Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

«Όταν τραβήξεις πιστόλι, πρέπει ή να πυροβολήσεις ή να το .....βάλεις εκεί που ξέρεις» Lucky Luciano

Αν έχετε κανένα καλό υπνωτικό να μου το συστήσετε συχωριανοί.... Χθες στον ύπνο μου ήρθε ο Lucky Luciano.
Αυτός δεν είναι ύπνος πια, πότε ο
Watson, πότε ο Luciano, έτσι και πουλήσω τα όνειρα μου στο CNN, μωρέ και στο Mega να σου πω....θα ξεχρεώσω και στεγαστικά και καταναλωτικά και κάρτες και όλα.

Μου λέει λοιπόν ο κ. Lucky, "ρε καθίκια, εγώ έχω αγοράσει μετοχές της ΔΕΗ. Με νοιάζει εμένα για το κωλοπεριβάλλον σας, με νοιάζει εμένα που η κωλοΔΕΗ σας αγοράζει ρεύμα από φωτοβολταικες παραγωγές στην διπλάσια τιμή, από αυτή που το πουλάει, με νοιάζει εμένα που ο ρυθμός ανάπτυξης σας καθορίζεται και από την τιμή πώλησης του ηλεκτρικού σας ρεύματος, με κόβεις να με νοιάζει εμένα για την κοινωνική σας συγκλιση, είναι ποτέ δυνατόν ο Δ/νων Σύμβουλος της εισηγμένης ΑΕ, να λέει στους καταναλωτές να μην αγοράζουν ...πολύ από το προϊόν που πουλάει;;;»

Λοιπόν το έχω παρατηρήσει όταν το προηγούμενο βράδυ, έχω φάει από αυτό το σπανάκι του Μπαρμπα- Στάθη, εμφανίζω μια ...γενναιότητα να την πω...μία άγνοια κινδύνου να την πω, ....αντί να ξυπνήσω και να τελειώνω με τον κ. Lucky, του έβγαλα και γλώσσα.....

Άκου του λέω χρυσέ μου, ....και κατέβασε και το ρημάδι σου...μην πυροβολήσεις καμία λάμπα, το καλοκαίρι το πήρα το φωτιστικό και δεν το έχω ξεχρεώσει ακόμα.....

Εσύ ρε, επενδυτή της πλάκας....δεν τα ήξερες όλα αυτά;;;

Δεν φαντάστηκες ότι μία Δημόσια Επιχείρηση Κοινής Ωφέλειας, που παράγει μονοπωλιακά ενέργεια, το μόνο κέρδος που μπορεί να έχει είναι ...η Κοινή Ωφέλεια;;;

Δεν ήξερες ότι η τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας που πήγες να επενδύσεις, υπογράφεται απο Υπουργική Απόφαση;;

Δεν ήξερες ότι ...κάποιος την έβαλε στο Χρηματιστήριο, σας μάζεψε το χρήμα....και τώρα.... με βαρύγδουπες συνεντεύξεις ...δίνει λύσεις για την έξοδο από την κρίση.

Δεν ήξερες ότι η ΔΕΗ, όπως και κάθε εποπτευομενος απο το Κράτος Φορέας, θα κάνει το δικό του παιχνίδι χώνοντας από πόρτες, παράθυρα και υπόγεια όλες τις πελατειακές του εκδουλεύσεις. Ο μπαμπάς Υπουργός θα νοιάζεται για το καλό των παιδιών πολιτών του και ο κακός manager, που διορίστηκε και εξαρτάται άμεσα από τον Υπουργό, για το καλό των μετόχων του;;;
Γιατί κ. Lucky μου, δεν πήγες να βάλεις τα λεφτουδάκια σου στην MIG. Να έχεις Υπηρέτη τον Βγενόπουλο;;;
Και γιατί Χριστιανέ μου, δεν πάς να τα πεις στον κ. Φώλια, γιατί δεν πάς να τα πεις στον κ. Αθανασόπουλο;;;

Μωρέ στημένη του την έχω και του Φώλια, μου λέει, αλλά έλα που κοιμάται τόσο βαριά, που δεν βλέπει όνειρα. Όσο για τον Αθανασόπουλο, τον έχει βουτήξει η γυναίκα του στην γκρίνια και στην κρεβατομουρμούρα, που τον λυπήθηκα.

Όπα λέω...λαβράκι βγάλαμε... γκόμενα έχει ο Δ/νων. Για λέγε ρε κ. Lucky μου, τώρα που γνωριστήκαμε....

Μπα μου λέει, όλη μέρα και όλη νύχτα τον έχει και τον μουρμουράει «να χέσω τον manager, ποιος μωρέ αξιόλογος manager , θα πήγαινε να αναλάβει αυτό το απίστευτο τουρλουμπούκι, αυτό το αλισβερίσι που αντίκειται στην κοινή λογική»;; Ε, μου λέει, ο Lucky, και εγώ όλα τα είχα δει στην ζωή μου, αλλά η κρεβατομουρμούρα είναι χειρότερη και από το περίστροφο στον κρόταφο..... Αστον τον έρημο....

Δίκιο έχεις του λέω, αλλά δεν την κάνεις σιγά σιγά γιατί δουλεύω αύριο....

Ελα μωρέ μου λέει να κουτσομπολέψουμε λίγο, για πες μου τι λογιω άνθρωπος είναι ο Καραμανλής;;;

Α, εξαιρετικός του απαντάω. Πρώτα από όλα είναι φεμινιστής, και πολύ καλός φίλος. Και εξαιρετικός πατέρας. Παιδί μου λέει, επειδή η σύζυγος είναι κάτι λίγο περίεργο, νηπιαγωγός-αγγειοχειρουργος (τον ...έστειλα τον κ.Lucky, πολλά είχαν δει τα μάτια του...αλλά αυτό τουφερε τρόμο), και δεν έχει χρόνο, έχει αναλάβει αυτός την διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Ε, όπως να πεις, έχει πιο χαλαρό πρόγραμμα.
Πρώτα απο όλα 4 χρονών σου λέει τα δίδυμα, έχουν μάθει όλες τις πιθανές προσθεταφαιρέσεις μέχρι το 152, και όχι μόνο τα βιολογικά του παιδιά, αλλά όλα του τα παιδιά. Με την αντιαυταρχική μέθοδο του Summerhill στα χέρια είναι.
Αυτός ο Αραπογλου, του έχει ψήσει το ψάρι στα χείλη....
Και είναι και ψευτης, πολύ κακό παιδί σου λέει. Βαρέθηκε ο Καραμανλής, το έδωσε στην Φάνη Χαλι Πετραλια να του τρίξει τα δόντια.
κ. Lucky μου, έχεις και μετοχές της Εθνικής, μην στα πω και σε συγχύσω και άλλο....

Όχι μου λέει, μόνο ΔΕΗ.

Α, τώρα ησύχασα...άκου λοιπόν....χθες η Εθνική Τράπεζα στέλνει φιρμάνι στον ΟΕΚ (Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας) ότι ανέθεσε την είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών σε εισπρακτικές εταιρίες..... μόλις το έμαθε η Φάνη Χάλι Πετραλιά ...κατακρημνίστηκε το ξανθό επί της κεφαλής της λάχανο, και βουτάει τον κ. Αραπογλου απο το αυτί.... Και ο manager ...έντρομος, χλωμός, κομπιάζοντας....τι λέει..... ότι είχε πει και όταν η κ. Χάλι....τον ξαναπήρε τηλέφωνο να τον μαλώσει....όταν η Εθνική έστειλε το άλλο φιρμάνι στον ΟΕΚ, λέγοντας ότι σταματά τις χορηγήσεις δανείων στους δικαιούχους του ΟΕΚ, γιατί δεν θέλει να τους δανειοδοτεί πλέον με επιτόκιο ΕΚΤ.

Καλέ, κ. Χάλι μου, της λέει ο manager, εγώ δεν το ήξερα, ιδέα δεν είχα.... ένας υπάλληλος...το έστειλε. Αφού σας το είχα πει και τότε...... έτσι οι υπάλληλοι μου αυτενεργούν....

Ησύχασε η κ. Χάλι..... αχ, του λέει δεν σου έχω πει ότι εχεις χαλαρώσει πολύ τα λουρια στους υπαλλήλους σου;;;; βρε χρυσέ μου, δεν ξέρεις τι γίνεται άμα δώσεις θάρρος στους εργαζόμενους;;;;

Ποια είναι αυτή η Φάνη Χάλι Πετραλια, με ρωτάει ο κ. Lucky.

Α, δεν την ξέρεις...μου έχεις εμπιστοσύνη;;; ε, πιστεψε με δεν θέλεις να την μάθεις.... Αφου ξέρω τώρα κ. Lucky μου, ότι είσαι και καλογυναικάς....άστο...δεν παίζει....μην μου σκιαχτείς κιόλας....έχεις και λίγο απο Παρκινσον, το κρατάς και το ρημάδι ακόμα στο χέρι....

Δεν μου λες, αυτός ο Αραπογλου δεν είναι που τον παρακαλάει ο Καραμανλής, να πάρει τα λεφτά και δεν θέλει;;;

Ναι κ. Lucky μου, αυτός είναι. Ρε τι του στέλνει τους καλύτερους να τον εξευμενίσουν, ρε τι τον ρίχνει στο φιλότιμο, ρε τι κάθε μέρα του λέει στρατα στρατουλα...προσεγγίζουμε, Χριστό αυτός....
Καλά και πόσα του τάζει;;;
Ε, για την Εθνική θα πρέπει να παίζει γύρω στο 1,5 δις
Έχεις Internet μου λέει ο κ. Lucky;;
Ναι το τελευταίο που θα .....περικόψω είναι η σύνδεση του λέω.... παρακολουθώ τα ζώδια

Σε πέντε λεπτά ξαναγυρίζει, είχε πάει και μια τουαλέτα. Δεν λέω καλά κρατιέται, αλλά όσο να πεις εγχείρηση προστάτη στην Κόλαση δεν κάνουν.

Φεύγω μου λέει, πάω στον Καραμανλή....Πάω να τον ρωτήσω γιατί παρακαλάει τον Αραπογλου και δεν αγοράζει ένα 15-20% της Εθνικής να κάνει παιχνίδι.....

Αστο, ρε κ. Lucky μου.... μην το ζορίζεις το πράγμα...άσε που θα ξυπνήσεις και την ξανθιά νηπιαγωγό-αγγειοχειρουργο και έχει και χειρουργείο αύριο....Τι σε νοιάζει εσένα;;; Άντε να κοιμηθώ και εγώ...πήγαινε και εσύ να σώσεις τον Αθανασόπουλο από την κρεβατομουρμούρα. Θα χαρεί να σε δει.....

20 σχόλια:

cynical είπε...

Καλημερα Κατερινα. Ακομα κολλημενη στον Μπαπμα Στάθη; Πήγαινε στο Κallimanis μπας και κανεις κανεναν υπνο της προκοπής!

Μια και εισαι μεσα στα πραγματα, Κατερινα να αγορασω μετοχες της ΔΕΗ, ή της Εθνικης; Για ρωτα τον Lucky.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Γελάστε γιατί χανόμαστε, που λένε!!!
Πολύ καλή γραφή... :))

PN είπε...

Aαααα ρε τι τραβάς και εσύ; Έλεγα ότι μόνο εγώ είχα τον Χανς, αλλά και και εσύ με τον Lucky δεν πας καλύτερα!!! Τουλάχιστον και οι δυο το έχουμε πάρει με χιούμορ. Κάτι είναι και αυτό να μου πεις. Από το ολότελα...!!!

katerina είπε...

Πιστή στις σταθερές αξίες Cynical. Τον μπάρμπα Στάθη εννοώ.

Ασε που, που θα μου πάει δεν θα έρθει και ο Τζωρτζ Κλουνυ, στον ύπνο μου;;;

Τώρα επειδή σε βλέπω και ευαισθητοποιημένη με το περιβάλλον, σου συνιστώ να αγοράσεις ΔΕΗ. Δεν θυμάσαι που ο manager Αθανασόπουλος έκανε την βαρύγδουπη δήλωση, ότι ...ε, και τι είναι καλέ το CO2, και στα αναψυκτικά το βάζουμε,άσε που κάνει καλό και στην χώνεψη.

Οπότε και επενδύεις στην ενέργεια που ...ε, άμα δεν πάει και καλά....θα φτιαχνουμε γκαζόζες....Αφου έχουμε την πρωτη ύλη σε περίσσεια....

Τώρα την Εθνική, μην την εμπιστευεσαι και πάρα πολύ...άντε μην την εθνικοποιησει και κανείς....και καλά να δεις τον Γιάννο Πρόεδρο...αλλά σκέψου να δεις τον Τσίπρα...

Υ.Γ.Τελικά ο Μπάρμπα Σταθης με χαλάει και στον ξύπνιο μου...

katerina είπε...

Ανεμοσκορπίσματα, με τόσες στρεβλώσεις στην Ελληνική οικονομία, κανείς δεν κάνει πια προβλεψη.
Ουτε οι Τζόσουα και Μυριαμ, καλέ και μια χαρτορίχτρα στο Ναυπλιο, τα έπαιξε σου λέει, για την Morgan...ουτε που να μας δει στα μάτια της...

Ασε που ...να σου πω δεν θυμάμαι τι ακριβώς είχα φάει εκεινο το βράδυ, αλλά μια φορά που είδα τον ίδιο τον Θεό στον ύπνο μου, μου είπε ότι είμαστε η αγαπημένη του εκπομπή. Και όταν δεν προλαβαίνει να μας δει, μας γράφει στο βίντεο.
Επειδή μάλιστα μας είδε και λίγο....χαλαρους, μέχρι Εφραίμ μας έστειλε σαν guest star, να ανεβάσουμε λίγο την ακροαματικότητα.
Μας αφήνει ρε ο Υψιστος;;;

katerina είπε...

Αχ, ρε VK, τα όνειρα μου έχουν καταντήσει σαν το γνωστό ανεκδοτο με τον μουτσο και το λυχνάρι του Αλλαντίν.

Ζητάω George και έρχεται Lucky.

Προφανώς ή εγώ δεν είμαι καλός άνθρωπος ή κάποιος είναι βαρυκοος.

Έχω πολύ βάσιμες υποψίες για το δευτερο...

monahikoslikos είπε...

Καλά όταν έχεις κέφια και κοιμισμένη δεν παίζεσαι.
Αλλά δεν κατάλαβα η νηπιαγωγός-αγγειοχειρουργός που σε χαλάει...
Σκέφτηκες να την είχε διευθύντρια στο Μαξίμου;

Green_revenger είπε...

Και πάλι καλά να λες...

φαντάσου να είχες δει στον ύπνο σου τον Ψωμιάδη ντυμένο στα πέτσινα και να σου έλεγε...
"είμαι ο ακάματος μακεδονομάχος, θέλεις να γίνεις η σκοπιανή μου φαντασίωση;"...
Απαπαπαπαπα...

Καλές σπέρες :)

Δήμητρα είπε...

Μια χαρά σενάριο τ όνειρο....χαρά στο κουράγιο σου...

aKanonisti είπε...

Αφού δεν είδες τον αλογοσκούφη και τον καραμανλή στο όνειρο σου.. τυχερή είσαι....
Ο ονειροκρίτης λέει πως αμα τους δεις σου έρχεται νέος ειδικός φόρος...
:-)))

ikor είπε...

Το κακό είναι ότι βλέπουμε όλοι το ίδιο όνειρο! Τουλάχιστον εσύ το περιγράφεις με χιούμορ.

Πότε θα ξυπνήσουμε katerina;;

Καλό Σαββατόβραδο να 'χεις και προσοχή στα κατεψυγμένα (όνειρα)!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ξέρω και το άλλο πιο καουμπόικο: πρώτα πυροβολείς και μετά ρωτάς! Αν το εφάρμοζαν στις τράπεζες, τη ΔΕΗ κλπ. ε, θα γινόμουν φίλος των… καουμπόηδων!

Γιατί όμως θίγεις την επιχειρηματικότητα της ΔΕΗ του Αθανασόπουλου; Λογικό δεν είναι να αγοράζει ακριβά (100 ευρώ τη μεγαβατώρα) από τον Μυτιληναίο την ηλεκτρική «ιδιοπαραγωγή» του (ο οποίος πήρε τεράστια επιχορήγηση γιατί θα ήταν και οικολογική με ειδικά φθηνό – επιδοτούμενο - φυσικό αέριο και «μόνο» για… ιδιοκατανάλωση παρακαλώ…) και να τη πουλάει μετά φθηνά (56,4 ευρώ τη μεγαβατώρα) στη πρ. ΠΕΣΙΝΕ του Μυτιληναίου; Ή μήπως δεν είναι;;; Μα ποιος είπε τη βλακεία ότι ζούμε σε χώρα της λογικής;;;

Μετά η κυρά Μαρία ρωτάει στα «παράθυρο» γιατί ακρίβυνε το ρεύμα (!) και οι πιο ψαγμένοι γιατί δεν μπορεί να κάνει επενδύσεις η ΔΕΗ παρουσιάζοντας ζημίες.

…και ο Μπους ζήτησε και πάλι σήμερα να διασώσουμε την ελεύθερη αγορά από τον… παρεμβατισμό!!! Αυτό κι αν είναι παράκρουση!

Στέργιος

Matrix είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα,

Πες του φίλου σου, ότι η ΔΕΗ ακόμα και αν είναι Κοινής ωφέλειας, μέχρι πριν κάποια χρόνια κερδοφόρα ήταν, άρα θα του επέφερε έσοδα και χωρίς αυξήσεις της τάξης του 35%.

Απλά στη συνέχεια "κάποιοι" από αυτούς που κυκλοφορούν με τα σακάκια και τις γραβάτες από τα 25 (και τον τελευταίο καιρό συναντώ πολλούς τέτοιους) φρόντισαν να την απαξιώνουν σιγά σιγά μάλλον για την πουλήσουν και αυτή.

Γιατί τότε θα είναι χαμηλή η τιμή της και θα βρουν εύκολα αγοραστή-φίλο τους.

katerina είπε...

Λύκε, γιατί να μην έχω κέφια;;; Όλα βαίνουν καλώς.
Ο Ελληνας έχει βρει τον αποδιοπομπαίο τράγο, θα τον χτυπήσουμε, θα εκτονωθούμε και όλα θα είναι καλά.
Όσο για την νηπιαγωγό-αγγειοχειρουργο.... είδες βρε η Ελλάδα είναι η χώρα της ευκαιρίας. Μπαινεις στο ΤΕΙ Βρεφονηπιοκομίας Περαχώρας και σε λίγα χρόνια ....μπαίνεις στην Ακαδημία Αθηνων.. Τύφλα να έχει η Αμερική. Ελλάδα η χώρα της ευκαιρίας και του ορθολογισμού...

katerina είπε...

Green revenger,
ελπίζω το υποσυνείδητο μου, να με προστατέψει, απο τον Ζορρό.

Και βέβαια, σαφώς προτιμώ τους μαφιόζους από τους τζάμπα μάγκες τύπου Ψωμιάδη.

katerina είπε...

Λοιπόν Δήμητρα καθολου άσκημα δεν πέρασα με τον κ. Λουτσιάνο.

Αν δε, δεν τον απασχολουσε και η πορεία των μετοχών του και μου έλεγε και καμια ιστορία απο το παρελθόν του...το καλυτερο μου.

Πάντως εκτιμώ πολύ περισσότερο τους αυθεντικούς μαφιόζους...απο τους γιαλαντζί.

katerina είπε...

Ακανόνιστη...απόψε θα δοκιμάσω κάτι αγκινάρες Μπαρμπα Στάθη και ...ελπίζω στα καλύτερα

katerina είπε...

Ikor,
νομίζω ότι δεν θα ξυπνησουμε ποτέ, θα συνεχίσουμε να κοιμόμαστε τον ύπνο του.......... κάνοντας κατεψυγμένα όνειρα.

katerina είπε...

Στέργιε, εγώ τον λιβανίζω τον κ. Μυτηληναιο...αυτός με σνομπάρει και δεν γράφει στο blog μου...

katerina είπε...

Matrix,
πέρα απο το αν η ΔΕΗ είναι κερδοφόρα ή ζημιογόνα, δεν παυει αυτή την στιγμή που μιλάμε (έστω και μεταβατικά) να είναι ΔΕΚΟ, να έχει το ενεργειακό μονοπωλιο, να εξαρταται η πολιτική της και επενδυτική και τιμολογιακή από τον Υπουργό Ανάπτυξης και ταυτόχρονα να είναι εισηγμένη ΑΕ.
Κάποιος πρέπει να χάσει.
Guess who….
Μωρέ δεν θυμάμαι ποιος την έβαλε στο χρηματιστήριο.....