Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Κατερινούλα μου......

Άραγε τι εικόνες θα έχουν τα τρισέγγονα μου;;;;



Άραγε θα είναι ακόμα της μόδας, να κρεμάς τους προγόνους, σε βαριές μαύρες κορνίζες, στο γραφείο, στο living room πάνω από το τζάκι, ή δεν ξέρω πια, σε δωμάτια άλλης χρησιμότητας, εκεί όπου το ζεύγος δεν θα «συνευρίσκετα»- αλήθεια σας εχω εξηγήσει την εκ Δαρβίνου προερχόμενη θεωρία μου, για την εξέλιξη του οργασμού (μετα-οργασμός) ή εσείς μου έχετε ξεφύγει;;;;



Άραγε η τρισέγγονη μου, η μικρή Κατερινούλα (από τον τάφο θα σηκωθώ να μην δώσουν στο παιδί, το όνομα της γιαγιάς), θα αποφύγει αυτές τις απιστεύτου αισθητικής νυφιάτικες φωτογραφίες του ευτυχούς ζευγους με την νοικιασμένη λιμουζίνα, και την δεξιωση στο κτήμα Νάσιουτζικ, πριν βέβαια το ζεύγος, φτάσει να μαλλιοτραβιέται για το ποιος θα έχει την ......απίστευτη τύχη να πάρει στο καινούργιο σπιτικό του, μετά το διαζύγιο, το λαμπατέρ - τίγρη της θειας Ορσαλίας, και που θα το βάλει δίπλα στον καναπέ κρεβάτι αγορασμένο, απο τον/την ευτυχή απελευθερωμένο θνητό , από το μετά-ΙΚΕΑ, ένα Σάββατο απομεσήμερο......



Γιατί άραγε όλα τα σπίτια έχουν φωτογραφίες του γάμου και κανείς του διαζυγίου;;;;;
Που έχουν κρυφτεί άραγε, όλες αυτές οι κομμώτριες, οι αισθητικοί, οι συμπέθεροι, οι συμπεθέρες με τα λάχανα στο κεφάλι, τα τούλια, οι σερβιτόροι, ο οδηγός της νοικιασμένης λιμουζίνας, γιατί δεν είναι εκεί, στο ενστανέ έξω από το δικηγορικό γραφείο;;;;



Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μου.


Εσείς βέβαια, έχετε καταλάβει ότι εγώ είμαι προνοητικός άνθρωπος, οργανωτική, όλη μέρα με την ατζέντα στο χέρι να πούμε ένα πράγμα.. Και βέβαια άνθρωποι σαν και μένα, φροντίζουν για την υστεροφημία τους.



Σκέψου, οι απόγονοι, να βάλουν αυτό το μάτι, σε μαύρη λακαρισμένη κορνίζα, πάνω από το οικολογικό τζάκι, και να ρωτάνε το παιδί οι συμμαθητές του, στο μετά- σχολείο που θα έχει προετοιμάσει ο δισέγγονος του κ. Στυλιανίδη, τι είναι αυτό το αγριευτικό, και να λέει η Κατερινούλα, «η προ-προ-γιαγια». Παναγία μου!!!!

Τι να κάνω, τι να κάνω, που να φωτογραφηθώ;;;

Και εκεί που καιρό τώρα, ψάχνω ένα τοπίο, μια πλατεία, ένα άγαλμα, ένα έργο τέχνης να μου δανείσει το ντεκόρ του, για την φωτογραφία που λέγαμε, ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!!

Είδα συχωριανοί μου, το νεύμα της ιστορίας. Από την μακρινή;;;;; Ινδία.
Το απίστευτο ΤΑΤΟ, κόστος γύρω στα 2000 €, χαμογελαστό, ευφυές, και ότι ακριβώς χρειάζεται ένας απελπισμένος της Κηφισίας.
Γιατί η Κηφισίας συχωριανοί μου, ή αλλιώς το δράμα της Κηφισίας θα το ζήσει και η μικρή τρισέγγονη μου Κατερινούλα. Αυτή είναι η μόνη μου βεβαιότητα που διαθέτω στον μάταιο τούτο κόσμο της απολυτης αβεβαιότητας.


Ρε και ο Αλέξης να γίνει Πρωθυπουργός, ρε και ο Αδωνις να γίνει ΥΠΕΞ, ρε και ο Ανθιμος να ενώσει την ζωή του με σύμφωνο συμβίωσης με τον Ψινάκη, η Κηφισίας πηγμένη θα είναι....

Αλλά να και το καλύτερο!!! το γλυκό κινεζάκι BYD (Build Your Dreams) που κρατηθείτε με 20 λίτρα βενζίνης, από αυτή την απλή, αμόλυβδη καλέ, πόσα χιλιόμετρα θα κάνουμε;;;; Γύρω στα 500.

Εδώ λοιπόν, σε αυτό το γλυκό κινεζάκι που μου χαμογελάει, μικρό σκιστομάτικο, παιχνιδιάρικο, δίνω βαριά υπόσχεση. Θα σε σεργιανίσω μικρό μου, θα σε πάω όπου γουστάρεις και αγαπάς.
Θα τα βρούμε εμείς καλό μου, αλλά δεν θα μου κάνεις άσεμνες χειρονομίες στους ...μεγάλους.
Εδώ ζουζούνι μου, σ’ αυτήν εδω την χώρα που θάρθεις εσύ καλό μου, μετανάστης, θα μάθεις να σέβεσαι το μέγεθος.



Και ναι, μικρή μου Κατερινούλα, θα σου αφήσω μια φωτογραφία με την προ-προ-γιαγια, να οδηγει χαμογελώντας το μικρό κινεζάκι, και να βγάζει τη γλώσσα, σε όλους αυτούς τους γοτθικούς ναούς με ρόδες, που αναδεικνύουν ανάγλυφα την ηθική και ιδιαίτερα την αισθητική των ......τυχερών ιδιοκτητών τους.



Ναι Κατερινούλα μου, θα σε προστατέψω, εγω η προ-προ-γιαγιά, από την γελοιότητα του Κυβερνήτη της Καλιφόρνια που για να αποδείξει ότι είναι οικολόγος βάζει βιοκαύσιμα στο ρεζερβουάρ του Hammer του.
Κοριτσάκι μου, ούτε καν οι Αμερικάνοι της αισθητικής των ροζ νάιλον παντελονιών και της ηθικής των προληπτικών πολέμων δεν το άντεξαν, εσύ καλή μου θα το αντέξεις;;;;;




Η ιστορία- ευαισθησία των αυτοκινητοβιομηχανιών που είδαν τους πελάτες τους να πληρώνουν συνδρομή στην Greenpeace και τα παιδιά των πελατών τους να δένονται σε κατάρτια στον Βόρειο Παγωμένο Ωκεανό –αθάνατη ευέλικτη έξυπνη ιδιωτική πρωτοβουλία, με μαγεύεις- ξεκίνησαν την ερεύνα των υβριδικών. Αλλά βέβαια δεν προχώρησε.



Μετά, .....η εξέλιξη των μηχανών εσωτερικής καύσης, που επαναπαύτηκε όμως στην μείωση των εκπομπών CO2 και η οποία βέβαια κατέληξε, σε απίστευτα τεμένη χυδαιότητας και νεοπλουτισμού.......

Αλλά είπαμε η αισθητική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ηθικής.
Και εγώ έχω χρέος στους απογόνους. Έχω χρέος στην τρισέγγονη μου, στην Κατερινούλα μου.



Και αν όχι στο περιβάλλον που θα της κληρονομήσω, τουλάχιστον, στην φωτογραφία μου, πάνω από το τζάκι των ευτυχισμένων γονιών της, πριν το διαζύγιο και τον καυγά για το λαμπατέρ-τίγρη.......

Υ.Γ. Όλη νύχτα κάνω μπουκώματα με ούζα και ουίσκι για ένα πονόδοντο. Το φτύνω βέβαια, αλλά όλο και κάτι μένει. Και κατά πως δεν βρίσκω το «φ» στο πληκτρολόγιο- και όχι μόνον, μάλλον πολύ μένει. Αν δεν πάω και σήμερα οδοντίατρο, α, ρε μαύροι συχωριανοί, Κύριος οίδε τι σας περιμένει αύριο το ξημέρωμα.

21 σχόλια:

OnWine είπε...

Σήμερα μόλις παρέλαβα το album φωτογραφιών γάμου της κόρης μου και παράλληλα παραδίδω το παλιό μου αυτοκίνητο γιά να παραλάβω το καινούργιο...

Ελεος, Κατερίνα.... Bad timing...

tractatus είπε...

'Αλλά είπαμε η αισθητική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ηθικής' το κρατώ για επόμενο post...:)))
Κοίτα μη πίνεις πολύ γιατί έχεις οράματα...
τα ράμματα φαίνεται να είναι ακόμα ανοιχτά, πάντως...

Ανώνυμος είπε...

Ου γαρ έρχονται μόνα τους... (οι σκέψεις και τα τρισέγγονα)

Στέργιος

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
PN είπε...

Αααα γειά σου!!! Αυτό το κείμενο με πήγε μήνες πίσω, όταν ανακάλυψα την Κατερίνα και το Blog της.

Αν είναι όταν πίνεις να γράφεις τέτοια ωραία κείμενα, τότε πίνε πιο συχνά. Είναι έκδηλο ότι είτε η νηφαλιότητα, είτε το ΠΑΣΟΚ σε χαλάει.... Διάλεξε και πάρε!!!

katerina είπε...

Sxoliasti, μας έχει συνηθίσει σε πιο ………εστέτ προβοκάτσιες.
Παρακαλώ, να επανέλθεις με σοβαρότερη …ένσταση….

Ελένη μου, η αισθητική μας προστατεύει ή εκθέτει την ηθική μας και όχι ο Θειος Νόμος ή ο Ανθρώπινος.
Όσο για τα ράμματα και τα οράματα, το ένα φέρνει το άλλο και τούμπαλιν. Αλλά και τι οράματα να δεις, αν δεν έχεις ανοιχτά ράμματα πίσω σου.
Και σε τελευταία ανάλυση, τα ανοιχτά ράμματα του, είναι και περιφέρει, εις έκαστος εξ ημών….. Εκτός αν τα κλεινει εκ των ενόντων γιατί ντρέπεται να τα δουν οι Άλλοι, ή νομίζει ότι των Άλλων η .....πλαστική πέτυχε καλύτερα.

vk, σε ευχαριστώ πολύ.
Η νηφαλιότητα με χαλάει σίγουρα, αλλά ας όψεται το μεροκάματο και η ......εικόνα. Αν απεγκλωβιστώ ποτε απο αυτα τα δυο(και καλα η εικόνα, αλλα το μεροκάματο....), σαν τον Ορέστη Μακρή στον μεθυστακα, θα περιφέρω το σαρκιον και το χαοτικό μυαλο μου.
Όσο για το αν με χαλάει το ΠΑΣΟΚ……..σσσσσσσσσς, μας ακούνε βρε. Αλλα vk μου, μηπως το χαλάω και εγω, λιγουλάκι έστω.....;;;;;

tractatus είπε...

Ναι σε ΟΛΑ, Κατερίναι και κυρίως οτι αν δεν έχεις πίσω ράμματα πώς να δείς βρε παιδί τα οράματα....έτσι είναι...
και η αισθητική και η ηθική και θα πρόσθετα και η τύχη...άσε να δώ μήπως γράψω κάτι κάποια στιγμή προς το παρόν 'επενδύω' στα συμπτώματα κινημάτων που είναι το bloging...:)))

katerina είπε...

Το ειδα και μου άρεσε πολυ.
Αλλα ρε Λενιώ, να σου πω την αμαρτία μου, εκει δεν μπορεις να προσθέσεις τίποτα. Τα λέει όλα. Και η ψυχή στα bloggακια μας, ειναι το να αφήνεις τις γραμμες ανοιχτες γράφοντας, για να ρθει ο συχωριανός να κεντήσει πάνω.

Αλλα ουτως ή αλλως θα ερθω με το κατι τις μου, να πω το καλορίζικο στην ανακαίνηση.
Κερνάς εσύ πλωμαρίτικο απο την υπέροχη την Βάγια, θα βάλω εγω μεζεδάκι.Καλα μην φανταστεις μπελαλιδικα πράματα, κανένα ψωμοτύρι, η μαγειρική δεν ειναι και το δυνατο μου σημειο.

tractatus είπε...

Βάγια είναι η δάφνη...εκεί προς τη Βαρειά περιοχή....εκεί μου κάθησες, λοιπόν;
Κοίτα ναι τα λέει ο άνθρωπος αλλά εγω προσωπικά έχω ανάγκη απο κάποιους που τα λένε όλα κι εγω ακούω...φτάνει αυτά που λένε να γράφουνε μέσα μου κι εκεί έχω κάποιες δυσκολίες...κατά τα άλλα καλά είναι να τα λέμε κι εμείς με τη μαγειρική μας, συμφωνώ κι όλο και κάτι βγάζουμε...και που ξέρεις ο καθένας μας παίρνει το μερτικό του και χαίρεται και αυτό είναι σημαντικό.
Σου συστήνω να πάρεις το dvd Θεική παρέμβαση ταινία του Παλαιστίνιου Σουλειμάν Ελία και να ακούσεις τη συνέντευξη...εκτός του ο,τι θα πάθεις πλάκα με την ταινία ...το στόρυ δλδ θα δείς τι λέει αυτό το βαθύτατα πολιτικοποιημένο άτομο...Θα με θυμηθείς.

τσότσος είπε...

Αρχίζω να μην σε "πιάνω" Κατερίνα, ανέβηκες πολύ από τότε που σε γνώρισα (ή εγώ έπεσα, μάλλον το πρώτο)...
Πού το πας βρε "αθεόφοβο" κορίτσι; Βγάζεις εστέτ "συγγραφέα" από μέσα σου.
Περαστικά, ελπίζω να αποφύγω τυχόν μπινελίκια γιατί θα σε έχει γιατρέψει!

katerina είπε...

Ελένη μου, αν και τρελά ερωτευμένη με την Αθήνα, όλο και κάτι πιάνει το μάτι μας και απο Μυτιλήνη.
Ναι, στην Βαρειά, στο Loriet έμεινα (για μενα το καλύτερο ξενοδοχείο, απο άποψη service,ανθρώπων και όχι μόνο σε όλη την Ελλάδα), αλλά η Βαγια, ειναι η Βάγια η Βαρβαγιάννη,στο Πλωμάρι, πιο μεθυστικη και απο το ουζο της.
Βλέπεις φιλενάδα, εχω μάτια παντου.
Και το dvd που μου συνέστησες, θα το απολαυσω άμεσα.
Ας δουμε και κάτι ....πολιτικο, σε αυτή την τόσο απολίτικη εποχή ή ακόμα χειρότερα, δηθεν πολιτικοποιημένη εποχή.

katerina είπε...

Τσότσο μου, υπερβολικός στο κοπλιμέντο, αλλά τόσο πολύ αυθεντικός στην φιλία.
Και όχι, δεν πηγα και σήμερα οδοντίατρο. Ponstan και Αγιος ο Θεός.
Λες όλη νύχτα πάλι απόψε , να βρυκολακιάζω, και να ......εκτίθεμαι;;;;
Μπα, απόψε, τον "οίστρο" μου, θα τον εξαντλήσω σε γαλάζιο χαρτί, με άρωμα γαρδένιας.....
Πλακα κάνω. Απόψε το αλκοολ θα το πιω, δεν θα το φτύσω....

tractatus είπε...

Θέλω να μου πείς τα σχόλια μόλις το δείς...πολύ θαθελα να το βλέπαμε μαζί αλλά τι να κάνουμε...ίσως μετά απο τα ούζα στης Βάγιας οταν έλθεις κατά δώ μεριά...:))))

τσότσος είπε...

Καθόλου υπερβολικός, "ανίκανος" στο κοπλιμέντο, χαίρομαι που είμαι φίλος σου. "Σκίζεις" τελευταία...
Να δούμε τί θα γράψεις όταν/εάν "βρυκολακιάσεις" σήμερα το βράδυ...
Η οδοντίατρός μου είναι αστέρι (αν δεν είσαι ευχαριστημένη με τον δικό/δικιά σου).

τσότσος είπε...

Και καλό μήνα!

OnWine είπε...

Κατερίνα... πρωτοπόρε!

Οχι εσύ, νήπιο... εσύ, προ-προ-προγιαγιά Κατερίνα... εσύ που μας θανατώνεις με τα λαμπατερ-τίγρεις, που μας ανατρέπεις με τους γοτθικούς ναούς με ρόδες... καθρέφτη της αισθητικής μας...

δυστυχώς ματαιοπονείς...

Ματαιοπονείς και το ξέρεις...

Γιατί Και η μικρή Κατερινούλα, το νήπιο... και αυτή, οσες φωτογραφίες σου στα BYD και ΤΑΤΟ κι αν της αφήσεις, οτι και αν προσπαθήσεις να της κληροδοτήσεις... στο Νασιουτζικ του μέλλοντός μας θα κάνει την δεξίωση του γάμου της... και με τον τότε γοτθικό ναό σε 8 ρόδες θα φθάσει εκεί...

Ο αμερικανός αρχιτέκτονας Robert Venturi, αυτός που ξεκίνησε το κίνημα του μετα-μοντερνισμού, ταρακούνησε τον τοτε (1966) κόσμο με το βιβλίο του "Complexity and Contradiction in Architecture" και στη συνέχεια με το "Learning from Las Vegas", από οπου και το ρητό του για την αισθητική:
"Las Vegas is almost all right"... και η κοροιδία του γιά τον μινιμαλισμό του μοντερνισμού, το περίφημο "Less is More" μe το δικό του "Less is a Bore"...

Ετσι και η τρισεγγόνα σου, θα σε βλέπει στις φωτογραφιες σου να την χαιρετάς μεσα από τα minimal και θα λέει: "Η καημένη η Γιαγιά... από αισθητική... μηδέν!"

Και ισως, απ' την πλευρά της, να εχει δίκιο...

Πέρνα και από εμένα... σαν καλός μαθητής, γιά αισθητική και εγώ...
Η εμπνευση από εσένα...

Ανώνυμος είπε...

Απορίας γαρ.
Ποιός είναι ο διαχειριστής του Ιστολογίου και με ποιους όρους αφαιρεί αναρτημένα κείμενα;;;;

Αν δεν ξέρω αισθάνομαι οτι εξαρτάται απο το μάδημα κάποιας μαργαρίτας.Μετά πως να αναρτήσω;;;;

Στέργιος

katerina είπε...

Τσοτσο μου, σε ευχαριστω, με κανακευεις και με φροντίζεις και το εισπράττω. Δυστυχώς το μονο προβλημα που εχει ο οδοντιατρος μου, ειναι ότι δεν μπορει να διαγνωσει και πολύ περισσότερο να θεραπευσει απο μακρυα. Μονο αν πάω, επιτόπου. Αυτο πάλι, ειναι μια αλλη πονεμένη ιστορία.

katerina είπε...

sxoliasti,
αν μπορουσα να συγκροτήσω μια κινηση (παντελως αδυνατο για τις δικες μου δυνατότητες, πνευματικές, κοινωνικές και επικοινωνιακες, αλλα το λεω μπας και κάποιος πιο.... απο μενα, το ασπαστεί)θα ειχε για σύνθημα το "ΧΡΗΣΙΜΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ".
Και την ....κινηση, δεν μπορω, αλλα μια ανάρτηση θα την κάνω.

Για να επανέλθω, θα εξομολογηθω μια ίστορία.
Απο μια θεια, την οποια βλέπω μονο σε γάμους, κηδείες και μνημόσυνα, thanks God, ελαβα ως γαμηλιο δώρο, μια πορσελάνινη τίγρη.
Τεράστια sxoliasti, γυρω στο 1,5 μέτρο. Και σαν να μην εφτανε όλο αυτο το κιτσαριό, η περι ης ο λογος τιγρη, ειχε και φωτάκια μεσα. Ανατριχιαστικο.
Δεν διανοηθηκα να παω να την αλλάξω, μαζι με τις 57 καφετιερες, 28 ατμοσίδερα, κρεπιερες και άλλα περίεργα των οποίων ουδεποτε έμαθα την χρήση, γιατι σκεφτηκα ότι αποκλειεται ο εμπορος που πουλάει φωτεινες τιγρεις 1,5 μετρο, να εχει κάτι που να αντεχεται. Και να αλλαξω την τιγρη για να πάρω καμηλοπάρδαλη, μαλλον δεν με ενδιέφερε.
Εμεινε λοιπόν η φωτεινη τίγρη σε μια αποθηκη, μονη έρημη και πάντα τραγικη, μεχρις ότου η διχρονη κορη μου, την ανακάλυψε και ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΕ. Όσο έπαιξε με αυτή, δεν επαιξε με τιποτα αλλο, παρα την τρελη και ηλιθια και παντελως αντιπαιδαγωγικη προσεγγιση μου για τα παιχνιδια που θεωρούσα ότι επρεπε να θελει.
Η φωτεινη τίγρη, εγινε χρησιμη, λατρεμενη και ακομα στο δωματιο της, ψιλοτραυματισμενη ειναι η αλήθεια, της φωτίζει τα βράδυα.
Και έτσι η κιτς τιγρη εγινε χρηστικη και λατρεμενη.
Αν τωρα οι κρεβατοκάμαρες σας χωράνε, 4λιτρα γοτθικους ναους, ποια ειμαι εγω να σας κακοκαρδίσω;;;;
Στην Κηφισίας όμως μην τα βγάζετε, μιας και τα "γοητευτικα αντικειμενα" δεν αποδεικνυουν γοητευτικους ανθρωπους αλλά προσδιορίζουν μάλλον ....χρησιμους.

OnWine είπε...

Παρατηρώ, Κατερίνα, οτι με ...ενέταξες ήδη, στους κατόχους 4λιτρων γοτθικών ναών!

Και οχι μόνο... Φαίνεται πως ανήκω και σε μιά ...περίεργη, -σπάνια θα έλεγα- κατηγορία, που τους 4λιτρους ναούς τους φέρνουν στην... κρεββατοκάμαρά τους!!!

Παρά το γεγονός ότι αλλους 4λιτρους (η και 2λιτρους, δεν βαριέσαι) ...ναούς θα ονειρευόμουν γιά την κρεβατοκάμαρά μου- και γιατί να το κρύψωμεν, αλλωστε-, δεν θα πέσω στην παγίδα να ασχοληθώ με γοητευτικά αντικείμενα σε σχέση με χρήσιμους ανθρώπους... απλά γιατί πάει πολύ μακριά η... βαλίτσα των υποθέσεων...
των ίσως... μήπως... τι εννοεί....κλπ. Ασε που θα κινδύνευα να σε ... ερμηνεύσω!

Πάντως, και οι χρήσιμοι, ξέρεις, δεν κάνουν ...κακό. Μέχρι που μπορεί να είναι και... χρήσιμοι! Βέβαια, στο τόπο μας, όλοι το ξέρουμε, δεν έχουν πέραση... ποτέ δεν είχαν... Ο Αλκιβιάδης λατρεύτηκε, όχι ο Περικλής...

Στον τόπο μας οι γοητευτικοί, οι πάσης φύσεως λαοπλάνοι,... οι απευθυνόμενοι στο συναίσθημα και όχι στην ανύπαρκτη-τις περισσοτερες φορές- λογική, επιπλεουν.. Αν εγραφα δε και καμμιά ανάρτηση με θέμα "Πολιτική γοητεία vs Γοητεία της Πολιτικης" θα έσπαγα ταμεία...

Παράδειγμα οι δικοί σας... Ο Μεγάλος και ο Ακατανόμαστος.

Ο πρώτος... γοητευτικός... λαοπλάνος... μάγκας (αυτό και αν περνάει!) τα κατάφερε, και η τόση λίγη λογική μας πήγε περίπατο κάτω από το βάρος της γοητείας...

Τι και αν αφησε ερείπια, τι και αν αλλαξε αξίες, τι και αν έφτιαξε Ακηδες, Τζουμάκες... τι και αν πήδηξε τη μισή Ελλάδα, τι και αν επαναπροσδιόρισε καταλυτικά την αισθητική της πολιτικής... τι και αν έστησε το υποβαθρο της λαμογιάς που τελικά ...λούστηκε ο πτωχός Ακατανόμαστος... έμεινε ως Μέγας, ως σημείο αναφοράς... ο γόης...

Ο Δεύτερος, ο ακατανόμαστος... τι και αν μας έβαλε στην ΟΝΕ, τι και αν αλλαξε την Ελλάδα... κοντός ήταν... με ελιές... χωρίς λέγειν, ευφράδια... πάει! Κανένας ακραιφνής ΠΑΣΟΚος δεν θέλει να τον θυμάται....

Γοητεία vs Χρησιμότητα: σημειώσατε 1. ΠΑΝΤΑ! Οχι όμως και παντού...

Η αισθητική που λέγαμε, Κατερίνα... μόνο που η αισθητική της πολιτικής, όπως κάθε αισθητική, αλλωστε, δεν ταυτίζεται με την γοητεία... μη τα μπερδέψεις...

Μπορεί να έγραψα πολλά, αλλά κατάχρηση χώρου δεν αισθάνομαι ότι έκανα...

Πάντως... δάσκαλε που δίδασκες, Σχολιαστή! Κοιτα τι έβγαλες από μιά φράση!! Και μετά ειρωνεύεσαι ...αγνώστους!!

katerina είπε...

Sxoliasti, λάθος.

Δεν σε ενέταξα σε καμία κατηγορία, και πως θα μπορούσα άλλωστε;;;;

Και από ότι αντιλαμβάνομαι, δεν ενδιαφέρεσαι να ηγηθείς της κίνησης που ....οραματίζομαι.

Δεν μίλησα για αισθητική, μίλησα για γοητεία. Άλλωστε την αισθητική και την χρησιμότητα, δεν θα τις έβαζα ποτέ απέναντι, μιας και θεωρώ ότι αλληλοσυμπληρώνονται.

Και όσον αφορά στον Μεγάλο, εγώ αν κάτι του αναγνώρισα, είναι ότι αυτός είχε τα ....κότσια, έστω στο τέλος, να βάλει τον 4λιτρο γοτθικό ναό στην κρεβατοκάμαρα του. Στην κυριολεξία!!!!!!!!

Και επειδή έχω και την πολύ κακή συνήθεια να εκτίθεμαι σε εποχές, που δεν είναι .......must, έχω δηλώσει παντοιοτρόπως και ποικιλοτρόπως, ότι αν κάποια εποχή του Μεγάλου με ....συγκινεί, είναι η εποχή του «Ανδρέα της Δήμητρας».
Και σε αυτή την εποχή, που το επίσημο ΠΑΣΟΚ λατρεύει να μισεί, δεν αναφέρομαι, ούτε για την πολιτική της χρησιμότητα, ούτε για την πολιτική της αισθητική.
Μιλάω απλά για την γοητεία που άσκησε σε μένα. Αποκλειστικά σε μένα.

Δεν είναι τυχαίο, ότι ο Ανδρέας, ο Μεγάλος, όπως τον λες, ήταν ο μόνος Ευρωπαίος Πρωθυπουργός που τόλμησε να πάρει διαζύγιο (ο επόμενος ο Sarkozy, 15 χρόνια μετά) και να παντρευτεί όχι την Κάρλα αλλά τον 4λιτρο γοτθικό ναό του.

Και ναι, η όποια αίσθηση αισθητικής διαθέτω, αντιμετωπίζει την Λιάνη, ακριβως όπως και την πορσελάνινη τίγρη της θειας, αλλά δεν μου ζήτησε κανείς να κοιμηθώ εγώ με την Δήμητρα, το πάθος σέβομαι, τιμώ, εκτιμώ και με γοητεύει .
Στο πάθος και βέβαια στο λάθος που πάντα δημιουργεί, Υποκλίνομαι.

Και ναι, μετά από τόσο πάθος και τόσο λάθος, ο κοντός με τις ελιές και τα σαρδάμ, ήρθε να δαμάσει το θυμικό μας, και να ξαμολήσει τους επαΐοντες της διαφθοράς.

Ελπίζω να τοποθετήθηκα και να εκτέθηκα επαρκώς.......