Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Η προσωρινή Πρόεδρος (είπαμε προσωρινή) της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα, σας ανακοινώνει ότι η Χώρα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ευτυχίας

Λοιπόν, επιτέλους Πρόεδρος και εγώ, της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα, έστω και προσωρινή, ξέρετε τώρα αυτά τα ...προσωρινά, ναι....με μια φούξια πασμίνα και εγώ , έτσι σαν τον Νιόνο (απείρως ωραιότερη βέβαια από αυτόν, δεν χωρεί αμφιβολία περί τούτου), έτσι με αυτό το φούξια που σπάει το μωβ με κόκκινο, με το κόκκινο της χαράς, με το κόκκινο της αγάπης, με το κόκκινο του πάθους, έτσι με τα μεταξωτά να ανεμίζουν, πριν ξεχυθώ στους δρόμους αυτής της γιορτινής βραδυάς, που βρέχει αστερόσκονη, σας ενημερώνω....όχι, όχι σας ανακοινώνω, ότι ...ναι σύντροφοι, ναι συχωριανοί .... η Χώρα βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ευτυχίας.
Γιατί....
Τι να φταίει η Bουλή
τι να φταιν οι εκπρόσωποι
έρημοι και απρόσωποι βρε
αν πονάει η κεφαλή
φταίει η απρόσωπη αγάπη που 'χε βρει

Mα η δικιά μας έχει όνομα
έχει σώμα και θρησκεία
και παππού σε μέρη αυτόνομα
μέσα στην τουρκοκρατία

Να μας έχει ο Θεός γερούς
πάντα ν' ανταμώνουμε
και να ξεφαντώνουμε βρε
με χορούς κυκλωτικούς
κι άλλο τόσο ελεύθερους σαν ποταμούς

Και στης νύχτας το λαμπάδιασμα
να πυκνώνει ο δεσμός μας
και να σμίγει παλιές κι αναμμένες τροχιές
με το ροκ του μέλλοντός μας


Πολλά φιλιά σε όλους, πολλές ευχές σε όλους, για ότι ονειρεύεται ο καθένας...ακόμα και αν δεν το ξέρει.... ή δεν τολμάει να το ελπίσει.

Και μην ξεχνάτε....
Ας κρατήσουν οι χοροί......

44 σχόλια:

Δήμητρα είπε...

Xρόνια πολλά είπαμε;;;Χρόνια πολλά πρόεδρε....:)

monahikoslikos είπε...

Τράβα μπροστά Πρόεδρε κι αρχηγέ μας και εμείς ακολουθούμε...
Εδώ ακολουθήσαμε άλλους κι άλλους που δεν είχαν και φούξια πασμίνα...
Καλή διασκέδαση κι αστερόσκονη στα μαλλιά σου να ξεχωρίζεις και να μεταδίδεις το έκτακτο δελτίο χαράς...
Φιλιά πολλά

ο γείτονας

apos είπε...

Κανονικά εγώ μία πρόεδρο είχα να λατρεύω και αυτή είναι η πρόεδρος της χώρας μου, η Cristina Fernandez.
Εδώ όμως έχω εσένα για Presidenta και το βρίσκω μια χαρά.
Καλά να περάσεις και να συνεχίσεις να ονειρεύεσαι. Και να ελπίζεις.
besos, besos, besos, besos.

cynical είπε...

Ωστε εσεις εισασταν η κυρια που βολτάριζε πριν λίγο πάνω στον ουρανό της Αθήνας και άναβε ένα ένα τα άστρα και μοίραζε απλόχερα τις ευχές;
Να εισαι ευτυχισμένη Κατερίνα και όλα τα καλά να ειναι ακομα μπροστά σου.

busy bee είπε...

Κατερίνα Χρόνια Πολλά!
Θερμές ευχές!
Ας ελπίσουμε σε ένα καλύτερο μέλλον και για ένα καλύτερο κόσμο!

ikor είπε...

Έτσι, είναι. Όταν υπάρχει κενό εξουσίας, αναλαμβάνουν αυτόκλητοι μάγοι! χεχεχεχε

Να είσαι πάντα γερή Κατερίνα! Με υγεία και κριτική σκέψη. Με έμπνευση και φαντασία σε ό,τι κάνεις!

Και να έχεις πάντα γύρω σου ανθρώπους που σου προκαλούν και τους προκαλείς χαμόγελα!

Ανώνυμος είπε...

Έτη πολλά, δεσποσύνη.
Πολλά και όμορφα για σένα κι όσους αγαπάς.

Ανώνυμος είπε...

To FuckMusicBlog© επιβεβαιώνει πως όντως έχουν έρθει τα Χριστούγεννα και εύχεται ευχές για τις χρονιάρες μέρες και το νέο έτος. Ευτυχία υγεία και να μπαίνετε όλοι σας στο FuckMusicBlog© μην σας βγάλω τα άντερα με το μαχαίρι

http://fuck-music.blogspot.com
για όσους ακούνε μουσική χωρίς προφυλακτικό...

Left Liberal Synthesis είπε...

Κατερινα
Μήπως γίνεται η πρόεδρος να κάνει κανένα ψιλοπραξηκοματάκι,να διατηρήσει την έκτατη κατάσταση καμιά επταετία??
Σε κάθε περίπτωση οι οπαδοι της προέδρου εύχονται Χρονια Πολλά

Σύλβια Τσούμπογλου είπε...

Όμορφη πρέπει να ήταν η Παραμονή των Χριστουγέννων με μία φουξια πασμινα και την αστερόσκονη να καλύπτει τα άσχημα.
Αρα να σου ευχηθώ και εγώ με την σειρά μου, να συνεχίσεις την υπέροχη δικτατορία σου, έτσι στα φουξια, έτσι στα μεταξωτά.
Και δεν θα δυσκολευτείς να κυβερνήσεις, εμεις δεν θα επαναστατίσουμε απέναντι στο καθεστώς της Ευτυχίας.

Καλώς σε βρήκα και Χρόνια Πολλά.

katerina είπε...

Δημητρα μου, Χρόνια Πολλά.
Σου στέλνω τις αγωνιστικές μου ευχές για ωραίες μέρες και ακόμα ωραιότερες στιγμές και ζητώ την συνδρομή σου, για την καθιέρωση αυτου του Πολιτευματος.

katerina είπε...

Γείτονα, εντάξει Πρόεδρος τώρα, αλλά εγώ, δεν ξεχνάω την ταπεινή καταγωγή μου.
Ε, μεταξύ μας, γείτονες γαρ, δεν χρειάζονται τυπικότητες, σου δίνω το δικαιωμα να εξακολουθείς να με λες Κατερίνα.
Και μιας που, όλοι πια οι Προεδροι, μοιαζουν τόσο πολύ μεταξύ τους, εγώ έβαλα τα φουξια για να με ξεχωρίζετε απο μακρυά και να με ακολουθείτε.
Πάμε λοιπόν για νεες "πρωτοβουλίες" ευτυχίας.
Και μιας και για κοινωνική ευτυχία ...δεν το βλέπω, δεν την κόβω και πολύ αποτελεσματική την Κυβερνηση μου, σου ευχομαι τουλάχιστον προσωπική ευτυχία...και κάνε ότι μπορείς μόνος σου.

Χρόνια πολλά γείτονα.

katerina είπε...

Συνεταιρε μου Apos,τι να κάνω και εγώ, χτυπησε η κρίση την ναυτιλία και αφήσα το εφοπλιστιλίκι, να ασχοληθώ με την Κυβερνηση.
Μάλλον είναι καλύτερη ως επαγγελματική αποκατάσταση.

Από την άλλη οφείλω να σε συγχαρω για το γουστο σου στις Προέδρους. Και η Fernandez και εγώ είμεθα ωραιότατες. Ασε που αυτή έχει τρελαθεί στις πλαστικές, ενω εγώ μόνο με την γοητεία, που απλοχερα βέβαια, δεν λέω, μου χάρισε ο Υψιστος...

Apos μου, Χρόνια Πολλά, Χρόνια Όμορφα, Χρόνια Συγκλονιστικά, και έτσι πάντα, ...να απαιτούμε απο την ζωή ότι μπορεί και ότι δεν μπορεί να μας δώσει.

Έτσι να την οδηγούμε σε αυτό το tango, που κι αν δεν ξέρει τα βήματα, εδώ είμαστε εμείς να της τα μάθουμε.

katerina είπε...

Cynical μου, ναι εγώ ήμουν. Μα δεν θυμάσαι χαιρετηθήκαμε εκει πάνω. Σε εκεινο το συνεφάκι, που σε βρήκα να ξεκουράζεσαι για λίγο, εκει που σου δανειστηκα λίγο απο την αστερόσκονη, γιατί σπάταλη εγώ, την είχα τελειώσει την δική μου.

Πέρα απο τις προσωπικές ευχές για τα καλύτερα, να ευχηθω και όλοι οι κυνικοί, να γίνουν τόσο γλυκεις και τόσο ευαίσθητοι, όσο του λόγου σου. Αυτό, κι αν θα ήταν κοινωνική ανατροπή.

Φιλια.

katerina είπε...

Busy bee, πολλες ευχές, για όμορφα πράγματα, και όμορφα χρόνια.
Όσο για τον ...καλυτερο κόσμο, ο καθένας όπως ξέρει και μπορεί, ας το κάνουμε. Δικός ΜΑΣ, είναι, αυτός ο κόσμος.

Unknown είπε...

Όταν ο Πρόεδρος είναι άντρας, η γυναίκα του λέγεται "Κυρία Προέδρου". Οταν (όπως στην περίπτωσή σου) είναι μια ωραιότατη γυναίκα, ο άντρας της το λιγότερο φάουλ που σκέφτηκα πως πρέπει να λέγεται είναι "Κύριος Κυρίας Προέδρου". Σε μια τέτοια περίπτωση, εγώ θα απαρνιόμουν άκαυστα τον τίτλο και τα όποια προνόμιά του για να δεχτώ τον απείρως ρομαντικότερο του "Κηπουρού των Προεδρικών Κήπων"...Όσο για το tango δεν χρειάζονται πτυχία βημάτων...Ψυχή και συναίσθημα χρειάζονται...και ο ρυθμός transe πάνω στον μετρονόμο της καρδιάς! Καλή σου δεύτερη μέρα Χριστουγέννων...

katerina είπε...

Ikor μου, Χρόνια Πολλά.

Ναι εκμεταλευτηκα το κενό εξουσία, για μια νύχτα. Και μην νομίζεις ότι δυσκολευτηκα, εκεινος ο Καραμανλής τα πόδια μου φιλούσε. Πάρε κι άλλο μου έλεγε.
Η Νατάσα, λίγο στραβομουτσούνιασε, αλλά σιγά μην δίνουμε τώρα λογαριασμό και στις ξανθιές.

katerina είπε...

Γιαννη μου, και σε εσένα τα καλυτερα, και που είσαι ...Οδυσσέα, έτσι να είναι μακρύς ο δρόμος για την Ιθάκη, μιας και εσύ και τους Λαστρυγόνες και τους Κυκλωπες ...τους κουμαντάρεις τόσο γοητευτικά.

Γοητευτικά...ποιος νοιάζεται αλήθεια για το αποτελεσματικά;;;
Ετσι για αυτήν την "ερωτική πολιτική". Έτσι για το ταξίδι.

τσότσος είπε...

Προεδρίνα μου εσύ...
Πάντα να χορεύεις, να γελάς, να ΓΡΑΦΕΙΣ με το "νυστέρι" σου, ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!
Θα τα πούμε και τηλεφωνικά για να βρεθούμε έτσι;
Φιλιά

katerina είπε...

Χρόνια Πολλά tho και ευχομαι καλές δουλειές.
Να σου πω την αλήθεια δεν προλαβα να ακούσω την μουσική του FuckMusicBlog©, μου πεσανε βαριές οι γαλοπούλες και τα κρασιά, αλλά αν κρίνω απο το σχόλιο σου, μόνο με το πιστόλι στον κρόταφο, απλαμβανεις την μουσική στο εν λόγω blog;;

katerina είπε...

lls, Χρόνια Πολλά.
Να σου πω την αλήθεια δεν δυσκολευτηκα καθόλου να καταλάβω την εξουσία για μια νύχτα. Αλλά μου άρεσε το Προεδριλίκι, και είπα να την κρατήσω. Ασε που δνε βλέπω και καμιά κίνηση να την ξαναπάρουν πίσω οι έχοντες την ...επικαρπία.
Αλλά ξέρεις το να την πάρεις είναι ευκολο, το να την κρατήσεις είναι το ζόρι.
Σε χρήζω, Υπουργό Πολιτικού Σχεδιασμού, και για επεξεργάσου ένα προγραμμα 100 ημερών, γιατί ...τον χειμωνα τούτο αμα τον πηδήσαμε, για άλλα δεκα χρόνια αντε καθαρίσαμε.

katerina είπε...

Σύλβια καλώς ήρθες και Χρόνια Πολλά και σε σένα.

Συλβια, νιοφερτη βλέπω στο blogoχωριό, κατευθείαν στην εξουσία ήρθες να καταθέσεις τα διαπιστευτηρια σου.
Και ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη.
Για τους υπάκουους υπηκόους, έχουμε επεξαργαστεί και φορολογικές απαλλαγές.

katerina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
katerina είπε...

Mano a Mano, Χρόνια σου Πολλά.
Σε ευχαριστώ για τα κολακευτικά σου λόγια, αλλά απο την άλλη έτσι την πάτησε και ο Καραμανλής. Και όλοι τωρα διαμηνύουν πιο ακριβώς κυβερνητικό πόστο απαιτούν.
Μαθάίνω απο τα λάθη του τέως Κυβερνήτη μας. Θα σε αξιοποιησω εγώ στην καταλληλη θέση.

Όσο για το tango, απορίας άξιον, πως εγώ που, Ανατολιτισα γαρ, λατρευω το oriental, όπως άλλωστε και όλους τους μοναχικούς χορούς, δύσκολα συνταιριάζω βήματα με άλλους, έκανα φίλους τους δύο Αργεντίνους της blogoσφαιρας.

katerina είπε...

Τσότσο μου, ευχομαι, τα πιο όμορφα, στις υπέροχες γυναικες σου και σε σένα.
Να τις χαίρεσαι, να τις καμαρώνεις, και να εξάγετε πάντα και οι τρείς, γλύκα και ζεστασιά.

Unknown είπε...

Δεν ζητάω θέση στην κυβέρνηση, να φροντίζω τον ανθόκηπό σου θέλω...θυμάσαι το παλιό μαοϊκό σύνθημα "όλα τα λουλούδια ν' ανθίσουν"; Έ άμα δεν τους πάρεις κηπουρό πως θα γίνει; Μόνο με όσμωση από την Υπέρτατη Ορχιδέα Πρόεδρο; Αργεντίνος εγώ; όχι, απλά αργεντινόφιλος (και για την περισσότερη Λατ. Αμερική την ίδια αγάπη έχω), το tango απλά δίνει την ελπίδα ότι οι (μικρο)αστικές καταβολές έχουν κι αυτές θέση στον ήλιο...Κοκκινόχωμα για τις τριανταφυλλιές, βγάλε μου ένα Προεδρικό Διάταγμα επίταξης, γιατί τα φυτώρια δεν μου δίνουν...chaooooooo!

monahikoslikos είπε...

Προσωρινή Προεδρίνα μου, μου λες ότι μεταξύ μας μπορώ να σε αποκαλώ σκέτη Κατερίνα και σ΄ ευχαριστώ για αυτό αλλά και κείνο τον άλλο Προσωρινό Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ σκέτο Ανδρέα τον έλεγα μεταξύ μας και ...πρόκοψα.
Για να μην πάθω τα ίδια λοιπόν Εσένα επίτρεψέ μου να συνεχίσω να σε αποκαλώ "Πρόεδρέ μου" (χωρίς το προσωρινή).

aKanonisti είπε...

Χρόνιααααααααα πολλάααααααααααα
(χωρίς Σαββόπουλο.. γιατί δεν τον χωνεύω...)
:-)))))

Leviathan είπε...

xronia polla me igeia kai xara !

Ανώνυμος είπε...

@κατερινα
Μια ευχή σεμνή και ταπεινή έκανα. σύ γιατί "πολιτικολογείς";
Δεν είμαι και δεν θέλω να είμαι "γοητευτικός". Δεν περιλαμβάνεται στις προθέσεις και τις ικανότητες μου. Να είμαι αποτελεσματικός θέλω, αλλά μόνος δεν μπορώ.
Οι πολλοί απλώς, βλέπουν τα τραίνα να περνούν. Σχολιάζοντας. Ή και σωπαίνοντας, οι ακόμα περισσότεροι.
Το ταξίδι είναι το καλό γι' αυτόν που το κάνει. Η αναποτελεσματικότητα είναι το κακό για όλους.
Και με θλίβει το κακό και ηαδράνεια εναντίον του.

OnWine είπε...

Γρήγορη επίσκεψη... κοιτάζω δεξιά-αριστερά... κανείς εδώ... μπαίνω...

Χρόνια πολλά, καλή χρονιά... φεύγω γρήγορα μη με φάνε τα άγρια θηρια (μάλλον η "μπόρα του αιώνα" θα με φάει)...

Να περάσεις καλά...

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα έκτακτα διατάγματα πάντα ρίγη μου φέρνουν! Λες να είναι ρίγη έκτακτης ευτυχίας; Και μετά τι έχει το μενού κυρία πρόεδρος; Κάποιο Έκτακτο Διάταγμα μήπως για έρθουμε στα ίσα μας; Άντε και εις ανώτερα, αν υπάρχουν ανώτερα. Οι… μελλοθάνατοι σε χαιρετούν!

Χρόνια πολλά και πάλι

katerina είπε...

Τώρα το να απαντάς στις Χριστουγεννιάτικες ευχές ...σχεδόν την Πρωτοχρονιά, δεν είναι και πολύ comme il faut, αλλά ούτως ή άλλως, τι είναι στις μέρες μας; Και έτσι έστω και καθυστερημένα....

katerina είπε...

Mano a Mano, τριανταφυλλιές δεν έχουμε.
Κάτι γιασεμιά, ξεμείνανε από την Άνοιξη, αλλά ξέρουν αυτά, τον δρόμο να ξανανθίσουν μόνα τους.

Μα τι πάθατε όλοι και θέλετε να γίνετε κηπουροί;; Ακόμα και ο Νικοπολίδης, αυτό είχε για όνειρο ζωής...
Προσωπικά ο λατρεμένος μου ...κηπουρός, έχει πια πεθάνει...Τσανς λεγόταν.

katerina είπε...

Άμα έχεις τέτοιο προηγούμενο Λύκε, ναι μόνο Πρόεδρε να με λες.

Μην σου πω και κα Πρόεδρε..., μωρέ και Υψηλοτάτη, να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο....

katerina είπε...

Ακανόνιστη μου, χρόνια πολλάααααα και γωνίες....πολλές γωνίες καλή μου.
Αλλά να θυμάσαι προς τα έξω εεεεεεεεε!!!
Όχι προς τα μέσα, πονάνε...

katerina είπε...

Λεβιάθαν καλώς ήρθες και χρόνια πολλά και καλά.

Καλά μην δείτε Πρόεδρο...αμέσως τα διαπιστευτήρια.

katerina είπε...

Οδυσσέα, Χριστούγεννα έχουμε.
Στις γιορτές, στις μέρες που παλεύουμε να κάνουμε λαμπερές, γινόμαστε γοητευτικοί.
Τις άλλες μέρες να είσαι αποτελεσματικός.

katerina είπε...

Σχολιαστή, όπως βλέπεις, και Πρόεδρος που έγινα, η φρουρά μου, κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Καμία αψιμαχία, ένα αλτ τις ει έστω, τίποτα;

Σε ευχαριστώ Σχολιαστή για τις ευχές σου, και εύχομαι και σε σένα, από καρδιάς, τα καλύτερα και τα λαμπερότερα.

katerina είπε...

Στέργιε, μετά τις ευχές να σου ανακοινώσω ότι οι σύμβουλοι μου, μου εισηγούνται, να ξαναεπενδύσω στον ...κοινωνικό τουρισμό.
Και όπως καταλαβαίνεις, την αυστηρότητα μου, πρέπει να την εξαντλήσω στους φίλους.

Λοιπόν για εσένα, έχω σκεφτεί μια πολύ αυστηρή εκτόπιση. Σκέφτομαι να σε στείλω στην Ψαρού, στην παραλία της οποία θα περιφέρεσαι, έχοντας πλάνο να πουλήσεις 10 αντίτυπα ημερησίως του μνημειώδους έργου «οι Θέσεις και το Καταστατικό της Κομμουνιστικής Διεθνούς, όπως ψηφίστηκαν στο Β’ Συνέδριο της Πετρούπολης – Μόσχας, 6-25 Ιουλίου 1920»
Άσε που μπορεί να σε λυπηθεί η Βατίδου, για την οποία οι μυστικές μου υπηρεσίες μου ανέφεραν ότι είναι αναλφάβητη( ε, είμαστε δίκαιη κοινωνία, δεν μπορεί οι γκόμεναρες να είναι και εγγράμματες, όσες ...έτυχε να είναι, θα τους κάνουμε λοβοτομή) και να αγοράσει και τα 10 αντίτυπα.
Ενα θα κάνει δώρο στον Κουγια.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή Κατερίνα,
Χρονιάρες μέρες που είναι, θάθελα να σου ευχηθώ υγεία,πάνω απ’όλα, δύναμη και δημιουργικότητα σ’όλους τους τομείς της επιστήμης,της πολιτικής και των λοιπών ενδιαφερόντων που ομορφαίνουν τη ζωή σου.
Όσον αφορά την ΕΙΡΗΝΗ, τι να πώ, άστην αυτή, τη διασφάλισή της την «έχουμε εναποθέσει» στα χέρια επικίνδυνων ηγετών.
Κατερίνα, θα ήθελα επίσης να σ’ευχαριστήσω για την απόλαυση που μου προσφέρουν οι ιδέες και οι απόψεις σου, που διαβάζω κάθε φορά στις αναρτήσεις σου.
Νάσαι πάντα καλά.
Σ’ευχαριστώ.

sombraluz είπε...

Καλή χρονιά, καλές αναρτήσεις και καλό κουράγιο.

katerina είπε...

Ivain, πολύ όμορφα, πολύ κολακευτικά όλα αυτά που μου άφησες να βρώ σήμερα, Παραμονή Πρωτοχρονιάς, στην πόρτα του τσαντηριού μου.
Σε ευχαριστώ και αντευχομαι, όλα τα καλά.

katerina είπε...

Sobraluz μου, από καρδιάς, καλή χρονιά, και ...ζεσταινε μας.

Στο έχω ξαναπεί, σε κραταω για τα δύσκολα, όταν το κρυο που νοιώθω στην πλάτη μου, μου φέρνει ρίγος.
Και έρχομαι, και πόσο να κρατήσει το διαβασμα μιάς αναρτησης, γύρω στο πεντάλεπτο, αλλά είναι ζεστή η ανασα της.
Φιλιά.