Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Ένας πολύ ξεχωριστός φίλος



Σήμερα είχα σκοπό, να τα βάλω με ΕΜΑΣ.
Όλους Εμάς τους ερασιτέχνες πολίτες, που ξεπουληθήκαμε σε Αυτούς τους επαγγελματίες πολιτικούς. Και τώρα κλαιγόμαστε σαν κυριούλες φιλόπτωχου ταμείου, νίπτοντας τα χέρια μας.

Σήμερα είχα σκοπό να γράψω για το πόσο όμορφο είναι να είσαι καλά.
Είχα βρει…. και το τραγούδι, το ....ασορτί με εμένα.

Όμως και ο θυμός και η χαρά εξανεμίστηκαν από το πρόβλημα ενός φίλου, ενός πολύ εκλεκτού, ενός πολύ ξεχωριστού ανθρώπου, που με τιμά με την παρουσία του στην ζωή μου.

Αν κάτι μπορώ να πω, είναι ότι η ζωή είναι πάντα, ΠΑΝΤΑ, ΠΑΝΤΑ, πολύ καλύτερη από όσο νομίζουμε και το πιο σημαντικό δίνει πάντα λύσεις. Καρατσεκαρισμένο....

Καλέ μου, νομοτελειακά, η ζωή δοκιμάζει, βασανίζει, κουράζει, καμιά φορά ξεζουμίζει τους δυνατούς αλλά τελικά τους ανταμείβει. Και ....to make the long story short, όπως λέμε στα απλά ελληνικά…… Σου αξίζουν τα καλύτερα. Και θα έρθουν!!!!

Να είσαι καλά.

4 σχόλια:

Nikos Lioliopoulos είπε...

How many times must a man look up,
before he sees the sky?

....the answer is blowing in the wind.

η ζώη είναι πάντα Καλύτερη απο οσο νομίζουμε .
ίσως τόσο καλή οσο φοβόμαστε να λαχταρούμε...

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα, σε ευχαριστώ.
Τα λόγια σου, τα ΔΙΚΑ σου λόγια, μου δίνουν ιδιαίτερο κουράγιο, εύχομαι να το ξέρεις, να το έχεις καταλάβει.

Ελπίζω να έχεις δίκιο, έστω και μερικώς.

habilis είπε...

Ολα θα πανε καλυτερα...

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα μου,
Αλήθειες, τρυφερότητα και συγκίνηση για όλους τους δικούς μας και μη ανθρώπους....

Στέργιος