Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Respect...

Έσουρα πολλά στους αστραπόγιαννους… και όταν το έγραφα δεν είχα στο μυαλό μου κάποιον συγκεκριμένο. Αλλά έλα ντε που υπάρχει… Όνομα και πράγμα …Αστραπόγιαννος. Σε πιο εξελιγμένη version από τον Κουρκουλο, με ολίγον από Breaveheart …
Οφείλω λοιπόν να ομολογήσω ότι κάποιου το εξαιρετικό του χιούμορ, ανταγωνίζεται το εξαιρετικό του κρασί. Και όταν λέμε εξαιρετικά…το εννοούμε και για τα δύο. RESPECT!!!! και για τα δύο...

Τέλος πάντων συχωριανοί και εν blogoσφαιρα αδελφοί… κυνηγήστε και βρείτε και προπαντός ΠΙΕΙΤΕ και
το Περιήλιον και το Αφήλιον, κόκκινο και λευκό κρασί αντίστοιχα και θα με θυμηθείτε. Για εκδρομες στις εθνικές δεν μας βλέπω συντομα, και όταν δνε μπορείς να το ...αποφυγεις, απολαυσε το τουλάχιστον. Με υπέροχο κρασί. Viva μας λοιπόν!!!

Υ.Γ. Το σωστό φίλε μου λέγεται…ακόμα και από τα …παιδιά της πόλης...

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εβίβα βρε... :))

Θα τα δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία.



ΥΓ Πολλά ευχαριστώ για το σχόλιο που άφησες "κάπου αλλού".... :)) Το κρατώ και λίγη υπομονή... Να το φτιάξω λιγάκι ακόμη και θα το ανοίξω κανονικά ....

Φιλιά

mahler76 είπε...

δεν έχω ιδέα από κρασιά αλλά θα τα έχω υπόψιν μου :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΤΗΣ ΘΑ ΤΟ ΕΧΩ ΥΠΟΨΙΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ :))))

Nikos Lioliopoulos είπε...

Κοίτα μη στο κλείσει το google για μαύρη διαφήμιση!
Αστειεύομαι.
Παντως εγω δεν θα αγόραζα ποτε κρασια με τετοια ονοματα.Ας μη αναλυσω εδω την αποψη μου για τη γλωσικη μας μεγαλομανια.
Εξάλλου ειναι μια καλη ιδια και το εντάσσω στη wonnawrite list μου για το Blog μου.
Anyway,εχω εμπιστοσύνη στην κρίση σου (σε κρασιά και ανθρωπους).
Οποτε...στην υγεια σου!

katerina είπε...

Πιθανά δεν καταλάβατε οτι μιλάω για τα δύο κρασιά που παραγει ο Βαιος Γκανής, ο ... και της Αλαμάνας επονομαζομενος.

Νικο εσύ επιβάλλεται να τα πιεις. Κατα πως τα βλέπω ο Γκανής θα δωσει και την "λύση" για να λυθούν τα μπλοκα. Αλλάζουν οι ..."συμμαχίες"... πολλά τα λεφτα Αρη. Αλλά όχι για όλους...

βιολιστης στη στεγη είπε...

Εγώ πάντως...
Είτε με "Αφήλιον", είτε με "Περιήλιον" τις Εθνικές θα τις πάρω....
Αλλο είναι το θέμα...
ΠΟΥ ΔΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΑΝ ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ...
Το δικό μου "Respect", πάει εκεί!
(Τη καθυστέρησή μου μέσα!)

Warner είπε...

Όταν γράφεις κουταμάρες, τα σχόλια περιτεύουν.

liolio είπε...

Επεσα απ τα συνεφα.Τωρα ειναι που δεν προκειται να το πιω με τπτ! Ο τυπος ειναι τοσο αποκρουστικος πουμεχρι κ εγω παρασυρομαι και βριζω τους αγροτες οταν μιλαει!
ΥΓ. μαλλον θα πρεπει να αποσυρω την εμπιστοσυνη μου στην ..κριση σου:)