Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2008

Όταν δεν θορυβείτε...

Αγαπάω πολύ τους δημοσιογράφους, αγαπάω πολύ τους μιντιάδες. Και ξέρετε γιατί συχωριανοί;;;
Γιατί με ξέρουν πολύ καλύτερα από...εμένα. Δεν μασάνε με ...τα από άμβωνος κηρύγματα μου, δεν μασάνε με ...τα κουνήματα του δαχτύλου μου, δεν μασάνε με...την ηθικολογία μου, δεν μασάνε με την αδιάφθορη λεξιλαγνεία μου, δεν μασάνε με τις ...Αρχές μου, δεν μασάνε ρε σας λέω....

Τα ΜΜΕ, δεν «έπαιξαν» την απεργία πείνας των φυλακισμένων.
Ποιος φταίει;;
Μα τα ΜΜΕ, ασφαλώς!!!!

Είναι ανάλγητα, είναι ανήθικα, και οι δημοσιογράφοι, και οι μιντιάδες...ρε μήπως είναι και γονιδιακό...δεν έχουν σου λέει παιδί μου, την ευαισθησία του μέσου πολίτη...

Εμείς το καθήκον μας το πράξαμε, και για ...φυλακισμένους μιλήσαμε, και αναρτήσεις στα blogs μας κάναμε, και υπογράψαμε, και Υπουργό τον κ. Χατζηγάκη έχουμε. Ο Υπουργός μας, όταν τον ρώτησαν στην εκπομπή της εθνικής μας δημοσιογράφου Παναγιωταρέα «γιατί κ. Υπουργέ, δεν πήγατε να μιλήσετε με τους κρατούμενους στον Κορυδαλλό;» απάντησε «δεν είναι τόσο εύκολο για την κοινωνία να αποδεχτεί μια τέτοια προσέγγιση από ένα μέλος της Κυβέρνησης, μία συζήτηση του Υπουργού με βαρυποινίτες».


Ενώ ο κ. Αλαβάνος πήγε... συμπαραστάθηκε... δεν του το είχανε πει του κ. Αλαβάνου τόσο καιρό, ότι υπάρχουν φυλακισμένοι... Δεν του είχαν πει για τις συνθήκες κράτησης.... Δεν του είχαν πει, ότι για να ξορκίσουν οι δικαστικοί το στίγμα του παραδικαστικού κυκλώματος, εξαντλούν τα όρια αυστηρότητας του νόμου....

Και αφού ...οι φυλακισμένοι, επέδειξαν διαγωγή κοσμιωτάτη, δεν ξεσηκώθηκαν, δεν στασίασαν, απεργία πείνας έκαναν, αξιοπρεπείς αριστερές πρακτικές ακολούθησαν, έτσι για όλη την οικογένεια το έργο, να και η ...Αριστερά τους επιβραβεύει με ...την επίσκεψη της.
Άλλο το κοινό του κ. Χατζηδάκη, άλλο το κοινό του κ. Αλαβάνου. Τουλάχιστον όταν οι φυλακισμένοι...δεν θορυβούν...

Αν κάτι μου έχει δείξει (κομψή και εγώ, δεν βάζω το ρήμα ...αποδείξει) η εμπειρία, είναι ότι η ηθικολογία, και η υποκρισία είναι ευθέως ανάλογα μεγέθη. Και ..έρημε Αινσταιν... δεν είναι μόνο το Συμπαν και η Βλακεία μη μετρησιμα μεγέθη.... η Ηθικολογία να δεις, η Υποκρισία να δεις.....
Ο άμβωνας...λατρεμένη θέση, του Έλληνα πολίτη, μετά το τζιπ και τον καναπέ....

Και βέβαια η ηθικολογία περί λειτουργημάτων...μιας που οι ...άλλοι, οι πολιτικοί, οι γιατροί, οι εκπαιδευτικοί, οι δημοσιογράφοι, πρέπει να είναι λειτουργοί.... εμείς...νοικοκυραίοι...
Ε, ρε συχωριανοί, επιχειρηματίες είναι οι μιντιάδες, επαγγελματίες είναι οι δημοσιογράφοι.
Βολικό δεν λέω, και έμενα με καθησυχάζει όλη αυτή διάκριση ανάμεσα στους ανάλγητους και στους ευαίσθητους, ιδιαίτερα όταν η διαχωριστική γραμμή με βάζει από την δεύτερη μεριά, αλλά ...πόσο πια νοικοκυρίστικα μαστουρωμένη να είμαι;;;


Να πούμε την αλήθεια;;
Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι τα ΜΜΕ, δεν έπαιξαν το θέμα, γιατί το θέμα δεν είχε φωτιές, δεν είχε αίμα, δεν είχε καταλήψεις φυλακών, δεν είχε αποδράσεις, δεν είχε τίποτα.
Ήταν πολύ αργό το σενάριο, ήταν κακοί οι πρωταγωνιστές, ήταν πολύ ανιαρή η ταινία. Δεν πουλάει ρε αδελφέ. Πολύ ακριβός ο τηλεοπτικός χρόνος για τόσο αργά πλάνα.
Α, το σωστό να λέγεται, ο έντυπος τύπος, ε, έχει και μεγαλύτερο χώρο για ...απόψεις, έχει και ένα κοινό με υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο, ε όσο να πεις ...πιο ευαίσθητο, το έπαιξε... Βέβαια, μην τρελαθούμε κιόλας, προσεκτικά, οικογενειακά, πατριωτικά....Καταγράφηκαν ιστορίες ευαισθησίας, ιστορίες που ...αποποινικοποιούν ...τους κακούς, ιστορίες που τους δικαιολογούν στα νοικοκυρίστικα μάτια μας... άσχημα παιδικά χρόνια, κακοποίηση, φτώχια, να διαχωρίσουμε τους βαρυποινίτες από τους ... παρασυρμένους.

Άσε που χάσαμε και τον Λάκη... που αφύπνιζε τις κοιμισμένες συνειδήσεις μας, γιατί...α να το πούμε και αυτό...μαζί με τα απαράμιλλα ανέκδοτα από την δεκαετία του ’80, τα βίντεο με γυναίκες σε κλιμακτήριο και με άντρες που ξύνουν τα ...αυτιά τους, τις γριές που κλάνουν, τα πατριωτικά γράμματα με εθνικιστικά παραληρήματα που έγραφε και έστελνε ο Μίκης στον Μάκη και στον Λάκη, όλο και με κάποιο φυλακισμένο συνομιλούσε. Και γέλιο και συγκινησιακή φόρτιση, όλη η αγία οικογένεια στον καναπέ...
Τον αγόρασε η Αγγελοπούλου τον Λάκη, με τον άμβωνα...χωρίς... θα σας γελάσω... χάσαμε και εμείς την εξιλέωση....

Η αγορά για να λειτουργήσει συχωριανοί, χρειάζεται και πωλητές και αγοραστές. Αυτό αγοράζουμε, αυτό μας πουλάνε τα ΜΜΕ. Αν αγοράζαμε κάτι άλλο, ..εκείνο το κάτι άλλο θα μας το πουλούσαν.
Οι μιντιάδες, δεν είναι ούτε καλοί, δεν είναι ούτε κακοί. Είναι επιτυχημένοι. Τελεία.
Μας ξέρουν, από την καλή και την ανάποδη, γνωρίζουν τις ανάγκες μας, γνωρίζουν την ιδιοσυγκρασία μας, ....γνωρίζουν και μας πουλάνε αυτό ακριβώς που έχουμε ανάγκη να αγοράσουμε. Πολύ από ...Ηθική, πολύ από ...Αρχές, πολύ από...Τρόμο, λίγο από ....Ευαισθησία, λίγο από...Φιλανθρωπία, ε, άμα λάχει και κάτι από αριστεροσύνη.

Ρε οι κερατάδες, οι μιντιάδες να μην βλέπουν την εικόνα ευαισθησίας μας, αυτή μωρέ του δικαστή της ...ανηθικότητας. Να μπορούν γαμώτο να βλέπουν αυτό που πραγματικά είμαστε!!!
Νοικοκυραίοι. Σεμνοί, ηθικοί, τυπικοί, οικογενειάρχες, πατριώτες, αδιάφθοροι, γενναιόδωροι, γονείς, με κριτική και ...άμα λάχει και με επικριτική ματιά....

Εμείς είμαστε το αγοραστικό τους κοινό. Με εμάς έχουν να κάνουν. Και κάνουν το καλύτερο που μπορούν.
Και το καλύτερο τους είναι, όταν μας κάνουν πλάκα... Φάκελος στην Ελευθεροτυπία, «trafficking, συγκλονιστικές προσωπικές ιστορίες με κοπέλες που μπλέχτηκαν στα δίχτυα της σεξουαλικής σκλαβιάς»... Ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για οικογενειακό πρωινό με τα παιδιά σου, να αλείφουν τα βιτάμ και τα μέλια στις φρυγανισμένες φέτες ψωμιού...
Συντριπτικοί οι αριθμοί, χιλιάδες οι κοπέλες, μέσο κόστος επίσκεψης 200-400 €, 5-10 επισκέψεις την μέρα ανά κοπέλα. Αυτές πουλάνε... Αντίστοιχα κάποιος ...νοικοκύρης αγοράζει ρε, ...μα όχι εγώ...Εγώ να ένα νοικοκυρίστικο τς, τς, τς θα κάνω... και θα συνεχίζω να μπουκώνω το παιδί μου, το δικό μου το παιδί, με βιτάμ, μέλια και φρυγανισμένες φέτες ψωμιού...

Γελάει ο δημοσιογράφος που έκανε το ...οδοιπορικό...ξέρει τι σκέφτομαι...με ξέρει καλά... ξέρει τι λαχταράει η ...καρδούλα μου, ξέρει τι ...καταδίκη είναι τα μπικουτί της χοντρής βαρετής συμβίας μου... ξέρει. Με ξέρει!!!!
Και μου τα προσφέρει χορταστικά, ηθικολογικά, μου λέει ποιοι πουλάνε, τι πουλάνε, πως πουλάνε.... για τους αγοραστές ...κουβέντα...Στο ίδιο ...αγοραστικό κοινό απευθύνεται και η πορνεία και η εφημερίδα. Σεβασμός στον πελάτη....

Άντε φυλακισμένοι, κάναμε και εμείς το καθήκον μας, άντε μωρέ και κάποιοι θα αποφυλακιστείτε, και βέβαια ΔΕΝ θα σας πάρουμε στην δούλεψη μας, και βέβαια, εμείς που υπογράψαμε να βγείτε θα σας ξαναχώσουμε στην στενή, γιατί τι μεροκάματο θα κάνετε, εγώ ο ...νοικοκύρης, εγώ θα σας ζητήσω το ποινικό σας μητρώο, εγώ θα ..σώσω τον κόσμο ρε;;;

Εγώ ...να μια υπογραφούλα να τη βάλω...έτσι να ρε... λίγο να φάτε καλύτερα, λίγο να κάνω τς, τς, τς, στους φίλους, στην παρέα, στο blog μου....

Και που είσαστε ρε;;; όχι άλλα Αγγελοπουλικά πλάνα, όχι πια τόσο αργές σκηνές, ... άμα θέλετε...κάψτε κάτι, ανεβείτε σε καμιά ταράτσα, αποδράστε ρε... Αιμα ρε!!!!!!!
Πουλήστε και εσείς αυτό που μπορείτε...
Πόσο να κλάψω ρε, από πότε γίνατε και εσείς αξιοπρεπείς;;; Ίσα και όμοια νομίζετε ότι είμαστε ρε;;;
Εγώ, για σας υπέγραψα... έτσι να, για μια τζούρα αέρα... δεν είναι και για χόρταση ο αέρας....

Γυναίκα.... γαμώ το κέρατο μου...βγάλε τα μπιγκουτί... κρίση περνάμε ρε... 200-400 € η μια ώρα σου λέει...το οδοιπορικό...με εσένα θα βγάλω το δύσκολο 2009...γαμώ την μάλλινη την ρόμπα σου γαμώ...



32 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

μήπως άρχισες να συνιθίζεις το ...τέρας.
Μπα, δεν το πιστεύω!

katerina είπε...

Δεν ξέρω Λύκε, αν το συνηθίζω το Τερας, ή αν είμαι εγώ...

Σήμερα με ρώτησε κάποιος... θα με έπαιρνες στην δουλειά σου;;

Ξέρεις, αυτός ο χρόνος ό ελάχιστος, ίσα να κατεβάσεις τα μάτια, να μην πεις το ευφυολογημα "μα δεν έχω δική μου δουλειά", αλλά να ...προφέρεις, να εκφέρεις εκεινο το διστακτικό..."ναι".

Τόπος: Ζεφυρι.
Ωρα: μεσημέρι
Ασχολία: μεσημεριανά τσίπουρα με παλιους φίλους
Ερωτών:Τσιγγάνος (αν αγαπάς το πολιτικά ορθό, πες τον και ROM) αποφυλακίστηκε πριν 5 μήνες, και ναι είναι φορέας

monahikoslikos είπε...

Σε καταλαβαίνω, όσο κι αν θέλεις να δεις τον άλλο στα μάτια δεν σ΄ αφήνει ο τρόμος που μας έχουν ενσταλάξει σταγόνα σταγόνα τα ΜΜΕ, ο περίγυρος, η καλή κοινωνία για τους γύφτους, τους πρώην φυλακισμένους, τους πρώην χρήστες, τους φορείς...
Μέχρι ο τρόμος να χτυπήσει τη δική μας πόρτα, να μας κάνει να σκύψουμε το κεφάλι από ντροπή, να το κρύψουμε από τους γύρω όπως κρύβει η γάτα το σκατό της.
Όταν με τον καιρό ξεπεράσουμε το σοκ, συναναστραφούμε μ΄ αυτόν τον κόσμο της άλλης πλευράς του φεγγαριού και διαπιστώσουμε ότι δεν είναι τέρατα, ότι είναι άνθρωποι σαν κι εμάς τους κανονικούς τότε δεν θα νιώθουμε κανένα τρόμο να τους κοιτάμε στα μάτια.
Στη δουλειά μου κάποιος που έχει ξεπεράσει τον τρόμο του έχει μαζέψει στα βοηθητικά συνεργεία αρκετούς πρώην (χρήστες, φυλακισμένους κλπ) που βγάζουν το μεροκάματο χωρίς να δημιουργούν κανένα πρόβλημα στους άλλους εργαζόμενους, τους καθώς πρέπει και την κοινωνία.
Αλλά για να το κάνεις αυτό πρέπει πρώτα να ξεπεράσεις τον τρόμο που σου προκαλεί το τέρας με όποια μορφή κι αν το συναντάς στο δρόμο σου...

b|a|s|n\i/a είπε...

τον έχουμε χάσει τον δρόμο, έχω την αίσθηση. αυτό που μας απομένει είναι να μην βρεθούμε πολύ εκτός πορείας. και στην σιωπή. και στα λόγια. και στις πράξεις.

tovenito είπε...

κρατώ το σημαντικότερο κομμάτι της ανάρτησης για μένα:
"η ηθικολογία, και η υποκρισία είναι ευθέως ανάλογα μεγέθη".

θα προσέθετα και την μικροαστική ιδεολογία που έχει καταστρέψει πολύ κόσμο.

όσο για τα μμε, τη δουλειά τους κάνουν. κερδοφόρες επιχειρήσεις είναι ή θέλουν να είναι. τα πάντα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης

όσον αφορά για τις αναρτήσεις, έχω μια μικρή επιφυλακτικότητα απένατι στην επανάσταση της οθόνης. δεν ξέρω αν είναι ο καταλληλότερος τρόπος και δεν ξέρω και πόσο ανταποκρίνεται στις πραγματικές προθέσεις του καθενός. αρκετοί από αυτούς που κάνουν τέτοιες αναρτήσεις είναι οι ίδιοι που στην πραγματική τους ζωή αδιαφορούν. δεν αναφέρομαι σε σένα. δεν πιστεύω ότι εσύ είσαι από αυτούς. με πείθεις ως προς τη συνέπεια των λεγομένων και των πράξεών σου. δες το και σαν μια μορφή αυτοκριτικής ίσως. καλησπέρες!

apos είπε...

Κατερίνα μου, για την ηθικολογία και την υποκρισία, νομίζω ότι αν ο Αϊνστάιν ζούσε εδώ στο μικρό μας χωριό, θα είχε κάνει δεύτερη καριέρα.
Ασφαλώς και δεν έπαιξαν στην TV του καθωσπρεπισμού μας τα πλάνα από την απεργία. Όπως δεν έπαιξαν και τα πλάνα από την πορεία του Πολυτεχνείου: άπλυτοι, αξύριστοι, βρωμίλοι με αμπέχονο δεν ταιριάζουν με την αισθητική της Πρώτης Κυρίας της Δημοσιογραφίας και των καλογυαλισμένων κυρίων των άλλων καναλιών, τι να κάνουμε;
Πάντως, η είδηση έπαιξε αρκετά σε άλλα μέσα. Όχι μόνο στις εφημερίδες. Επίτρεψέ μου να σου πω ότι σε ιντερνετικά ΜΜΕ η είδηση ότι θα ξεκινήσει απεργία στις φυλακές είχε γραφεί περίπου μία εβδομάδα νωρίτερα.
Και για να μπούμε και στην ουσία της υπόθεσης: ελπίζω τα μέτρα που ελήφθησαν να μην εξαντληθούν στο γεγονός ότι απλά θα αποφυλακιστούν μερικές χιλιάδες. Προφανέστατα το πρόβλημα είναι κάτι παραπάνω από ποσοτικό. Αν μείνουμε εκεί, τότε δεν έγινε τίποτα. Γιατί οι φυλακές σε λίγο καιρό, πάλι γεμάτες θα είναι. Και θα τρέχουν πάλι οι Αλαβάνοι (όλων των κομμάτων).

katerina είπε...

Λύκε, πριν κάποια χρόνια τρέξαμε κάποια προγράμματα στα Άνω Λιόσια και στο Ζεφύρι για την καταγραφή των φορέων ηπατίτιδας B αλλά και C, που κυριολεκτικά θερίζει στην περιοχή.

Στην περιοχή που οι τσιγγανόπαιδες ψάχνουν όλη μέρα μέσα στις χωματερές, που οι οδηγοί από τις μπουλντόζες κάνουν τον σταυρό τους να μην χτυπήσουν κανένα φτωχοδιάβολο που ψάχνει στο σωρό, τον δήμαρχο που έκλεισε τις βρύσες στην πλατεία, τους τσιγγάνους που τους πάνε αυτοφωρο γιατί μπαινουν μέσα στις αυλές των σπιτιών για να «κλέψουν» ένα κουβά νερό, τους εμπορους ουσιών, που τα έχουν βρεί με τους ...αρμόδιους, τις αιμομιξίες, την κακοποίηση, τον φόβο για τον μπαλαμό.

Τους είδα τους Τσιγγάνους, αλλά το χειρότερο είδα και τους μη Τσιγγάνους.
Είδα τα ΜΑΤ, να εισβάλουν στον καταυλισμό, να ξεσκίζουν τα πάντα, να χτυπάνε τους πάντες και εμεις.... άναυδοι, να ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Το έχω δει το τέρας.
Και να σου πω και το χειρότερο. Κάναμε την δουλειά μας, εκταμιεύσαμε το ποσό, καταγράψαμε την κατάσταση... διηγούμαστε ιστορίες απο ...τις ηρωικές εποχές, δώσαμε τα ποιτικά και τα ποσοτικά στοιχεία, υπολογισαμε το τότε κόστος, για τον άμεσο εμβολιασμό, ποιος ξέρει σε ποια συρτάρια τα τρώνε χρόνια οι ποντικοί... και φύγαμε...

Ένας άλλος κόσμος, δέκα χιλιομετρα απο την Ομόνοια. Δεν είναι καλοί, δεν είναι κακοί, είναι ...άλλοι. Είναι το τέρας μας και είμαστε το δικό τους.

Τι έμεινε απο όλο αυτό;;; Κάποιοι ...2, που στήσανε μια κινητή μονάδα, κάποιοι που...δώσανε... κάποιοι δύο, μόνο δύο, που εξακολουθούν να δίνουν...
Κάποιοι που δικαιούνται να μιλάνε, κάποιοι που δικαιούνται να ...υπογράφουν...

Και όταν κανένα Κυριακάτικο μεσημεράκι, μαζευόμαστε ..εκεί με αυτούς, που δουλέψαμε 2 χρόνια, που πάμε να πιουμε ένα τσίπουρο με τους παλιους μας φίλους που μείνανε, εγώ νοιώθω ότι δεν δικαιουμαι...δια να ομιλώ.

Ε, και... έβαλα την αναρτηση, υπέγραψα για την βελτιωση των συνθηκών των κρατουμένων, θα υπογράψω και κατα του trafficking, ε, και;;;

Θα τον πάρω τον αποφυλακισμένο τσιγγάνο στην δουλειά μου, στο σπίτι μου Λύκε;; Θα τον πάρω τον φορέα μαζί στο παιδί μου;;; Ποιος καθωσπρέπει αγοραζει την πορνεία Λύκε;;;
Τι βολική η υποκρισία!!!
Τι εξιλέωση!!!

Πόσο να βρίσω τον Πρετεντέρη και τον Ευαγγελάτο. Εγώ είμαι Λύκε... Εγώ που ...δεν θέλω να συνηθισω το τερας... Αλλά μήπως είμαι εγώ το τερας;;;
Ποιον κοιτάμε στον καθρέφτη;;;

katerina είπε...

Basnia, μπορώ πια να ακούσω τον καθένα. Δεν με τρομάζει η μεγαλύτερη κακία.
Αλλά δεν αντέχω τον καταγγελτικό λόγο, τον άμβωνα, τα μεγαλόσχημα, τα υψιπετή... Τα ψεύτικα, τα υποκριτικά, τα αδιαφθορα, τα μεγάλα....

Εδώ ρε, γυμνοί να βγούμε και να πούμε όλοι, έχουμε σκεφτεί, που θα κάνουν μεροκάματο οι αποφυλακισμένοι;;;

Είμαστε έτοιμοι σαν κοινωνία να καταργήσουμε τα ποινικά μητρώα, είμαστε έτοιμοι να ζητήσουμε την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών, θεωρώντας ότι είναι ασθενείς οι εξαρτημένοι και όχι ποινικοί.

Θα κατεβούμε στον δρόμο για αυτό;; Θα δώσουμε δουλειά σε αυτούς τους ανθρώπους, ή θα τους ξανακλείσουμε στην φυλακή.
Γιατί εμεις θα τους ξανακλεισουμε. ΕΜΕΙΣ!!!

katerina είπε...

Ναι tovene, συμφωνώ απολυτα μαζί σου.
Στην πραγματικότητα αραχτοι στην πολυθρόνα μας, ή ακόμα χειρότερα όρθιοι στον άμβωνα μας.... λοιδορούμε τους επαγγελματίες πωλητές της πληροφορίας, της ενημέρωσης, για έλλειψη ευαισθησίας.
Λες κι αν όντως θέλαμε να αγοράσουμε ευαισθησία...αυτοί...επαγγελματίες είναι δεν θα μας την πουλαγαν...

Λες και αν θέλαμε ουσιαστικές πολιτικές συζητήσεις... δεν θα μας τις πουλαγαν...
Χορευτριες, dvd, καλογερους και μιζαδόρους θέλουμε, αυτά αγοράζουμε αυτά μας πουλάνε...

Λες και η πορνεία...απλά παράγεται, έτσι είναι αυτοφυής, δεν υπάρχει γιατί έχει ζήτηση...

Κλάμα ο δημοσιογράφος, γλαφυρές και ανατριχιαστικές οι περιγραφές...για το «εμπόρευμα». Και... ποιος από το ηθικό ακροατήριο αγοράζει...
Γιατί κάποιος αγοράζει γαμώτο...
Κακοποιός ο νταβατζής, θύμα η κοπέλλα... και ο πελάτης, ο πελάτης ρε παιδιά;;;
Που είναι στο κάδρο ο μικροαστός, ηθικολόγος πελάτης.
Που είναι ο Θύτης;;;

katerina είπε...

Ακριβώς Apos, η πληροφόρηση υπάρχει πάντα.
Ξέρουμε.
Καμιά δικαιολογία δεν έχουμε.
Και αν κάτι θέλω να βάλω μέσα στο κάδρο του προβλήματος είναι ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΝΕΝΟΧΗ. ΣΕ ΟΛΑ.

Τίποτα δεν γίνεται ερήμην μας Apos. Όλα γίνονται με την ανοχή και την συνενοχή μας.

Και εντάξει...ωραία, Θυτες είμαστε όλοι... ε, φτάνει πια η μικροαστική υποκρισία, αυτή η απεραντη ηθικολογία.
Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια.
Εγώ πάντως...κατεργαράκος νοιώθω.
Συνένοχος νοιώθω.
Θύτης νοιώθω.
Μακάριοι οι ηθικοί ...αμέτοχοι... του εγκλήματος. Ας μείνουν να κουνάνε το δάχτυλο.

alex_m είπε...

Κάποια μέρα , ντράπηκα . Ντράπηκα για το "όλο" μου , για τα καθαρά μου ρούχα , για το ότι είχα στανταρ μεροκάματο , σπίτι και οικογένεια , ξέρεις γιατί ; Γιατί σε μια συναλλαγή του εργοδότη μου με κάποιον ¨διαφορετικό" , απέναντι στον χλευασμό του δικού μου του πέταξε , μας πέταξε κατάμουτρα το "... εγώ αφεντικό και το νερό που πίνω το ξεσκονίζω..." .
Μ΄ακολουθεί μέχρι τώρα αυτή η φράση μέχρι σήμερα όταν βλέπω τους άλλους στον καταυλισμό τους στο Κορωπί . Δεν μπορούμε Κατερίνα , δεν μπορώ ...

katerina είπε...

Ξέρεις ρε Κάκο. Πλειοδοτούμε στην εύκολη ευαισθησία. Τρομάζουμε από την εικόνα μας και την ξορκίζουμε.

Εκεί έξω είναι ένας άλλος κόσμος. Που τους λέμε ... «οι άλλοι».

Κοίτα τον κυνισμό μας, τώρα με την οικονομική κρίση. Που για μας είναι μια ιστορία ενός μήνα ή θα γίνει ενός χρόνου. Αποτελεί όμως κομμάτι μιας πολύ μεγαλύτερης κρίσης του καπιταλισμού, που διαρκεί εδώ και πολλά χρόνια με καθημερινά θύματα 100.000 ανθρώπους, που πεθαίνουν απο την πείνα και απο ασθένειες που στον δυτικό κόσμο, είναι λυμένες χρόνια, και εμείς την ανεχόμαστε αδιαμαρτύρητα, γιατί δεν τάχα μας αγγίζει.

Θυμάσαι το τσουνάμι πριν 3-4 χρόνια. Το τσουνάμι που κατατρόμαξε τον πολιτισμό μας, επειδή παρέσυρε εκτός από ιθαγενείς και τους ανυπεράσπιστους και ανυποψίαστους Ευρωπαίους και Αμερικάνους τουρίστες. Και έτσι μας άγγιξε.... Αλλιώς θα ήταν μια ακόμα θλιβερή είδηση απο μια φυσική καταστροφή, που συνήθως καταπνίγει την μιζέρια αυτών που ζουν χωρίς καμιά προστασία, χωρίς καμία υποδομή, κάτω από το όριο της φτώχεια ς ...κάπου στην Ασία...

Περιεργες μνήμες, περιεγες ευαισθησίες, περιεργες ηθικές...

Τουλάχιστον...."σκασμός οι ρήτορες"

alex_m είπε...

Το θυμάμαι και το τσουνάμι και όλα τα τσουνάμι .
Μήπως ο καπιταλισμός δεν είναι αυτός που θέλει τις αντιθέσεις ; Μήπως εμείς τον θέλουμε ; Κάτι έγραψες για την αριστερά . Ετσι δεν είναι ; Μήπως είμαι αριστερός όταν βλέπω την εικόνα και μετά στην ζεστασιά του σπιτιού μου απλά εκφράζω την συμπάθειά μου ; Ενα καθίκι του κερατά είμαι κι εγώ , ναι , τέτοιο ,επαναστάτης της οθόνης άντε και μιας πορείαας και καμμιάς από τα πριν ξεπουλημένης απεργίας . Ναι αυτό .Δυστυχώς .

navarino-s είπε...

ήρθα και εγώ στο σπίτι σου Κατερίνα, καλως σε βρίσκω. διάβασα την οργίλη ανάρτηση σου και τα έχασα. λες λέω το επώνυμο της να αρχίζει από γω..., ξέρω είναι της φαντασίας μου αυτά, μη δίνεις σημασία και είναι τελείως συμπτωματικό που πάτησα 'τρία κλικ...αριστερά" για νάρθω!
δεν είμαστε λίγοι! αυτό να ξέρεις προς το παρόν. θα τα πούμε!

katerina είπε...

Καλωσήρθες Navarino.
Όχι το επωνυμο δεν αρχίζει απο Γω... αλλά την αγαπησα πολύ εκεινη την Κατερίνα. Αν θελεις είναι η ...πολύ αγαπημένη μου Κατερίνα.
Και βέβαια δεν ξεχνάω ποτέ... ή τουλάχιστον θυμάμαι...συχνά...

"Ξέρω πως λένε ψέματα οι εφημερίδες, γιατι γράψανε πως σου ρίξανε στα πόδια.
Ξέρω πως αυτοί δεν σημαδευουνε στα πόδια.
Στο μυαλό είναι ο Στόχος
το νου σου ε"

Ανώνυμος είπε...

Τόση αυτοκριτική γιατί; Για τα ανομήματα των άλλων;

Αυτή είναι μια δύσκολη ανάρτηση. Αγγίζει το «φαίνεσθαι» και το «είναι». Οι αποθήκες ψυχών δε γιατρεύονται με λόγια. Όμως πώς να γίνει αφού οι υπεύθυνοι της αποθήκευσης είναι οι αντίπαλοι των θυμάτων της και αυτοί που υποτίθεται ότι θα τους βοηθούσαν στην επανόρθωση; Το έγκλημα είναι συλλογικό της εξουσίας. Ο «αδιάφορος λαός» ακολουθεί από πολύ μακριά.

Ξέροντας καλά τις σκληρές φυλακές του Γεντί Κουλέ και της Γιούρας παρά το ότι καταργήθηκαν, φοβάμαι ότι 40 χρόνια μετά οι απάνθρωπες συνθήκες στις άλλες φυλακές χειροτέρευσαν. Αυτός ο εκδικητικός ρατσισμός που μας κάνει να δεχόμαστε το βασανισμό του θύτη μέχρι να γίνει θύμα σε όλες μας της εκδηλώσεις και όχι μόνο για τους φυλακισμένους, είναι μια φοβερή και πολύ επικίνδυνη (ολοκληρωτικού τύπου) αρρώστια της κοινωνίας μας.

Για τα ΜΜΕ πάντα με βασάνιζε η σχέση αιτίας και αιτιατού. Δε μπορεί η αιτία να εξισώνεται με το αποτέλεσμα, ο θύτης με το θύμα, ο τηλεθεατής με το μέσο, ο πολίτης με τον πολιτικό, το κεφάλαιο με την εργασία, ο βιαστής με την βιασμένη, η γυναίκα με τον νταβατζή και τον «πελάτη»... Τα λέει και η ανάρτηση αυτά. Μπορεί να λέμε όσα λόγια ισότητας θέλουμε αλλά εγώ δεν δέχομαι την ισότητα ευθύνης. Μπορεί φαινομενικά η αντεπίδραση του αποτελέσματος στο αίτιο να φαίνεται σαν αιτία αλλά δεν είναι. Μπορεί τα ΜΜΕ να χρησιμοποιούν τις λέξεις και στάσεις της κυρά Κατίνας αλλά το κάνουν σκοπίμως για να μας κάνουν όλους Κατίνες ενώ η κυρά Κατίνα ποτέ δεν εμπορεύεται τη ταπεινή επιλογή της. Υποκλέπτουν μια συμπεριφορά και μετά με αυτή διαμορφώνουν τη κοινωνική συνείδηση. Δεν σκοπεύουν να μας βελτιώσουν αφού ο πάσα ένας ξέρει ότι ξέρουν καλά τι κάνουν.

Δεν είναι ίδια τα δεδομένα αιτίας και αιτιατού. Στο τέλος επιρρίπτουν την ευθύνη στον πολίτη που ήδη του έχουν διαμορφώσει τον άγιο… Τον στήνουμε στον τοίχο: «εσύ φταις για όλα τα εγκλήματα αφού αδιαφορείς, τους ανέχεσαι, τους ψηφίσεις κλπ, κλπ, κάπου δηλ οι θύτες είναι τα περιστεράκια και τα θύματα κατηγορούνται για θύτες!

Αυτό φυσικά δεν μας αθωώνει από προσωπικές ευθύνες έτσι; Αυτά που λέει δηλ. η Κ. δεν είναι για να κάνουμε ότι δεν τα διαβάσαμε ούτε για ψευτο-αυτοκριτική. Μόνο που το θέμα είναι πως αναδιαμορφωνόμαστε και γινόμαστε αποτελεσματικοί πολίτες, γιατί δεν είναι λύση να τρέξουμε να προσλάβουμε τον χρήστη ή τον αποφυλακισμένο και να νομίσουμε ότι λύσαμε κάποιο πρόβλημα. Τίποτα δεν λύσαμε. Φοβάμαι ότι αυτό μοιάζει λίγο με το ευρώ στον ζητιάνο για να αποφύγουμε την θεϊκή καταδίκη για τη φτώχεια του. Στο μεταξύ αναπαράγουμε τη φτώχεια διευρυμένα. Αλώστε οι «χριστιανικές» λύσεις ποτέ δεν ήταν λύσεις.

Εμένα η κριτική της ανάρτησης μου άρεσε. Κάποιος πρέπει να τα λέει άσχετα ότι δεν μπορεί να αλλάξει τα πράγματα μόνος. Οι μικρές διαφωνίες μου δεν αλλάζουν την ουσία της ανάρτησης. Κυρίως αυτή η κριτική στην ένοχη σιωπή ήταν ένα ηχηρό χαστούκι για όλους…

Matrix είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα,

όχι δεν είμαστε όλοι της πολυθρόνας, είμαστε η συντριπτική πλειοψηφία αλλά όχι όλοι.
υπάρχουν και κάποιοι γραφικοί, που συνήθως δεν τους αρέσει να το λένε.
υπάρχουν και κάποιοι γραφικοί, που δεν μπορούν τα καθωσπρέπει πάντα.
ίσως και επειδή δεν έχουν κάτι να χάσουν, ίσως και να είχαν όμως το ίδιο να έκαναν.

Όσο για τους υπόλοιπους, αυτούς του καναπέ, ακόμα και η συζήτηση για ένα τέτοιο θέμα καλό κάνει.
Ακόμα και αν αιωρείται στο σαλόνι πίστεψε με, μπορεί ανοίγωντας το παράθυρο να το πάρει το αεράκι και να το βγάλει προς τα έξω να το ακούσει και κανένας άλλος.

Υπάρχει συζήτηση. Φτάνει το σαλόνι αυτό να είναι σε σπίτι, κάπου κοντά σε άλλα, και όχι σε ράντσο δεκάδων στρεμμάτων και εκεί κόντα στο παράθυρο να μην είναι παρκαρισμένο κανένα μεγάλο τζιπ γιατί τότε το αεράκι θα βρεί εμπόδια.

βιολιστης στη στεγη είπε...

"Χάσαμε κι' εμείς την εξιλέωση"...
Είναι τραγικό. Είναι ενοχικό. Είναι αληθινό.
Και με πόνεσε, περισσότερο απ΄όλες τις αράδες σου...

Ανώνυμος είπε...

Βρε Κατερίνα, έγραψες και έδρασες σαν οδοστρωτήρας μην αφήνοντας στο διάβα σου τίποτα όρθιο!
Σε πειράζει ο Χατζηγάκης που δεν πάει στις φυλακές αλλά σε πειράζει κι ο Αλαβάνος που το κάνει!
Μα και βέβαια αυτό γίνεται επειδή,τόσο ο πρώτος όσο και ο δεύτερος, απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό και ανάλογα συμπεριφέρονται. Φυσιολογικό δεν είναι;
Κι ο Λάκης σε τι ενοχλεί που μέσα από τη σάτιρά του προσπαθεί να σηκώσει από τον καναπέ καναν ψευτοβολεμένο ή καναν απογοητευμένο με ναρκωμένη συνείδηση; Κι αν αυτό το κάνει μέσα από το μαγαζί της Αγγελοπούλου μήπως να του το πιστώσουμε στα υπέρ του αντί στα κατά του; Από πού και πως δηλαδή θα μπορούσε ο Λάκης να βγει και να πει τα όσα τόσο εύστοχα λέει και καταγγέλλει; Μακάρι να είχαμε πεντέξι Λάκηδες σ΄αυτό το ρημαδότοπο που κυριαρχεί η ιδεολογία της αρπαχτής και του ό,τι φάμε…
Αμ οι blogges πάλι βρε Κατερίνα τι περισσότερο θα μπορούσαν να κάνουν; Μήπως να μπουν στα κελιά και να αντικαταστήσουν τους κρατούμενους;
Μια συμπαράσταση τους ζητήθηκε και ανταποκρίθηκαν -όσοι μπόρεσαν ή θεώρησαν ότι μπορούν –τελως πάντων-να συμπαρασταθούν.
Με την άρνηση στους πάντες και τα πάντα, το μόνο που θα μπορούσε να πετύχει κανείς είναι το γκρέμισμα, τόσο της Βαστίλης όσο και των ¨χειμερινών ανακτόρων¨!
Το θέμα είναι πώς να χτίσουμε την καλύτερη κοινωνία του αύριο κι αυτό μόνο με την αφ υψηλού κριτική δεν γίνεται αλλά και ούτε η ιστορία αναφέρει κάτι παρόμοιο…
Άντε, καλή βδομάδα.

PN είπε...

To να αναγνωρίζεις την πραγματικότητα, δεν σημαίνει ότι συνηθίζεις το τέρας. Άσε που μιλάμε για παραμορφωμένο τέρας...πόσο ψυχανώμαλος είσαι να το συνηθίσεις (καλά μην λέω και μεγάλες κουβέντες).

Τα κανάλια Κατερινιώ μου κάνουν μια δουλειά. Δεν την κάνουν καλά για εμάς, αλλά την κάνουν καλά για αυτούς. Και μην κοροϊδευόμαστε, δεν είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης, γιατί τα τηλεοπτικά κανάλια στην Ελλάδα είναι ένα ωραιότατο ολιγοπώλιο με πολιτικές και οικονομικές επιρροές. Άσε τα κανάλια εκεί που είναι και μην υποτιμάμε το γεγονός ότι μπορούμε να ενημερωθούμε πλέον από πολλές πηγές. Αν έχουμε αφήσει τα κανάλια για την ενημερωσή μας, τότε πράττουμε ένα τραγικό σφάλμα.

Όσο αφορά τις επαναστατικές αναρτήσεις ή τελοσπάντων αυτές της διαμαρτυρίας στα blogs, ήμουν πάντοτε διστακτικός. Έχω συνειδητά ανεβάσει μόνο εκείνες που ξέρω ότι και στην πραγματικότητα θα κάνω κάτι για αυτό. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να κοροϊδεύω τον εαυτό μου και τους φίλους που με διαβάζουν. Και πάλι, δεν λέω ότι όσοι το κάνουν κοροϊδεύουν τον κόσμο, αλίμονο. Ειδικά για σένα δεν θα τολμούσα καν να το ψελλίσω κάτι τέτοιο, μιας και η αδυναμία μου σε σένα - ασχέτως τη blogοπραγματικότητας - είναι απεριόριστη (φτάνει πλέον στα όρια της θρησκείας....πιστοί Απόστολοι....εγώ και η Cindy...καλά αυτή τώρα κάνει και διεθνή καριέρα!!!!).

Δεν έχω αυταπάτες Κατερινιώ μου. Ξέρω και τις αδυναμίες μου, τι να κάνουμε. Μην σου πω ότι αυτές τις ξέρω και καλύτερα από τα προτερηματά μου. Tα διορθώνω που λες, αλλά κάποιο καιρό θα μου πάρει!!!

katerina είπε...

Στέργιε, ερχόμαστε να ξανααπαντήσουμε στο ερώτημα αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα.

Τι επιδιώκουν τα ΜΜΕ (τα ιδιωτικά βέβαια γιατί τα κρατικά, το κάνουν ως τζάμπα μάγκες), να εχουν μεγάλη ακροαματικότητα, μεγάλη αναγνωσιμότητα, μεγάλη διαφημιστική πίττα, και κατ’ επέκταση να μπορούν να διαπραγματευτούν με την όποια εξουσία (ασφαλώς με ανταλλάγματα), το ισχυρό μήνυμα που μπορούν να περάσουν στην κοινωνία.

Για να φτάσουν στην μεγάλη ακροαματικότητα/αναγνωσιμοτητα, πρέπει το προιόν που πουλάνε να είναι ελκυστικό, να είναι κοντά στον μεσο θεατή, να το αγοράσουμε Στεργιε.

Αναρωτιέμαι λοιπόν, αν ο μέσος θεατής δεν γουσταρε τις χορευτριες, τους κατασκευαστές, και τα dvd, αλλά ήθελε μια πολιτικη αναλυση, μια ουσιαστικότερη ενημέρωση, πιστευει κανείς ότι τα ΜΜΕ δεν έχουν την δυαντότητα ή το προσωπικό για να του την προσφέρουν;;
Πιστευει κανείς ότι δεν έχουν ποιοτικές μελέτες και ερευνες αγοράς για το κοινό στο οποίο απευθύνονται;;
Αρα φταίει το έμπορος και δεν φταίει ο αγοραστήςς;;;.
Επιχειρηματίες είναι, πουλάνε ότι αγοράζεται.

Ασφαλώς και το μοναδικό επιχειρηματικό τους κέρδος δεν είναι από την διαφημιστική πίττα. Ασφαλώς και γνωρίζοντας το ποσο ισχυρό είναι το μέσο που διαθετουν χειραγωγουν προς την κατευθυνση του πλειοδότη. Αλλά για να διαπραγματευτούν με τον τελικό πελάτη που είναι είτε η Κυβερνηση, είτε η Αντιπολιτευση, είτε το όποιοδήποτε εξωθεσμικό κέντρο, πρέπει πρωτα να αγοράσω εγώ, εσύ, ο άλλος το προιόν τους.
Αλλοιως κανένα διαπραγματευτικό ατου δεν έχουν στα χέρια τους.

katerina είπε...

All,
Έγραψα ότι κατα την άποψη μου τα ΜΜΕ, δεν έπαιξαν το θέμα της απεργίας πείνας των κρατουμένων, γιατί η κινητοποίηση τους δεν συνοδευόταν από βίαια επεισόδια.
Πέρα από το ότι η βία, ο τρόμος, το αίμα πουλάει, πιστευω ότι τα ΜΜΕ, δεν ήθελαν να προσβάλλουν την στερεοτυπική άποψη του μέσου άνθρώπου για τους φυλακισμένους.
Αναδεικνύουν θέματα ανθρώπων με προβλήματα υγείας, με οικονομικά προβλήματα, θέματα ΑΜΕΑ, ξεροντας ότι η ευαισθησία πουλάει. Αλλά όχι για τους «κακούς»…

Πήραν τις αποστάσεις τους, ένοιωσαν αμήχανα, όταν οι «κακοί» από θύτες …εμφανίστηκαν θυματα.. Δεν θα το συζητούσα, αν δεν πιστευα ότι τιποτα δεν είναι τυχαίο, αν πίστευα απλά ότι οι διευθυντες ειδήσεων υποτίμησαν το γεγονός, ή το αγνοησαν σαν θέμα ήσσονος σημασία. Δεν πιστευω ότι είναι έτσι. Πιστευω ότι δεν ήθελαν να εμπλακούν στο παιχνίδι να εξηγήσουν στον «νοικοκύρη» ότι ο κακός δεν είναι επικίνδυνος.

Που κινηθηκε η αρθρογραφία για το θέμα;; Σε light εκδοχές φυλακισμενων, που η άτιμη η κοινωνία τους …έφτασε εκεί…

Από την άλλη τα blogs.
Ρωτάω αν οι φυλακισμένοι, στην κρατική βία που υφίστανται απαντούσαν με βία…ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΑΜΕ Ή ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ;;;
Όπως κι αν αντιδρούσαν η ουσία είναι μία.
Το σύστημα απονομής δικαιοσύνης είναι άθλιο, το σύστημα σωφρονισμού είναι άθλιο, οι προοπτικές ενός αποφυλακισμένου είναι να ξαναεπιστρέψει στην φυλακή, γιατί καμια προβλεψη δεν υπάρχει για την κοινωνική και επαγγελματική του ένταξη.
Εμεις, που πατήσαμε;;; Στον τρόπο κινητοποιησης αυτών των ανθρώπων…όχι στην ουσία. Ρομαντική, ανεξοδη ευαισθησία;;; ή κοινωνική ευαισθησία για το πρόβλημα και όχι για την κινητοποίηση;;

katerina είπε...

Matrix,
Αυτή η συλλογική ευθύνη που ποτέ όμως δεν αγγίζει κανέναν μας, με ενοχλεί πολύ.

Αυτό το φταίνε τα ΜΜΕ, φταίει το Κράτος, φταίει η Πολιτεία, φταίει ο Χατζηπετρής, μας οδήγησε σε μια αφασική κοινωνία, χωρίς αντανακλαστικά, που στηνεται στους καναπέδες και παρακολουθεί υποκριτικά εκθαμβη, τα τεκταινόμενα.

Θέλεις να μιλήσουμε για τον συνδικαλισμό;; Σε ποιους εκχωρήσαμε το δικαιωμα να μας αντιπροσωπεύουν; και τώρα μας βρωμάνε βέβαια…και τώρα δεν θέλουμε να λερωσουμε τα χέρια μας με αυτούς… κι γιατί να ξεβολευτούμε άραγε…το συστημα ρε αδελφέ, οι παράγοντες, θα μας ισοπεδώσουν, θα μας φάνε λάχανο, θα….

Θέλεις να μιλήσουμε για την το απίστευτο τεράστιο Κράτος, που όλοι το λοιδορούμε, που χρησιμοποιεί ΠΑΡΑΝΟΜΑ 670.000 νέους με μπλοκάκι και stage, χωρίς κανένα εργασιακο δικ’αιωμα, χωρίς κανένα ασφαλιστικό δικαιωμα, που όμως έχουν φιλήσει κατουρημένες ποδιές για να έχουν αυτήν την δουλίτσα;;; Φταίει ο πολιτευτής, φταίει ο εργοδότης, φταίει ο …πωλητης…αλλά φταίει και ο ..αγοραστής της εκδούλευσης.

Και εμενα με βολευει πολύ να είμαι θύμα, να σηκώνω τα χέρια ψηλά και να σχολιαζω τα κακώς κείμενα, να δείχνω με το δαχτυλο τους θύτες, να χαιδευω τα θυματα. Αλλά δεν έχω αυταπάτες. Ξέρω ότι …δεν είμαι μέρος της λύσης του προβλήματος…αντίθετα…η βολή μου, η συνενοχή μου, η αποστασιοποιηση μου, είναι μέρος του προβλήματος.

Υπάρχουν πάντα οι δράστες και οι ηθικοί αυτουργοί. Συγκαταλέγω τον εαυτό μου…στους αφασικούς δευτερους.

katerina είπε...

Η εξιλέωση του καναπέ βιολίστρια, κι ακόμα χειρότερα η εξιλέωση του άμβωνα.
Τρομάζουμε με αυτό που είμαστε, τρομάζουμε με την κοινωνική μοναξιά που καταδικάσαμε τον εαυτό μας, τρομάζουμε με το ότι παραδοθηκαμε στον απολυτο ατομισμό μας και στο μικρό και έωλο κεκτημένο του καθενός μας, και εξιλεωνόμαστε προσφέροντας μόνο ότι δεν μας κοστιζει και δεν μας θίγει προσωπικά.
Εχω την αίσθηση ότι ζω σε μια κοινωνία που ο καθένας μας, κάποιον δειχνει με το δάχτυλο σαν φταίχτη...εκτός απο τον εαυτό του.

katerina είπε...

Καμία αφ’ υψηλού κριτική δεν κάνω Συνέα. Κριτική πολύ χαμηλή κάνω. Και για μένα μιλάω. Για το δικό μου...νίψιμο χεριών μιλάω. Για τις δικές μου ευθύνες μιλάω. Τις ευθυνες μου σαν πολίτη-καταναλωτή προσωποποιώ.
Λέω ότι όσο αγοράζω αυτό που μου πουλάνε, αναλαμβάνω την ευθύνη για το σάπιο που κυκλοφορεί.

katerina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
katerina είπε...

VK, με έλειωσες…
Τι να πω εγώ τώρα σε δημοσίως και μαλιστα εγγράφως ομολογημένη αδυναμία;;; Να τέτοια κάνεις και μου στερείς το επαναστατικό μου οίστρο;;; Είναι εποχή να διαφωνείς με τους αγαπημένους;;;

Κωνσταντίνε μου, η ανάρτηση θέτει ένα απλο ερωτημα. Αυτοί ...οι όποιοι αυτοί, είναι οι κακοι, αναλγητοί, ...ή ότι (πολιτικοί, μιντιάδες, δημοσιογράφοι, κλπ).

Αυτοί ζουν, πουλάνε, υπάρχουν, αν όχι με την δική μας συγκατάθεση, τουλάχιστον με την δική μας ανοχή. Πόσο διαφορετικοί είμαστε εμείς;;; Μήπως βαυκαλιζόμαστε για την διαφορετικότητα μας;;;

Υ.Γ.Ελπίζω ότι είδες ποσο γλυκεια ήμουνα μαζί σου...παρότι διάγω την πολύ άγρια φάση μου

cynical είπε...

Kαλησπέρα κι απο μενα Κατερίνα. Τι να σου πω για τα ΜΜΕ τωρα. Το οτι δεν παιξανε φυλακες, νομιζω οτι δεν θελανε να κοψουνε το σηριαλ Βατοπέδι, γιατι εκει γινεται το αλισβερισι, εκει εχει χρημα και πολιτικη. Δηλ. εκει οπου στήνουνε χορο τα καναλια.

Δεν πιστευω οτι τα καναλια εχουν καποια αλλη σκοπιμοτητα περα απο το χρημα. Εχουν τη δυνατοτητα να φερνουν την ειδηση σε οποια μετρα θελουν. Μπορουν να το παιξουν απο δεξια, αριστερα, αναρχικα, ηθικα, εκφυλα, ο,τι θες, αρκει οι ιστοριες που θα φτιαξουν να τραβηξουν βλεμματα. Αμα δεν ειχανε αλλο θεμα θα μπορουσανε να κανουνε τις φυλακες υπερπαραγωγή και να χτυπανε τρελλα νουμερα τα μηχανακια. Γιατι θελανε να προστατεψουνε κανεναν και δεν το κανανε;
Οσο για τα petitions, θα πω το προφανες, καλυτερα να υπαρχουν απο το τιποτα. Μερικες φορες φερνουν αποτελεσμα. Μην υποτιμούμε το λιγο που κανει ο καθενας. Πολλα "λιγα" κανουν στο τελος ενα "πολύ".

Ανώνυμος είπε...

Συμφώνω με την cynical αν έπαιζαν το θέμα μαζί με το Βατοπαίδι υπήρχε κίνδυνος να μπερδευαμε τα κελιά των μοναχών με τα κελιά των φυλακισμένων.

Αλήθεια λέτε ποτέ να γίνουν ένα αυτά??

katerina είπε...

Καλησπέρα Cynical,
Δεν υποτιμώ τίποτα, και αν θελεις κάνω την αυτοκριτική μου μιας που και εγω έβαλα την αναρτηση. Αλλά μετά μου φάνηκα πολύ λίγη ρε Cynical.
Όσο για τα ΜΜΕ, με σοκάρει αυτό που τόσο ισχυρα περνάνε, και πολύ απλά σκέφτομαι ότι αφου το αγοράζουμε ...τα ΜΜΕ είναι η μέση εικόνα μας.

katerina είπε...

Μπά de profundiw, αν μια βεβαιότητα έχω έιναι ότι οι μοναχοί θα μας δείχνουν μονιμως ειρωνικά την γλώσσα.

Απέδειξαν ότι είναι πολύ εξυπνοι, άρα η πρόκληση τους στηρίζεται ότι είναι στο απυρόβλητο...

Μωρέ αν δεν υπήρχε το άβατο...εκει θα πήγαινα να περάσω την κρίση...

Αλήθεια γιατί δεν επιτρέπουν σε γυναίκες την είσοδο αφού αυτοί κυκλοφορούν ελευθεροι;;

Ανώνυμος είπε...

Μπορώ να πώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΛΛΛΛΑ;

gialinomati