Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Το στομάχι του Έρωτα

Προσωπικά τα …αξιώματα με τρομοκρατούν.
Τα θεωρήματα δε, που χτίζω πάνω στα ...τρομοκρατικά αξιώματα, συνήθως τρομοκρατούν τους …άλλους.

Ένα από τα αξιώματα που με βασάνισε και με κατατρομοκράτησε, είναι το αξίωμα : «ο Έρωτας περνάει από το Στομάχι».
Αν το πίστευα το …τρομακτικό αυτό αξίωμα, τότε, η μόνη …προοπτική που θα είχα στη ζωή μου, θα ήταν, αυτή του μοναστικού βίου.

Αφού μετά από αρκετές αποτυχημένες απόπειρες–οι …δοκιμαστές τις χαρακτήρισαν τραγικές, αλλά κολοκυθια, οι άνδρες είναι πάντα υπερβολικοί-, είχε αποκλειστεί ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΩΣ και περαν πάσης αμφιβολίας, η δυνατότητα απόκτησης εκ μέρους μου, των απαιτούμενων εκείνων δεξιοτήτων, ώστε να μαγειρέψω κάτι που κάποιος θα το έτρωγε …και τσουπ… θα έπεφτε στον έρωτα μου, αν αποδεχόμουν το αξίωμα το επόμενο βήμα μου, θα ήταν να …αρραβωνιαστώ τουλάχιστον τον Κύριο. Μιας που βάση του ανωτέρω αξιώματος, το κορμί…αποκλειόταν να …σωθεί, άντε να σώσουμε τουλάχιστον την ψυχή.

Επειδή όμως τα αξιώματα και οι μονόδρομοι μία και μόνη χρησιμότητα έχουν, να αμφισβητούνται, συχωριανοί μου, είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω, ότι τα πειραματικά και εργαστηριακά δεδομένα, όχι μόνο το αμφισβήτησαν ευθέως το ανωτέρω αξίωμα, αλλά και το κατέρριψαν πανηγυρικώς. Η κατάρριψη μάλιστα αυτού του αξιώματος, είναι αυτή που επέτρεψε στην υπογράφουσα, να γίνει μια αμαρτωλή …κυρίων και όχι μια δούλη του Κυρίου.

Ο φίλος Γιάννης Ζαμπετάκης, Επικ. Καθηγητής Χημείας Τροφίμων στο Πανεπιστήμιο της Αθηνας, ένας συχωριανός που αποτελεί κλασικό δείγμα ενός άλλου αξιώματος, αυτού που λέει κατηγορηματικά ότι, όλοι οι χημικοί είναι όμορφοι, ευφυείς και γενικώς παιδιά τεφαρίκια -αξιώματος που εν αντιθέσει με το προηγούμενο, ΟΥΔΕΙΣ ποτέ, όσο κι αν προσπάθησε δεν κατόρθωσε να το καταρρίψει-, απόψε θα φροντίσει να μας δώσει συμβουλές … για το πώς τα τρόφιμα μπορούν να απελευθερώσουν τα συναισθήματα του Έρωτα και της Αγάπης.
Επειδή …επετείους τρανές, έχουμε σε λίγες μέρες, ήθελα να σας ενημερώσω για τις ‘συμβουλές’ ου θα δώσει ο Γιάννης, μπας και λόγω των ημερών, κάτι σε βατόμουρο, κάτι σε νεροκάρδαμο, κάτι σε αγκινάρα, κάτι σε στρείδι, κάτι σε ανανά, βοηθήσει τις αυξημένες, λόγω της …επετείου, …ανάγκες,.

Υ.Γ.1. Ελπίζω βέβαια ότι ο Γιάννης θα αναφερθεί σε …ωμές τροφές, άντε και σε κάτι που βγάζει έτοιμο ο Μπάρμπα Στάθης. Αλλιώς, αν χρειάζεσαι και τον Μαμαλάκη παρέα για να είναι βρώσιμα τα …ενισχυτικά, ε, τότε ….το χάσαμε το …κορμί, πατριώτη….




Υ.Γ.2. Επίσης τι στο διαβολο μπορείς να φας που να έχει τη μαγική ικανοτητα να κάνει ...sexy την παραπάνω εικόνα.
Συχωριανοι μου, παρακaλώ σας, μην ...μαγειρεψετε αυτοπροσώπως. Ότι και να λένε οι top, master ή όποιος λογής chef, προσωπικά ...θα επιμένω στην κλασική, "συντηρητική", "παρωχημένη" άποψη, ότι άντρα με ποδιά και φακιόλι, ...sexy, δεν τον λες.
Ακόμα κι αν είσαι
ο Χωραφάς ή ο Μαρκουλάκης!
Αν βέβαια και το αντικειμενο του ποθου σας διαθέτει την ίδια μαγειρική κουλαμάρα σαν ελόγου μου, ε, τότε, η ...στηλη προτεινει restaurant. Ή παραλειψτε και εντελώς το ...γευμα, και ε, παρτε καμμια βιταμινουλα.

14 σχόλια:

Swell είπε...

Kατερίνα, θυμάσαι ότι είμαι αδύνατος; Ρωτώ γιατί χαθήκαμε.

Ανώνυμος είπε...

εγω πιστευω οτι σε τετοιες περιπτωσεις αμα ανοιξει η" ορεξη" ,τρως οτι ναναι και δεν κλεινει παρα μονο οταν δεν εχεις να φας τιποτα...



γιωργος

Καραμούζα είπε...

Κατερίνα,
σέ παρακαλώ μηην ξαναγράψεις τέτοια παραπλανητικά άρθρα!
Το βραβείο μαγειρικής τό έχει πάρει ο Μητσοτάκης πριν 46 χρόνια!
Γιαυτό τού 'μεινε πιστή η «δικιά του»...

Περάστε όμως κι απ' το κονάκι μου.
Έχω ...πράμμα που σαλεύει!
Κατευθείαν για τη σχάρα με λίγο λεμονάκι.
«Less fakelaki»

Καλο Σαββατοκύριακο.

monahikoslikos είπε...

Εγώ το 'χω ρίξει στη δίαιτα να φτάσω στα κιλά του Swell...

Yannis Zabetakis είπε...

φεύγω για ραδιοθάλαμο..."φτιαγμένος" με το κείμενό σου...
αχχ...πώς θα αντέξω αυτό το βάρος?
οεο

χημικά φιλιά!

Υ.Γ. ο έρωτας είναι κάτι εγκεφαλικό :) και περνά και από το στομάχι ...μμμ...μάλλον καλύτερα...όχι από το στομάχι από τους γευστικούς μας κάλυκες της καρδιάς :))

Kος Μηδενικός είπε...

Καρδιά μου όμορφη, αν ο έρωτας πέρναγε από το στομάχι, εγώ θα έπρεπε να είχα κάνει 5 γάμους και να έχω κληρονομήσει αμύθητες περιουσίες...χαχα!!

katerina είπε...

Θυμάμαι Swell, και θυμάμαι ότι και σουβλάκι απο τον Θαναση παιζει, τα ...γαστιμαργικά δεν ειναι απαραιτητα!
Ουτως ή άλλως έχουμε ...ραντεβου και στις 23 του μηνα!

katerina είπε...

Γιωργο αμα περιμένεις να ...φας πρωτα, αστα να πάνε στο διαβολο!!!

Λέω εγώ τωρα, γιατι ...έτσι εμ βολευει. Κια εχω πάντα την ταση να κάνω "ιδεολογία" την ...αδυναμια μου!

katerina είπε...

Καραμουζα
αφιερωμένο εξαιρετικά

katerina είπε...

Λυκε μου, αχ....οι αδυναμίες δεν κρυβονται!!!!

katerina είπε...

Καλά Γιάννη,
οι χημικοι και ...ΠΟΙΗΤΕΣ!!!

katerina είπε...

Μηδενικέ μου, όταν κάνεις τον καλό, έλα να τα φάμε ...μαζί!

Φιλιά!!! Και ...καφέ!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Βάζω το επιδόρπιο ... φέρε τα σουβλάκια :pp

katerina είπε...

Α, δεν παιζεται έτσι το παιχνίδι! Είπαμε ...μετα-φεμινιτρια, αλλά όχι και τόσο ριγμένη!