μου, όλα τα καλά μαζί σου.

katerina είπε...

Καλη Χρονιά Γιάννη.
Ε, αλλάζει ο σαλτιμπάγκος βρε Γιάννη;;;
Επειδή καμιά φορά το παίζει και πιο σοβαρή, πιο ισορροπημένη, πιο ορθολογίστρια...
Κολοκύθια, η Αλίκη... πάντα στον θαυμαστό κόσμο της.

katerina είπε...

Καλη Χρονια GR.
Κάτι μου λέει, ότι αυτή η χρονιά θα σου δώσει, πολλά ερεθίσματα για αναρτήσεις.
Και δη για εργασιακά. Καλή δύναμη.

katerina είπε...

Καλη Χρονια Cynical.
Και έτσι να είμαστε καλά, να σεργιανάμε, στα παλιά και στα μελλούμενα, με ζωηρή περιέργεια.

Να αυτό λοιπόν είναι ευχή. Να είμαστε ανικανοποίητα περίεργοι....

katerina είπε...

Καλη Χρονιά Spy.
Και σε εσάς ιδιαίτερα εύχομαι να είναι Η Χρονιά.
Να, αυτή είναι μια σίγουρη ευχή. Ευχή ΖΩΗΣ.

Και όχι, ήταν μια απιστευτα ζόρική χρονιά αυτή, ένα ταξίδι, που κάθε σταθμός του, ήταν προορισμός που δεν πιστευα ότι θα καταφέρω να φτάσω. Όχι δεν ήταν σύμμαχος, ο χρόνος που πέρασε. Αλλά ήταν άξιος αντίπαλος. Αναμετρηθηκαμε στα ίσα... και το αποτελεσμα της μάχης...θα φανεί.
Αλλά ποιος νοιάζεται για τον προορισμό.
Το ταξίδι είναι που μετράει.

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά Κατερίνα μου!
Ότι ονειρεύτηκες να γίνει πραγματικότητα μέσα στο 2009.
Φιλί κοραλένιο.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σασπένς βρε Κατερίνα, ούτε ο Χίτσκοκ να ήσουνα! Κράτησες το μυστήριο μέχρι την τελευταία φράση!
Πάνω που νόμιζα ότι θα γίνει το... έλα να δεις στον καναπέ μετά το άνοιγμα του κρασιού, τα πράγματα ξεκαθάρισαν με απρόσμενη ανατροπή.
Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία και χαμόγελο.

cinderella είπε...

Αν δεν του μοιάζει του Τζώρτζ όπως μου έταξες...κάηκες!!!
Μην τάξεις σ' άγιο κερί και ...δεν θυμάμαι τι λέει παρακάτω. Το νόημα το έπιασες...το νού σου!!!
Καλή Χρονιά ψυχή μου!!!
Μόνο τα καλύτερα!!!
Μόνο!!!

busy bee είπε...

Τι να κάνουμε...ακόμα και ο χρόνος..αρσενικό είναι!!!
Και "δουλεύει" για σας!!!:))
Καλό "χρόνο" λοιπόν Κατερίνα!
Υγεία και ειρήνη στο κόσμο!

katerina είπε...

Καλη χρονιά Zanzi, και σε εσένα τα καλύτερα.

katerina είπε...

Καλη Χρονια Συνέα.
Συνέα μου, είμεθα σεμνό blog, για όλη την οικογενεια.
Αλλωστε, δόξα να έχει ο Γιαραμπής, με τον λεγάμενο τον 2008, είχαμε ζόρικες σκηνές όλο το χρόνο. Μου άστραψε κάτι μπούφλες, που ειδα τα ραδίκια ανάποδα, ε, είπαμε να κάνουμε γλυκερή την σκηνή...

katerina είπε...

Καλη Χρονιά, Busy Bee.
Καθόλου σίγουρη δεν είμαι ότι είναι άνδρας, αλλά χάριν της αναρτησης..
Αλλωστε ο καθείς και τα θέλω του...

katerina είπε...

Καλα εσύ φιλενάδα πράμα, δεν ντρέπεσαι να με αμφισβητείς δημοσίως;
Οχι εδώ στην πλατεία του χωριού, να μου πεις πότε η πληροφορία που σου έδωσα δεν ήταν γκαραντι;;;
Ε, πότε;;
Σταχτοπούτα μου, ναι ο καινουργιος χρόνος, ο Κλουνευ θα είναι...
Μάλλον εσένα σου πεφτει λίγο σιτεμένος ο Τζωρτζ, ασε σου δίνω κάτι σε νεότερο και κρατάω εγώ αυτόν.
Φίλες εεεεεε;;;

OnWine είπε...

Κατερίνα,

Είσαι σίγουρη... ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΗ... ότι ήταν ο ...χρόνος που φεύγει? Πολύ ρεαλιστική η περιγραφή, βρε παιδί μου... μήπως τα είχες κάπως "κοπάνήσει" και ...μπερδεύτηκες?

Πάντως... αν ο χρόνος εμφανίζεται τόσο ...ρεαλιστικά, κρίμα που δεν είναι γυναίκα...

Εστω και καθυστερημένα, εύχομαι Καλή Χρονιά...

ΕΛΛΗΝ VS ΧΑΟΣ είπε...

ΑΛΗΘΗΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΡΑΦΗ

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/01/blog-post_01.html

katerina είπε...

Καλή Χρονιά Σχολιαστή.

Σίγουρη πια, είμαι για ελάχιστα πράγματα. Αλλά ...όσο λιγότερα, ...τόσο πιο σίγουρη.
Σαν οι ...βεβαιότητες να καταλαμβάνουν συγκεκριμένο όγκο, και όσο μικραίνει η επιφάνεια, τόσο να μεγαλώνει το βάθος τους.

Αλλωστε, αυτά, για τα οποία κάποτε ήμουν σίγουρη, ανατράπηκαν, για να καταλήξω σε άλλες ...σιγουριές, που και αυτές με την σειρά τους καταβαραθρώθηκαν, με εκκωφαντικό θόρυβο.
Κι έτσι αν κάτι έμαθα, ιδιαιτέρα φέτος, είναι να ελαχιστοποιώ μεν τις σιγουριές, αλλά όσες μένουν ή όσες προκύπτουν, να γίνονται πιο βαθιές βεβαιότητες.
Και δεν είσαι άμοιρος ευθυνών για αυτό. Ευτυχώς δε, για την ισχυρή δύναμη της αδράνειας μου, που δεν γράφεις και κάθε μέρα αναρτήσεις, γιατί θα κυκλοφορούσα σαν διαδικτυακή version της Αστέρως, από τα χτυπήματα σου, στην κοινή κλισαρισμένη λογική και ηθική μου.

Ανέτρεψες αρκετά, με την blogoπαρουσία σου, παρακαλώ όμως θερμά για κάτι.
Αυτός ο χρόνος που έφυγε, είχε την εικόνα που περιγράφω. Και έφυγε υποσχομενος μου, ότι ίδιος θα ξανάρθει. Απλά για τις ανάγκες του έργου αλλάζει μόνο αριθμό.

Ε, είναι από τις βεβαιότητες, που χρειάζομαι. Παρακαλώ λοιπόν, μην επιχειρήσεις να αποδείξεις ότι είναι οτιδήποτε άλλο, ο Χρόνος πέρα από αυτό που περιγράφω. Αν πάλι, κάνεις ανάρτηση για τον χρόνο, και τον παρουσιάσεις γυναίκα, κακομούτσουνο, ή ότι άλλο μη ακραία γοητευτικό, βάλε μια ένδειξη στην ανάρτηση σου, «απαγορεύεται η ανάγνωση, στις Κατερίνες».

katerina είπε...

Ελλην vs chaos ποιος χρειάζεται αληθή ασφαλή γραφή;

Ανώνυμος είπε...

Κανείς δεν ξέρει τι είναι ο χρόνος. Αυτός φεύγει και πάντα είναι εδώ! Κανείς δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αυτόν αλλά αυτός ζει χωρίς εμάς. Αυτή είναι η μελαγχολία μου. Η σχέση του αιωνίου με το εφήμερο. Η στιγμή με τη συνέχεια. Ένας ανεκπλήρωτος έρωτας!

Καλή χρονιά!

Άντε… 359+1 και κάτι λεπτά έμειναν και πάει και αυτός ο χρόνος!

Ανώνυμος είπε...

xronia polla

tovenito είπε...

κι όμως θέλει ταλέντο να πεις δεν έχω να πω τίποτα. στην γοητεία σου!
και στην καλή σου χρονιά!

Leviathan είπε...

xronia polla kai pali!kai aurio me igeia! :)

marios είπε...

Και καλα Κατερινα μου εσενα σου διακοπηκε η εμπνευση...
Μας εκοψε ομως και σε μας την δυνατοτητα σχολιασμου στην τελευταια σου αναρτηση και παμε και ξενιτευομαστε σε μακρινα blogs!!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

μου άρεσε το κείμενο.Ας ευχηθούμε να μας φερθεί καλά το 2009,να βάλουμε κι εμείς τα δυνατά μας όμως!
Καλή χρονιά!