Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Βαρέθηκα...το sex

Ξαφνικά η κοινωνία αφυπνίστηκε...
Τι έγινε ρε παιδιά; Πως και με έπιασε εμένα, η ...αφυπνιση, στον ύπνο αγκαλιά με τον ...Κεμάλ;
Και άντε να ανταμωθούμε όλοι μέσα στα ...σκοτάδια το Σαββατόβραδο... και άντε να ανταμωθούμε όλοι με τις ...κουκούλες την Πρωταπριλιά...
Ξεχειλάνε τα ποτάμια της ευαισθησίας και ανταμώνουν με τον κινηματικό οργασμό στο διαδικτυο...
Και να ιστορούν και ...τα εγχειρίδια ...πως το καλύτερο sex το βιώνεις ...όταν ανταμώνει η ευαισθησία ...με τον οργασμό... Τι πρόκληση!!!!!!!!
Και εγώ η αντιδραστική, εγώ η αλλοπαρμένη, εγώ η ...βιτσιόζα......εκεί να λέω ότι...γουστάρω να βλέπω... γουστάρω να ξέρω ποιον έχω απέναντι μου...

Θα με ρωτήσεις ...και βλέπεις; ...και ξέρεις;
Προσωπική η ερώτηση...αλλά ούτως ή άλλως παραγνωριστήκαμε εδώ μέσα ... και έτσι θα απαντήσω...
Όχι ρε συχωριανέ... όλο σε σκοτάδια κινούμαι, όλο κουκούλες βλέπω... αλλά ΘΑ γουστάρω, ΘΑ ονειρεύομαι και να βλέπω ...και να ξέρω...

Και έτσι δεν είναι του γούστου μου να το πω...της ιδιοσυγκρασίας μου να το πω... της φύτρας μου να το πω... των γονιδίων μου να το πω....του βίτσιου μου να το πω...ούτε τα σκοτάδια...ούτε οι κουκούλες...

Πολύ βολική ...η λογική του «με ποιους θα πάς και ποιους θα αφήσεις», πολύ χαλαρωτική η λογική του «ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου», πολύ εύκολη η λογική του «ποια σας αρέσει καλύτερα η Σκύλα ή η Χάρυβδη».
Και ...δεν της ξέφυγα και εγώ και δεν αρνούμαι ότι ...χαλάρωσα στην δηλητηριώδη αγκαλιά και των «σκοταδιών» και των σκοταδισμών και της «κουκούλας» και της λεοντής...

Αλλά ...ελπίζω πάντα να μου φέρνει αυτό το ζωογόνο αίσθημα ναυτίας, που όποτε το αγνόησα...στο τέλος δεν τον απέφυγα τον εμετό....
Σιχάθηκα πια τα δόντια του λύκου...σιχάθηκα πια τις προβιές του λιονταριού...
Την πάτησα πολλές φορές... το είδα το έργο...του «με την Σκύλα ή με την Χάρυβδη», και το εκχωρώ... σε όσους θα φιλοδοξούν να με τραβάνε από το μανίκι για να μου δείξουν το σημείο και όχι τον χάρτη...
Σε όσους ξέρουν πολύ καλά ...που θέλουν να πάνε...σε όσους ξέρουν τόσο καλά...με ποιον θέλουν να πάνε... Ώρα τους καλή...
Βαρέθηκα ...αυτό το ανούσιο sex ...και με την ...ευαισθησία του σκοταδιού και με το ...κίνημα της κουκούλας.

Κι άλλωστε...αχρείαστο να είναι, μακριά από ...εμένα... αλλά ναι, αν χρειαστεί... και τι έγινε...πως το είπες ρε Γουντυ Άλλεν; Α, ναι...«Μην κατακρίνετε τον αυνανισμό. Είναι το sex με κάποιον που αγαπώ».

Προς το παρόν....Πάμε Κεμάλ ...πάμε να αλλάξουμε εμείς...εμάς... κι ας τον κόσμο να κάνει sex μόνος του...

Υ.Γ.1.

Υ.Γ.2
Σπάνια...συνιστώ αναρτήσεις... αλλά κάποιες φορές... είναι τόσο μεθυστικά, τόσο ανθρωπινα γοητευτικές...

15 σχόλια:

alex_m είπε...

Πάντα διαφωνούσα με την "λογική" που επέβαλε να ρίχνω κάνα δίφραγκο στον άπλυτο ζητιάνο κι όλα αυτά που θα αποδείκνυαν (αλήθεια σε ποιόν;) ότι είμαι κι εγώ πολιτισμένος . Δεν συμφώνησα ποτέ με τις λογικές του δήθεν καθωσπρεπισμού και του δήθεν ακτιβισμού (!) ελάτε να σώσουμε τον Υμηττό ή την Πάρνηθα ή οποιοδήποτε άλλο καμμένο - καημένο βουνό , που πάντα ή σχεδόν πάντα πατρονάρονταν από επιχειρηματίες που έβρισκαν άλλοθι μ' αυτόν τον τρόπο .
Ετσι μ΄αυτές τις σκέψεις στο μυαλό μου , χτες βράδυ και κάθε βράδυ και για όσο αντέχω να πληρώνω , άναψα όλα τα φώτα , όμως δεν θα μπορούσα να μείνω αμέτοχος στην δράση αυτή κατά της κουκουλοφορίας κι αυτό μιας και κάπως έπρεπε να εκφράσω την αντίδρασή μου και την αποστροφή μου στην εντεινόμενη αυθαιρεσία αλλά και στην πολιτική αφασία των κομμάτων και διαφόρων ομάδων της αριστεράς . Δεν είναι αρκετή η διαφωνία , δεν φτάνει να "κατεβάζεις" καντήλια και να μέμφεσαι την "κακιά σου μοίρα" που σ΄έριξε στα ξένα χέρια . Δεν φτάνει . Είναι οι ίδιοι λόγοι που με έφεραν στο δρόμο εκείνη την Κυριακή της δολοφονίας του άτυχου Αλέξη , έτσι ανοργάνωτα , πίσω από τις οργανωμένες κομματικές ομάδες και που διαπίστωσα πως ήμασταν πολλοί !
Υπάρχει μία ξεκάθαρη διαφορά , νομίζω , ανάμεσα στην μία περίπτωση και στην άλλη . Βέβαια , τείνει να γίνει μόδα , αυτού του είδους η οργάνωση από τα δήθεν κάτω ! Μπορείς να κάνεις την διαφορά ; Μπορείς , έτσι νομίζω κι αυτό είπα στους άγνωστους οργανωτές . Θα έρθω , μα χωρίς κουκούλα , γιατί είμαι ο Αλέκος και θέλω οι "αρχές" και το κάθε "α....ι" που θέλει να τιθασεύσει τις ελευθερίες μου είτε με νόμους είτε με κομματικούς ή δήθεν δημοκρατικούς κανόνες , να γνωρίζει ότι είμαι εκεί , απέναντί του .
Καλησπέρα .

katerina είπε...

Κάκο καλησπέρα,
Όσο διαφωνώ με τα όποια μέτρα περιστολής δημοκρατικών δικαιωμάτων, άλλο τόσο διαφωνώ και με οποιαδήποτε λογική κουκούλας.
Το ξαναείπα …δεν θα μπω στην λογική να μετρήσω αν η Σκύλα έχει περισσότερα …χαρίσματα από την Χάρυβδη.

Για μένα και η αστυνομική και νομοθετική καταστολή και οι κουκουλοφόροι είναι από την ίδια μεριά του δρόμου. Απέναντι, στην άλλη μεριά του δρόμου, είναι αυτός που υπερασπίζεται τα δικαιώματα του και την θέση του, με το πρόσωπο και το όνομα του ακάλυπτο.

Και θα το προχωρήσω και ακόμα παραπέρα Αλέκο.
Διαφωνούσα πάντα με την απαίτηση των bloggers για ανωνυμία. Δεν θα με ενοχλούσε καθόλου, αν όσοι κηρύσσουν από άμβωνος, όσοι συκοφαντούν ανωνύμως, όσοι ασκούν ψυχολογική βία είχαν τα «αρχίδια» να τραβήξουν ...αυτήν την τόσο ....ευνοημένη στο διαδικτυο κουκούλα, αν μπορούσαν να υποστήριξουν και επωνύμως όσα καταμαρτυρούν και όσα καταλογίζουν. Ή μήπως αυτή δεν είναι κουκούλα;

Και βαρέθηκα πια την ...επαναστατικότητα την .... «ηθική» και την τζάμπα μαγκιά των κάθε λογής κουκουλοφόρων. Όποιος, κι αν την φοράει, από όποια μεριά και αν ...θεωρεί ότι βρίσκεται.

alex_m είπε...

...ναι είναι από την ίδια πλευρά , μα πρέπει να το καταλάβουν αυτοί που αυθορμήτως υπερασπιζόμενοι το δικαίωμα της διαδήλωσης και βέβαια πιστεύω πως η "κουκούλα" είναι η αρχή ή μάλλον η συνέχεια της κάμερας και δεν ξέρω εγώ τι θα ακολουθήσει . Ετσι το αντιμετωπίζω το θέμα της πρωταπριλιάς . Οσο για τους bloggers , ε πολύ κουβέντα έγινε για αυτούς (και για μας;) . Κύριος γνωρίζει ποιοί καταφέρνουν να κρύβονται πίσω από τις "κουκούλες" τους κι όποιος καταλαβαίνει , μπορεί και ξεχωρίζει το στάρι απ' την ήρα και δυστυχώς είναι πολύ ανάμεσά μας , τόσο πολύ που ξεχωρίζει πλέον , σαν τους φελλούς που είναι πάνω πάνω .

Not me είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα...
Θα ήθελα να πω πως κατά κάποιο τρόπο όλους μας βολεύει η ανωνυμία στο blogging/web services κτλ..Μόνο που αν εκεί αποκαλυφθούν οι κουκούλες ,δυστυχώς θα περάσουμε σε νέες λογικές που ακόμη στο ίντερνετ είναι "αγνές"..Το να έχει ας πούμε η κυβέρνηση/αστυνομία κτλ όλες μου τις δραστηριότητες και σκέψεις μαζεμένες,θα με φακελώνει ηλεκτρονικά και νόμιμα με όποιες συνέπειες...Πάλι τίθεται θέμα ελευθεριών...

alex_m είπε...

@ Not me ,
θεωρείς οτι δεν είσαι φακελωμένος ; πιστεύεις ότι δεν γνωρίζει η ασφάλεια ποιός είναι πίσω από το "κάκος" ή από το "Not me" ?

katerina είπε...

Not me καλησπέρα,
Ασφαλώς δεν αναφερομαι στην προσωπική καταθεση του κάθενός μας, αναφερομαι μόνο σε συκοφαντιες, και καταγγελίες για ανθρώπους που μπορεί να ευσταθούν ή και να μην ευσταθούν.
Ότι έχεις να καταγγείλεις οφειλεις να το καταγγείλεις ΕΠΩΝΥΜΑ και να δώσεις το διακαιωμα στον οποιοδήποτε να αμυνθεί. Ειτε έχει δίκιο, είτε έχει άδικο.
Για να έρθουμε στα λόγια παλαιού αμερικανού δικηγόρου, "δεν μπορείς να γράφεις αθλιότητες με γράμματα τόσο μεγάλα ώστε να τα διαβάζουν εκατοντάδες άτομα και μετά να τυλίγεσαι με τη σημαία και την ελευθεροτυπία".

katerina είπε...

Κάκο, ειλικρινά δεν ξερω. Δεν ξερω ουτε τι ξερει η ασφαλεια, ουτε ποιος είναι τι, ουτε τι παιχνίδι παιζει.
Απλά θεωρουσα πάντα την ανωνυμη "καταγγελία", και την ανωνυμη...κουκουλοφορούσα επανασταση της "καταγγελίας" τζάμπα μαγκιά, παλληκαροσύνη της φακής.

de profundis είπε...

Κάθε φορά που φοράω κουκούλα μου πέφτει στα μάτια και δε βλέπω τι γίνεται μπρος μου.

katerina είπε...

Ρε εσύ μήπως την φοράς αναποδα;
De profundis, και η κουκούλα θέλει την τεχνη της...
Αμαθος καλέ μου, άμαθος...

thanos126 είπε...

Δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο...

"Δεν έχω πρόβλημα να σταθώ απέναντι σε ένα ακόμη δόγμα "ή με εμάς ή με το Κράτος", γιατί είμαι ενάντια και στα δύο και όποιος με "εκβιάζει" με κάθε τέτοιο τρόπο είναι άθλιος εξουσιαστής και επικίνδυνος για κάθε κοινωνία, για κάθε επανάσταση!"

Δε μ αρέσει να μην είμαι με κανέναν αλλά δε νομίζω ότι εγώ το επέλεξα...

thanos126 είπε...

Υ.Γ. (Πολύ) Καλώς σε βρήκα!

katerina είπε...

Καλη σου μερα Θάνο,
Και εγώ χαιρομαι που σε βρήκα, και που πρωινό Δευτερας, βουτηξα στις γαλαζιες νυχτες του νησιού σου.

Ναι, η ..."ομάδα" βολευει τόσο, είναι τόσο χαλαρωτικό να βυθιζεσαι στην «προστατευτική» αγκαλια της. Όποια κι αν ειναι αυτή. Μόνο που συνήθως ειναι ένα υπεροχο, εκμαυλιστικό ναρκωτικό που κάποια στιγμή καταλαβαίνεις ότι απλά καταστελλει τον θυμό σου.
Βολευει τόσο πολύ...να αλλάξεις τον κόσμο, ειναι τοσο trendy να θέλεις να αλλάξεις το "συστημα", και τόσο άβολο να βλέπεις ότι εισια κομματι του.
Είναι τόσο βολικό να φταιει ...κάποιος... και τόσο λυτρωτικό να βρίσκεις πάντα φταιχτες.

Γεμίσαμε προστάτες Θανο. Γεμίσαμε αυτοκλητους προστάτες...
Αλλά ποιος θα μας προστατεψει απο τους ...προστατες μας;;;

cinderella είπε...

Kαι μόνο λόγω τίτλου...αρνούμαι να σε διαβάσω. Μηδεν και εκτός θέματος!!! Αύριο με τον κηδεμόνα σας μικρή. Δεν θα μας καταρρίψετε ΕΣΕΙΣ όλους τους μύθους!!!!

katerina είπε...

Σταχτοπουτα μου, οι Μυθοι είναι για να ...αντικαθιστανται. Αλλωστε πόσο να αντέξει ΕΝΑΣ μύθος;

Επιμενεις οι εξηγήσεις να δοθούν ...παρουσία του κηδεμόνα μου ή να τις δώσω μόνη μου;

Δ. Δρακονάριος είπε...

Κάτω οι κουκούλες.
Ψηλά τα χέρια!