Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

Απιστίες....

Μάης ήταν...το θυμάμαι....
Πρωτογνωριστήκαμε σε μία
ντουζιέρα.

Και δόξα τω Θεώ να λες... γιατί στο τσακ μου σύστησε ένας φίλος να σπεύσω να βυθιστώ στην γοητεία της...γιατί ετοιμαζόταν να πάει στον
μπιντέ...
Ε, όσο να πεις ...άλλο ρομαντισμό έχει η ντουζιέρα...

Σας βλέπω συχωριανοί ...σηκωθήκατε από την ρημαδοκαρέκλα , ανάψατε τσιγάρο...ναι ρε και σεις που ...όλο το κόβετε, στάξατε και δύο σταγόνες αλκοόλ...
Ναι οι εξομολογήσεις...λίγο αλκοόλ το απαιτούν...

Λοιπόν, μήνες τώρα συχωριανοί απολαμβάνω...
Και που δεν με ταξίδεψε, και τι δεν μου είπε, και τι δεν με έβαλε να σκεφτώ, και γιατί δεν με έκανε να αναρωτηθώ.

Ε, την μοιράζομαι μαζί σας βέβαια, την απόλαυση, αλλά εντάξει δεν είναι και μοναχοφαγού... άλλωστε τα καλά .... καλό είναι να τα απολαμβάνεις με παρέα.
Και απόλαυσα πολλά, γύρισα πίσω και χώθηκα στην γοητεία και αυτών που κατέγραφε πριν την γνωριμία μας....
Και μετά από τόσο καιρό, η συνταγή της γοητείας, αυτό το μίγμα προβληματισμού, γνώσης, ενημέρωσης, πληροφόρησης, ορθολογισμού, χιούμορ, σαρκασμού, αλλά πάνω από όλα ευαισθητης ματιάς, για τα όμορφα, για τα δύσκολα, για τα ζόρικα, για τα γλυκά, για τα επιστημονικά, για τα ανθρώπινα, το γευόμαστε και γλύφουμε τα δάχτυλα μας.


Ναι μωρέ... για την Cynical μιλάω... Για την δική μας την Cynical, για την υπέροχα ρομαντική Κυνική μας που μας πήρε μαζί της στο ταξίδι της ενημέρωσης, του προβληματισμού, του σαρκασμού, της ευαισθητοποίησης, της γνώσης. Που μας κουβάλησε στην πλάτη της σκέψης, της πέννας και του πληκτρολόγιου της. Που μας ταξίδεψε...

Αλλά συχωριανοί, οι εποχές δεν είναι για επανάπαυση. Γιατί εκεί που την καπαρώσαμε, εκεί που την θεωρούσαμε κατάδική μας ...ανακάλυψα δυστυχώς ότι δεν είναι μόνο δική μας....

Η
Cynical μας, ναι μωρέ η δική μας η Cynical, το Σάββατο στις 29 Νοέμβρη, 12.00 με 14.00 στο Ζάππειο...θα μας απατήσει.... θα μιλήσει και σε άλλους στο Café της Επιστήμης, με θέμα «Η Φυσική κοντά στον άνθρωπο-Το πείραμα του Cern»,

Γιατί ρε
Cynical, εμείς δεν σε αγαπάμε;;; Εμείς δεν σε προσέχουμε;;; Εμείς δεν σε έχουμε κορώνα στο κεφάλι μας;;;

Το έχω ξαναδεί το έργο συχωριανοί... είναι να μην αρχίσουν οι απιστίες...μετά...
Άσε που δεν ξέρω αν είναι η πρώτη φορά ή το κάνει κατ’ επανάληψη...
Αν το υποψιαστώ.....
Το Σάββατο θα πάω με το Ευαγγέλιο χωμένο στην τσάντα -αντίσκηνο που κουβαλάω, να την βάλω να ορκιστεί...ότι εντάξει αυτήν την φορά άντε θα κάνουμε τα στραβά μάτια, άντε να την μοιραστούμε και με άλλους.... σαν πολλοί γινόμαστε παιδιά...αλλά στο ευαγγέλιο θα μας ορκιστεί ότι δικιά μας θα είναι, καταδικιά μας....
Αντε την παραχωρούμε ....για λίγο, και σε κανέναν άλλο...αλλά για λίγο....άντε ένα Σάββατο και πάρα πολύ τους είναι...
Ακούς εκεί!!!!!!!!!

Θα μου πεις κι άλλους όρκισα, αυτό το ....Ευαγγέλιο πια, χαρτοπετσέτα έγινε, ε, δεν είδα και μεγάλο χαΐρι (όχι ρε, δεν θα σας πω λεπτομερειες πρωινιάτικα, αμαν πια Κατίνες), αλλά την Cynical την κόβω για πιο ...μπέσα. Αλλά όχι ότι επαναπαυομαι κιόλας...




Η Κατίνα σας

26 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

…Θα είμαστε όλες οι "Θύρες" εκεί, στη κερκίδα, με κόκκινα, πράσινα και κίτρινα κασκόλ, ενομένοι κάτω από την επιστήμη της πάσης Ελλάδος C! Θα επιβάλλουμε την επιστημονική μας άποψη εντελώς δημοκρατικά και τα μυαλιά στα… κάγκελα!!!

cynical είπε...

Κατερίνα μου, μαζί, μαζί, αλλα οταν θα πέφτουν τα γιαούρτια, θα ειμαστε και πάλι μαζί;;

Για καλό και για κακό, φερε και καμια αλλαξιά μαζι με το αντισκηνο!

NdN είπε...

Κρίμα να μην είμαι εκεί ρε γαμώτο...όλο κάτι τέτοια χάνω!

Λοιπόν, θα περιμένω ανταπόκριση.

Matrix είπε...

Σε εμένα βάλτε απουσία γιατι θα βρίσκομαι στο νησί μου.

Αλλά 2η δεν θα κάνω γιατί κόβομαι, έτσι δεν είναι?

Greek Rider είπε...

Κατερίνα κατ' αρχήν σου εύχομαι χρόνια πολλά. Να κάνει και κάποιος και καμιά ανταπόκριση-ρεπορτάζ για όσους εμάς που μένουμε πολύ μακριά.

tractatus είπε...

Κατερίνα Χρόνια Καλά και μπόλικα κι απο εμένα. Εύχομαι τα καλύτερα. Οσο για την ομιλία περιμένουμε εκ των υστέρων σχολιασμό και παρασκήνιο...:)

Ανώνυμος είπε...

ωχ αμαν αρχίζει και η cynical να γίνεται κατεστημένο.

Ανώνυμος είπε...

@Στεργιο

Χρονια πολλα και σε σενα .κΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΣΑΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι, πρέπει να είστε περήφανοι(και είστε βέβαια) που ένας δικός σας άνθρωπος (...συγχωριανός σας) θα παρουσιάσει τις επιστημονικές του γνώσεις και έρευνες σε μια ανοιχτή εκδήλωση, με το δικό του προοδευτικό τρόπο(!), για ενα θέμα
που αποσχολεί σήμερα, όχι μόνο τον επιστημονικό κόσμο αλλά και το ευρύ κοινό.

alex_m είπε...

Κι εμείς οι συγχωριανοί δεν προσκληθήκαμε?
Μα πως ?
Τέλος πάντων , παρά το γεγονός ότι το θέμα έχει μεγάλο ενδιαφέρον , λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να το παρακολουθήσω γιατί δυστυχώς δουλεύω και το σάββατο .
Αλλά , θα περιμένω κι εγώ εκτεταμένη ανταπόκριση .
Καλή της επιτυχία και κοίτα CYNIC , πες τα γερά με "τσαμπουκά" .
Είμαστε μαζί σου !!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

de profundis,

ευχαριστώ για τις ευχές, ο Στέργιος και ο Στέλιος στη Β. Ελλάδα την ίδια μέρα γιορτάζουν αλλά σήμερα είναι η μέρα της C. Παλιά ο λαός ήθελε τον βουλευτή του, τον παππά του, τον Γερμανό του, έστω τον Εφραίμ του ρε παιδί μου. Τώρα με τη κρίση όλα αυτά «βάλτωσαν» και αλλάζουν. Η φτώχεια θέλει καλοπέραση και ο λαός την επιστήμονά του!!!

Επενδύουμε σου λέω επενδύουμε… ίσως μας λύσει και κανένα πρόβλημα μετατρέποντας τους γιγάντιους εχθρούς μας σε ασήμαντα μικροσωμάτια… Τι να κάνω και γω πονηρά σκέφτομαι, κάτι σαν ρουσφέτι περιμένω γιατί ξέρεις το κόμμα αλλάζει το χούι όχι!

Ξέρω, ξέρω είπαμε να απορρίψουμε τον κομματισμό. Ναι το παραδέχομαι αλλά δεν είπαμε και για τον μικροκομματισμό!!!

Έπειτα η C. πρέπει να αναδειχτεί για να δικαιολογήσει και την «απιστία» της που σημειώνει ικανοποιητικά η Κατερίνα. Αυτό που το πας;

Ά, ρε C. τι ελπίδες δημιουργείς, ούτε ο Ομπάμα να ήσουν!

Για γιαούρτια οικολογικά μην ανησυχείτε οι οικολόγοι σας θα είναι εκεί!

katerina είπε...

Στέργιε, χρόνια πολλά και με διαδικτυακά μέσα.

Αν κρίνω από το τελευταίο σου μήνυμα μάλλον σε πιάσανε τα μεσημεριανά κρασιά, και είσαι σε κατάσταση ευφορίας…

Επίσης πρέπει να σου πω ότι έχω βάσιμες υποψίες ότι η Αλέκα παρακολουθεί το blog, και μην ξανοίγεσαι και εκτιθεσαι επηρεασμένος απο τις αναθυμιάσεις των τσίπουρων, ότι και καλά ... .. “Κόμμα αλλάζουμε”... σιγά ρε φίλε μην φυτρώσουν και ορτανσίες στον Άρη.

katerina είπε...

Cynical, η σεμνότητα είναι πάντα χαρακτηριστικό των πραγματικά ξεχωριστών.

katerina είπε...

Αντε ρε NdN, όλο ταξίδια μου είσαι, πάρε ένα αεροπλάνο και έλα, αποκλείεται να μην έχεις miles, μετά θα πάμε και για μπουγάτσα με τυρί.

katerina είπε...

Matrix, σε ευχαριστώ που εμπιστεύεσαι το αστυνομικό μου δαιμόνιο, ότι θα την ξανανακαλύψω.

katerina είπε...

GR, σε ευχαριστώ για τις ευχές και σε σένα τα καλύτερα, και γράφε ... Στο έχω ξαναπεί, ότι ιδιαίτερα τα εργασιακά σου είναι η μεγάλη μου απολαυση
Μωρέ ρεπορτάζ θα κάνουμε, πλήρες, αλλά για ζορίστε την, μην φύγει από το δικό μας το χωριό

katerina είπε...

Ελένη μου, σε ευχαριστώ και σου εύχομαι από καρδιάς να συνεχίσεις με πάθος, ελπίδα και κριτική ματιά να ....φυλάς Θερμοπύλες.

katerina είπε...

Ρε αναρχοαυτόνομε de profundis, chat μου το κάνατε το μαγαζί με τον Στέργιο.

katerina είπε...

Ivain, περήφανοι είμαστε, αν και ελπίζω ότι η ανάρτηση μου, έχει εμφανώς απειλητικό χαρακτήρα. Άντε για λίγο...την παραχωρούμε, αλλά την έχουμε και από κοντά. Μην αρχίσουν τα αυτονομιστικά κινήματα. Είναι δικιά μας, και δεν το διαπραγματευόμαστε.

katerina είπε...

Κάκο, δουλεύεις και Σάββατο;;; Τι θα τα κάνεις παιδί μου τόσα λεφτά;; Δεν λέω είναι μια παρηγοριά να έχω πλούσιους φίλους μιας που η τραπεζική δανειοληπτική ικανότητα μου βαίνει από το κακό στο χειρότερο.

marios είπε...

Κατερινα εισαι απαραδεκτη.
Δεν θα στο συγχωρησω ποτε αυτο.
Μπαινει ο αλλος στο blog σου, βαλε κατι, μια ταμπελα βρε αδελφε, πες κατι, ετσι να ψιλιαστει κανεις, πες οποιος θελει να επισκεφθει ενα μεστο, ενημερωτικο αλλα και δροσερο blog εκτος απο το δικο μου ας παει και στης cynical.
Τωρα το ειδα που μου εκανε εντυπωση η αναφορα σου σε αυτην.
Αντε να ξενυχτησω παλι να διαβαζω παλιοτερες αναρτησεις οπως εγινε και με το δικο σου blog.
Αν δεις καποιον το Σαββατο στο Ζαπειο που να μοιαζει με την φωτογραφια που εχω βαλει διπλα στο ονομα μου εγω θα ειμαι...

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα,δικιά σας είναι, δεν το αμφισβητώ,αλλά τις γνώσεις και τις ιδέες της όπως και τις δικές σου άλλωστε, τις δικαιούμαστε και όλοι εμείς. Έτσι δεν είναι:

katerina είπε...

Μάριε, στρώσου στο διαβασμα, πιστεψε με, θα το απολαυσεις

Υ.Γ.Δεν είμαι της λογικής του blogroll

katerina είπε...

Ivain,
ποντάρω πάντα στο χιουμορ των ανθρώπων, και φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις ότι οι αξιώσειςμου να παραμείνει "δικη μας", είναι στην σφαίρα του αστείου.

Πιστευα πάντα ότι δουλειές σαν της Cynical(γιατί η Cynical, δεν κάνει απλά αναρτήσεις, καταθέτει άρτιες, ολοκληρωμένες προσεγγίσεις για πληθώρα θεμάτων), είναι πραγματικά κρίμα να μένουν μόνο στα όρια της blogoγειτονιάς.

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως και καταλαβαίνω,αλλα την αρτιότητα της επιστημονικής,κοινωνικής και πολιτικής προσέγγισης των θεμάτων,τόσο της Cynical όσο και τής δικής σου, έ ρε γαμώτο, νομίζω ότι δικαοιούμαστε και εμείς να την απολαύσουμε καμιά φορά και δια ζώσης. Κρίμα όμως που δεν μπορώ να έρθω από την επαρχία.
Συμφωνώ ότι όλα αυτά δεν πρέπει να μένουν στη blogογειτονιά.Η έκδοσή τους είναι νομίζω απαραίτητη, ...εδώ κάθε μέρα βλέπουμε να εκδίδονται ένα σωρό βλακείες.
Τέλος πάντων, εγώ θάθελα απο την καρδιά μου να σας ευχαριστήσω για την απόλαυση που νοιώθω κάθε φορά που διαβάζω τις αναρτήσεις σας.
Να είστε πάντα καλά και να γράφετε δημιουργικά.

PN είπε...

Δεν λέω πολλά...θα αφήσω το τσουλούφι να μιλήσεια πό μόνο του!!