Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Εγώ, η καπνίστρια

Τις απολαύσεις μου σε αυτή τη ζωή δεν τις διαπραγματεύομαι με κανέναν και τις υπερασπίζομαι από τον οποιονδήποτε.
Άλλωστε ασπάζομαι με θρησκευτική ευλάβεια την ρήση του Κλέμεντ Φρόυντότι «Αν αποφασίσεις να κόψεις το κάπνισμα, το ποτό και τον έρωτα, δεν ζεις περισσότερο καιρό. Απλώς σου φαίνεται ότι δεν περνάει ο καιρός»

Δηλώνω ευθύς εξ αρχής ότι είμαι καπνίστρια και θα πάψω ή δεν θα πάψω να είμαι, όταν και αν εγώ θα το αποφασίσω.

Δηλώνω επίσης ευθύς εξ αρχής ότι σε μέρη που απαγορεύεται το κάπνισμα και που εκ των πραγμάτων είμαι υποχρεωμένη να παραβρεθώ, όπως δημόσιες συγκοινωνίες, τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες, ή ότι άλλο, σέβομαι, υπερθεματίζω και υπερασπίζομαι την απαγόρευση, μιας που και ένας στους 10.000 ανθρώπους να ενοχληθεί- δεν το βάζω καν σε επίπεδο υγείας- η ενόχληση του, είναι απόλυτα σεβαστή.
Επίσης, ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο ισχύει και για τους χώρους διασκέδασης ή ακόμα και στις όποιες ιδιωτικές συνάξεις σε σπίτια, είτε ο οικοδεσπότης είτε κάποιος εκ των συνδαιτυμόνων μπορεί να ενοχλείται από τον καπνό.

Τα παραπάνω είναι εκ των ουκ άνευ.
Αλλά... και ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να με υποχρεώσει να παραβρεθώ με το ζόρι, και μάλιστα για την όποιας μορφής διασκέδαση, σε χώρους που απαγορεύεται το κάπνισμα. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ. Τελεία.

Σαν και εμένα σκέφτονται όλοι όσοι γνωρίζω προσωπικά και απ’ ότι αντιλαμβάνομαι και η μεγάλη πλειοψηφία αυτών που δεν γνωρίζω. Και ξαφνικά όλοι εμείς γίναμε η ...Αγορά. Αυτή η αμείλικτη ...Αγορά που ρυθμίζει τα πάντα, που θεωρήθηκε ως ...αυτονόητο το να της εκχωρήσουμε τα πάντα, που οφείλουμε να γονατίσουμε ευλαβικά μπροστά της, που μας υποχρεώνει να περικόβουμε συντάξεις και πόδια διαβητικών.

Διαβεβαιώνω τον οποιονδήποτε, εκ των ...
εκ πεποιθήσεως νομοταγών, που έχουν βγει στα κεραμίδια και φωνάζουν για την εφαρμογή και το σεβασμό του Νόμου- του Νόμου γενικώς, από το fast track (fast democracy, fast fuck, fast prison ή όπως αλλιώς λέγεται) μέχρι το Νόμο του Μνημονίου, μέχρι τον Νόμο που καταργεί τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, μέχρι το Νόμο Ραγκούση που απαγορεύει στους νυν συμβασιούχους να συμμετάσχουν στον ΑΣΕΠ, ότι εγώ τον αντικαπνιστικό νόμο ΔΕΝ θα τον παραβώ. Αντάρτικο για ένα τσιγάρο ΔΕΝ προτίθεμαι να κάνω.

Μέχρις ότου ο αντικαπνιστικός νόμος καταργηθεί ή αντικατασταθεί, σε χώρους μη καπνιζόντων εγώ δεν θα καπνίσω, ακόμα κι αν οι μαγαζάτορες μέσα στην απελπισία της ένδειας τους με παρακαλούν ή με προκαλούν με τα τασάκια τους. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ.

Και για να λέμε και του στραβού το δίκιο, εν προκειμένω της...αγοράς το «δίκιο», ναι είναι όντως ανηθικότατα ευφυής όταν πρόκειται να παραβεί ...νομίμως τον ...Νόμο.
Υπάρχουν πια πολλά μαγαζιά, καφέ, restaurants ή μπαράκια που ήδη έκαναν επέκταση της άδειας τους και για μουσική. Αν δείτε ένα μπουζούκι αφημένο σε μια καρέκλα ενός jazz bar μην αναρωτηθείτε αν μετά το take five θα ακούσετε και την μαντουβάλα, για ξεκάρφωμα είναι, δηλαδή μετατροπή ενός café σε fake ...μπουζουξιδικο, δηλαδή σε χώρο που ο ...Νόμος επιτρέπει το κάπνισμα.


Και βέβαια ...υπάρχουν ήδη χώροι- restaurants και bar, που πια δεν λειτουργούν σαν δημόσιοι χώροι, αλλά σαν λέσχες με ετήσια συνδρομή. Λέσχες καπνίσματος στην οποία γίνεσαι μέλος έναντι ετήσιας αμοιβής ανερχόμενης στο ποσό των …10 cents. Από εκεί και πέρα ότι πάρεις, είναι ζήτημα καταλόγου. Αλλά εκεί...πας για να καπνίσεις, και ..βρε παιδί μου, πίνεις και το ποτό σου, τρως το φαγητό σου ή ακούς την μουσική σου.

Ειλικρινά με διασκεδάζουν όλα αυτά. Και με διασκεδάζουν για ένα και μόνο λόγο. Γιατί όλοι οι φιλελεύθεροι που ομνύουν στη αγορά και στο προσωπικό δικαίωμα του καθενός, βγήκαν στα κεραμίδια ...να υπερασπιστούν ΜΟΝΟ το κοινωνικό αγαθό της προστασίας των ανθρώπων από το κάπνισμα.
Αν έδειχναν τον ίδιο ενθουσιασμό και σθένος και για την προστασία άλλων κοινωνικών αγαθών, όπως αυτό της δημόσιας παιδείας, της δημόσιας υγείας, της εργασίας, της απεργίας, της αξιοπρεπούς διαβίωσης των συνταξιούχων, του κοινωνικού κράτους, σήμερα θα είμαστε διαφορετικά και θα μιλούσαμε διαφορετικά.
Τέλος πάντων ο καθένας υπερασπίζεται...ότι φτάνει.

Μην ανησυχείτε προστάτες του ...Νόμου, αντάρτισσα γόπας δεν θα προτίθεμαι να γίνω.

Άλλωστε τα καλά κορίτσια πάνε στον Παράδεισο, αλλά ...βρε, τα κακά πάνε πάντα στα ...καλύτερα. .
Προσωπικά διασκεδάζω τόσο με τον νεοπουριτανισμό, την ηθικολογία και την επίφαση δημοκρατίας που υπερασπίζεστε, και δεν με ενοχλεί προσωπικά, το να περιορίσω ή να αναδιαρθρώσω λίγο της επιλογές της διασκέδασης μου, ακολουθώντας την ...λατρεμένη σας αγορά.

Με ενοχλεί μόνο σε επιπεδο λογικής η λατρεμένη σας Αγορά, αυτή που αυτόματα δημιουργεί αθέμιτους μεν, ...νόμιμους δε, εμπορικούς ανταγωνισμούς. Για να μην μιλήσω για ...την διαφθορά και τις σχέσεις λαδώματος, της δημοτικής αστυνομίας και των δημαρχέων με τους μαγαζάτορες...
Όπως ας μην μιλήσω για τον κυνισμό των Υπουργών που εκχωρούν ως ...κονδύλια στον Καλλικράτη- απο τον τάφο θα σηκωθεί βρεεεε- τα πρόστιμα αυτών που θα παραβαίνουν τον αντικαπνιστικό Νόμο. Γιατί... ο Νόμος που δεν θα τους φέρνει χρήμα, Νόμος για αυτή την Κυβέρνηση δεν λογίζεται.

34 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Έχεις δίκιο Κατερίνα δεν αξίζει τον κόπο να κάνεις αντάρτικο για ένα τσιγάρο ωστόσο η λογική αυτό το λέει ο νομος και κατά συνέπεια πρέπει να πειθαρχήσω δεν μου πάει.
Ειδικά στο θέμα του τσιγάρου οι μαθητευόμενοι μάγοι που παριστάνουν τους υπουργούς υπερεβησαν τα εσκαμένα.
Όχι μόνο με την απαγόρευση του καπνίσματος σε χώρους μη υποχρεωτικής συνάθροισης του κοινού αλλά και με την επιβολή ενός τριχίλιαρου στην περίπτωση που κάποιος καπνίζει μέσα σε αυτοκίνητο που επιβαίνει ανήλικος κάτω των 12 ετών.
Κι ενώ δήθεν κόπτονται για την υγεία των ανηλίκων δεν δίνουν ούτε δίφραγκο για τα ανήλικα που οι γονείς τους αδυνατούν να τα θρέψουν.
Γι αυτό πιστεύω ότι οφείλουμε να αντισταθούμε σθεναρά ενάντια όλων συλλήβδην των νόμων τούτης της κυβέρνησης των υποτακτικών του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος.

Kος Μηδενικός είπε...

Μα πόσο δίκιο έχεις αγαπημένη μου Κατερίνα. Όχι! Σε διαβεβαιώ! Την επανάσταση του καπνιστή δεν θα την κάνω κι εγώ. Δεν με θες κύριε, δεν θα σου έρθω. Τι είμαι εγώ; Γκόμενα να παρακαλάω για το μονόπετρο να δείξω στις κοσμικές συνάξεις και μετά να ανοίξω λογαριασμό Εθνικής Τραπέζης αντί λίστας γάμου στη Παρουσίαση; Όχι κύριε! Εγώ θα πληρώσω τη συνδρομή μου και θα πάω στη Λέσχη μου. Και να σου πω και κάτι...και όταν με το καλό ή κακό το κόψω (θα δείξει αυτό) πάλι στη λέσχη θα πηγαίνω. Για το καπνιστή ρε γαμώτο!!

Swell είπε...

Κατερίνα, ενώ συμφωνώ ότι η γόπα είναι γόπα, όπως ο ΓΑΠας είναι γάπας, υπάρχουν κάποιες περιοχές της Αθήνας που οι δυνάμεις του ελέγχου και της καταστολής του κράτους αποφεύγουν να πλησιάζουν λόγω μακράς ατυχούς παράδοσης, αυτές τις περιοχές λοιπόν δεν τις "πάτησαν" οι οχτροί. Εχω περάσει καταπληκτικές βραδυές στον Ενοικο, τον τελευταίο μήνα.

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά διασκεδάζω τόσο με τον νεοπουριτανισμό, την ηθικολογία και την επίφαση δημοκρατίας που υπερασπίζεστε..."

Μα και εγώ το ίδιο, όταν διαβάζω αυτό το Blog!!!

Nick είπε...

Το κρατος φυσικα και θα ενδιαφερθει/δε θα ενδιαφερθει για την υγεια μου/σου/του και στη περιπτωση του τσιγαρου εχει να κανει με την εξης συνθηκη . Οταν τα εσοδα απο τη φορολογια καπνιστικων προιοντων ειναι λιγοτερα απο τα εξοδα νοσηλειας ασφαλισμενων που νοσουν απο ασθενειες που προκαλουνται απο το καπνισμα , τοτε τους το κοβω . Και ηρθε η στιγμη απο περυσι , αν ριξεις μια ματια τα νουμερα οπου το προβλεπομενο κερδος ηταν 1.5 δις για τη φορολογια καπνιστικων προιοντων , ομως σχεδον 2,5 δις το κοστος για τα νοσηλεια αυτων που νοσησαν απ το τσιγαρο.Για να μην αναφερω τη μειωση του εργατικου δυναμικου και μαλιστα σε εντονα παραγωγικες ηλικιες που παει πακετο με αυτα. 20000 το χρονο στο χωμα αποκλειστικα και μονο εξαιτιας του τσιγαρου και οι 2000 απο αυτους δεν εβαλαν ποτε τσιγαρο στο στομα τους!(παθητικοι καπνιστες) Οσοι καπνιζουν μπορουν να κατεβασουν ενα σωρο επιχειρηματα ομως η αληθεια ειναι πως δε ξερεις , πως φυσικα υπαρχει η πιθανοτητα καποια στιγμη ,καποτε το δικο σου τσιγαρο , ο δικος σου καπνος να ηταν εκεινος , που εσπρωξε ενα σωμα , καποιου διπλανου , η αγνωστου στην αρρωστεια. Αυτο που ο καπνιστης δε κατανοει ειναι πως ειναι δυνατος εθισμος.Οχι νοητικος η "ψυχικος" η οτιδιποτε μα βιολογικος εθισμος.Ο εγκεφαλος αλλαζει τη χημικη του ισσοροπια παρουσια της νικοτινης και δε τη παρατα καθολου ευκολα.Αν εχεις το θαρρος ποτε, που ειναι δυσκολο , κανε μια βολτα καθε βδομαδα , η καθε φορα που περνεις πακετο και απο ενα αντικαρκινικο νοσοκομειο.Και θα δεις το μελλον σου σα καπνιστης να ερχεται.Δεν ειναι εικασια , δεν ειναι πιθανοτητα.Ειναι βεβαιοτητα.Καρδιαγγειακα νοσηματα και καρκινος πανε πακετο με το τσιγαρο. ΤΟ χω δει ξανα και ξανα , να προσκυνουν και να λενε, αν μπορουσα να γυριζα το χρονο , δε θα καπνιζα κτλ και αλλες ρομαντικες αηδιες και μετα σωριαζονται.Το τσιγαρο δεν ειναι επιλογη, λιγοτερο απο οτι ειναι επιλογη αλλες ουσιες που προκαλουν εθισμο.Γιατι νομιζεις πως το επιλεγεις? Γιατι να εισαι θυμα της καπνοβιομηχανιας; Και ναι .Αν δε καπνιζεις θα εχεις την ευκαιρια να ζησεις περισσοτερο .Και ποσοτικα και ποιοτικα. Αυτο που δε θα μπορεις , οσο συνεχιζεις να καπνιζεις , ειναι να αναγνωρισεις τη δυναμη του εθισμου σου.Τον ελεγχο που ασκει στη σκεψη σου.Μονο κοβοντας το μπορεις να δεις μεχρι που παει.

Ανώνυμος είπε...

Nick,

Μάλλον σε λάθος blog αναπτύσσεις λογικά επιχειρήματα!

Εδώ υμνείται η "μη λογική": Το δικαίωμα να κάνει κανείς ότι γουστάρει, το δικαίωμα να διεκδικεί με όμηρο εσένα και εμένα, γενικά υμνείται η ελευθερία, βρε παιδί μου. Στο στιγάρο θα κολήσουμε τώρα!

Αντε κάπου αλλού... θα γλυτώσεις και το βρίσιμο.

(εγώ, αποκλείεται!)

Salvatores Dei είπε...

Με λένε Λάμπρο και είμαι 2206 καθαρός!!!

------ είπε...

Συμφωνώ Κατερίνα μου....τόσο που λεω να το διαβασω το βραδυ στην εκπομπή μου εδω:
http://www.ustream.tv/channel/katw-apo-to-kioski
καλο απόγεμα:-)

katerina είπε...

Καλημέρα Λύκε,
Ασφαλώς και δεν αξίζει τον κόπο να κάνεις αντάρτικο για ένα τσιγάρο. Ο αντικαπνιστικός δεν δημιούργησε ανταρτικα. Ο αντικαπνιστικός δημιουργησε τεράστιες στρεβλώσεις στην αγορά της εστιασης και των υπηρεσιών διασκέδασης.

Μα γιατί να πάει κάποιος να κάνει ανταρτικο τσιγάρου όταν έχει παι τόσους ΝΟΜΙΜΟΥΣ χώρους διασκεδασης όπου μπορεί ΚΑΙ να καπνισει;

Ξέρεις Λύκε μου γιατί ο κόσμος αντιδρά ακόμα και κακομαθημένα. Γιατί δεν πείθεται. Γιατί είναι οργισμενος. Γιατί παλευει στα μικρά φοβουμενος τα …μεγάλα.

Έχουμε να αντιδράσουμε για ΠΟΛΛΑ και για πολύ πιο ΣΟΒΑΡΑ θέματα και διαφωνώ με όσους λένε…ναι, αλλά έτσι ξηλωνεται το πουλόβερ. Εγώ θα επιμείνω, κανένας σκοπός δεν εξαγίασε ποτέ κανένα μέσο.
Η δραση και η αντιδραση οφειλει να ειναι για τα ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.

katerina είπε...

Μηδενικέ μου, εξαιρετικά …καυστικό σε βρίσκω. Γκομενα χωρίς μονοπετρο το τσιγάρο...

Και εγώ το τσιγάρο μου το σέβομαι, όπως ακριβώς σέβομαι και όλα μου τα πάθη. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι είναι ένα σωστό …πάθος. Σωστά πάθη κατά την άποψη μου, μάλλον δεν υπάρχουν. Αυτό λοιπόν το λάθος πάθος, θα το απολαύσω, όσο θέλω, όσο μπορώ, όσο επιλέξω. Στη λέσχη μου, στο καφέ-μπουζουξίδικο (ημαρτον, τι άλλο θα σκεφτουν...πήγα σε ένα καφέ...μπουζουξιδικο...πολύ σοφιστικέ), στο σπίτι μου, στους φίλους μου.

Άλλωστε και το θέμα της ανάρτησης δεν είναι ούτε το τσιγάρο, ούτε ο αντικαπνιστικός νόμος. Είναι η λογική της ποτοαπαγορευσης …με τα γνωστά αποτελεσματα. Μα δεν περναγαν υπέροχα οι θαμώνες του Cotton Club;
Μηδενικέ μου, αν ο αντικαπνιστικός δεν υπήρχε, θα έπρεπε να τον εφεύρουμε…

Υ.Γ.Πέρα όμως από όλα τα άλλα, ειλικρινά λυπάμαι όλους αυτους και τους εργαζομενους και τους επιχειρηματίες που πραγματικά τους κλαινε οι ρεγγες από την αναδουλειά, που οφειλεται ΚΑΙ στον αντικαπνιστικό.

katerina είπε...

Ρε Swell…προφανώς τυχαία (ατυχώς δηλαδή) δεν συναντηθήκαμε. Και με τσιγάρο και χωρίς…Καλλιδρομίου και ξερό ψωμί… Ε, δεν μπορεί θα συμπέσουμε αν και εκει στο …βουνό, δεν είναι μόνο ο Ένοικος ο ανταρτης. Αλλά ναι σημερα ίσως ο Ένοικος να είναι από τα πιο...δικά

katerina είπε...

Nick καλησπέρα,
Δεν προμοτάρω το τσιγάρο. Και δεν ισχυριζομαι …καπνίστε κόσμε, κάνει καλό.
Απολαυση είναι το τσιγάρο και ασφαλως είναι βλαβερή. Αλλωστε σε αυτή τη ζωή, ότι είναι γοητευτικό, ή κάνει κακό ή είναι αμαρτία. Αστειευομαι.
Και ασφαλώς εθιστική …αμαρτία. Δεν φιλοδοξώ να ανακαλυψω τον τροχό ουτε αμφισβητώ τα δεδομένα. Και δεδομένου ότι έχω παιδί, ασφαλώς και κάποτε το έκοψα για περίπου 1, 5 χρόνο (εγκυμοσύνη- θηλασμός). Όπως και κάποιες άλλες φορές, για άλλους λόγους..

Όμως η ανάρτηση αναφερεται σε τελειως διαφορετικό πραγμα, εξ αφορμής του τσιγάρου.

katerina είπε...

Λάμπρο,
Εκπληκτικό σχόλιο. Όλα, …τα πάντα όλα, με 5 λέξεις.
Απάντώ: "Ο μόνος τρόπος να κόψεις μια κακιά συνήθεια είναι να την αντικαταστήσεις με μια καλύτερη."
Στην περίπτωση μου ισχύει, ότι κράτησα και τις…δύο.

katerina είπε...

Ανώνυμε ,
Σύμφωνα με την παραπάνω διατυπωμένη διάγνωση του Κλεμέντ, εγγονού του Σίγκμουντ, ο χρόνος σου προφανώς περνάει παααααρα πολύ αργά.

katerina είπε...

Νανά μου καλησπέρα.
Σε ευχαριστώ πολύ. Θα χαρώ να το ακούσω από τη φωνή σου.

mahler76 είπε...

Αλλά... και ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να με υποχρεώσει να παραβρεθώ με το ζόρι, και μάλιστα για την όποιας μορφής διασκέδαση, σε χώρους που απαγορεύεται το κάπνισμα. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ.

αυτό ακριβώς είναι και το δικό μου επιχείρημα. όποιος δεν γουστάρει καπνό να καθίσει σπίτι του.

mahler76 είπε...

Κορυδαλλό που είναι και δίπλα στο σπίτι μου χαχαχαχ

katerina είπε...

Εξτρεμιστική ή άποψη...
Δηλαδή τι εξτρεμιστική! Και Αλ Καιντιανή τη λες. Αν δε, το καλοσκεφτείς μέχρι και στον αντιτρομοκρατικό νόμο μπορεί να εμπιπτει η σκέψη σου. Ναι το προχωράμε το θέμα, θα εμπιπτουν και ...σκέψεις στον αντιτρομοκρατικό.

Αλήθεια Κορυδαλό ή Κερκυρα προτιμας;

katerina είπε...

Προλαμβάνεις την σκέψη μου Mahler. Αρα εισαι εξαιρετικά επικινδυνος.
Αν σε καταδώσω, σε ανταποδοση των υπηρεσιών ρουφιανιάς μου- πολύ trendy η ανταμοιβή της ρουφιανιάς στις μέρες μας- θα δοθεί εντολή να μου επιτραπεί το κάπνισμα ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ.

mahler76 είπε...

1142 τώρα μπορείς κι εσύ να γίνεις ρούφος χαχαχα

katerina είπε...

Καλυτερα χαρμάνι παρά ρουφιάνι Mahler μου...

Kος Μηδενικός είπε...

@Nick:

Μπορούμε να κάνουμε ατέλειωτες συζητήσεις για το κοινωνικό κόστος του καπνίσματος. Αλλά αν θες να κάνουμε μια τέτοια συζήτηση, τότε να μιλήσουμε και για το κοινωνικό κόστος της παχυσαρκίας, των ναρκομανών και λοιπών παθήσεων ή εξαρτήσεων που κατά μία ή άλλη έννοια φταίμε εμείς για το ότι τις βιώνουμε. Να μιλήσουμε ακόμα, τηρουμένων των αναλογιών, και γαι το κόστος περίθαλψης των οροθετικών ή των καρκινοπαθών. Το καταλαβαίνεις ότι είναι ανώφελη μια τέτοια οπτική. Είναι το πιο σκληρό πρόσωπο της ψευτοεπιστήμης...η χαρά του νεοκλασικισμού στα Οικονομικά! Και εν τέλει γιατί αγαπητέ μου βάζεις μόνο στα κρατικά έσοδα μόνο τη φορολογία των τσιγάρων και όχι ΚΑΙ τις ασφαλιστικές μας εισφορές; Επειδή αυτές έχουν φαγωθεί, δεν σημαίνει ότι δεν τις πληρώσαμε και τις πληρώνουμε.

Το παθητικό κάπνισμα είναι βλαβερό, κανείς δεν μπορεί να το διαψεύσει αυτό. Ας το απαγορεύσουμε λοιπόν στους κλειστούς χώρους...αλλά είναι επιλογή μου να μη θέλω να πάω εκεί...τόσο απλά! Μη παραφράζεται τα λόγια μιας καπνίστριας σαν τη Κατερίνα ή κι εμένα, επειδή νομίζετε ότι βάλλεστε, ενώ επί της ουσίας δεν λέμε σχεδόν τίποτα επαναστατικό!

celin είπε...

Kατερινα, αυτη ειναι η γνωμη μου,οπως την εγραψα πριν κανα μηνα
http://celinathens.blogspot.com/2010/09/blog-post.html

Κι εγω πιστευω οτι καλως απαγορευτηκε παντου,ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ.
Τι θελουν οι καραγκιοζηδες δηλαδη;να κλεισουν οι καφετεριες κ τα μπαρακια ολα;να χασουν τη δουλεια τους δεκαδες χιλιαδες νεοι που βγαζουν ενα μεροκαματο;να κλεισουν τοσα μαγαζια;
Και τωρα βρηκαν;
Δε γ@@@@@αι λεω εγω;;;
Εκει που δουλευω,ναι,να απαγορευτει,γιατι ο μη καπνιστης εργαζομενος δεν υποχρεουται να τρωει τον καπνο μου στη μαπα.
Εκει ομως που διασκεδαζω,θα κανω ο,τι γουσταρω.Και οποιος μαγαζατορας θελει,να το κανει λεσχη καπνιστων,οποιος δε θελει,ας επιβαλλει απαγορευση καπνισματος.
Αυτο θα ηταν μια φιλελευθερη λυση.

Nick είπε...

zero μαλλον δε διαβαζεις ολα οσα γραφω. Οταν θελω να περιγραψω μια πιθανη λογικη εξηγηση για το πως , τεχνοκρατικα , μπορει να προσεγγισει το κρατος το τσιγαρο και να οδηγηθει στην απαγορευση του υπο συνθηκες , φυσικα και θα απομονωσω τις ασφαλιστικες εισφορες γενικα απ τα εσοδα φορολογιας καπνιστικων προιοντων , οπως διαχωριζω τους καρκινοπαθεις γενικα , απο αυτους που αρρωσταινουν απο το τσιγαρο.Μη γελειεσαι. Τα νουμερα ειναι αληθινα. Οι καρκινοπαθεις/καρδιοπαθεις γενικα στην Ελλαδα ειναι περισσοτεροι απο τους 20000 που ανεφερα των οποιων ο θανατος προερχεται ειδικα απο το τσιγαρο.Ομως το κοστος για το κρατος αυτων των 20000 ειναι μεγαλυτερο απο τα εν δυναμει εσοδα απ τους καπνιστες γιαυτο και ερχεται ο νομος.Να περιορισει τη χασουρα.Και ετσι το μετρο τυχαινει να βοηθα την υγεια των παθητικων καπνιστων ενω κατα βαση εχει στοχο τα χρηματα.Και ειναι τουλαχιστον ντροπη για ενα εξυπνο παιδι σα κι εσενα να πεφτει σε αυτη τη παγιδα να βαζει στο ιδιο τσουβαλι του κοινωνικου κοστους τη παχυσαρκια, των ναρκομανων και λοιπων παθησεων γιατι δεν ειναι μεγεθη αμεσα συγκρισιμα.Αν καποιος ειναι παχυσαρκος ή χτυπα ηρωινη και χασει τη ζωη του απο καρδια, τη χανει μονο αυτος , και δεν παχαινει ουτε πεθαινει απ τη παχυσραρκια ή τη πρεζα αυτος που καθοταν διπλα του.Ουτε ο καρκινος ειναι κολλητικος. Οσο για τους οροθετικους.Αν καποιος οροθετικος εν γνωση του μεταδωσει την ασθενεια του ,τημωρειται απο το νομο ( μαλιστα τημωρειται εφοσον διωχθει , και αν το εκανε εν αγνοια του). Ο καπνιστης ομως οχι. Και φυσικα δε ξερεις.Δε ξερεις ποιο θα ειναι εκεινο το τσιγαρο , εκεινη η ρουφιξια που θα γυρει τη ζυγαρια στο κορμι σου , η στο σωμα του διπλανου τυχαιου. Μπορει χιλια δυο να φταινε για τη κακη υγεια του κοσμακη.Ομως στο τσιγαρο δε κανουμε υποθεσεις πια.Δεν υπαρχει μπορει με το τσιγαρο. Ειναι γεγονος πως καπνιζοντας σκοτωνεις τον εαυτο σου και οποιον τυχαινει να αναπνεει διπλα σου. Ενας στους δεκα καπνιστες που χαθηκαν περυσι δεν καπνισε ποτε.Μικροκυτταρικα καρκινοματα πνευμονα σε ανθρωπους που δεν εχουν δει τσιγαρα κ καπνο ή αλκοολ στη ζωη τους , και οι γιατροι να ξυνουν τα κεφαλια και να λεν , λυπαμαι τωρα μονο ο θεος κτλ αηδιες κτλ.Θυμηθηκατε τωρα με την απαγορευση τη λεξη επιλογη.Αστειο δεν ειναι.Αστειο ειναι να μιλας και να μιλω με εμεις και εσεις.Δεν ειναι αντιθετος στο δικαιωμα να πηγαινεις οπου θες οποτε θες.Μα οπου και να πηγαινεις και το αναβεις κουβαλας και την ευθυνη της σταδιακης δολοφονιας ,δικης σου και των διπλανων σου,φιλων σου, οικογενειας, των παιδιων σου, ειτε ειναι καπνιστες ειτε οχι.Κανει μεγαλη ζημια το κενο εκπαιδευσης και η αμελεια αυτη.Απο ποτε ο φονος ειναι δικαιωμα και επιλογη; Και οποιος πιστευει πως ολα ειναι υπερβολες ας μαζεψει το θαρρος του και ας κανει μια βολτα ενα απογευμα απ τον Αγιο Σαββα στην Αλεξανδρας, η Απ το Μεταξα στο πειραια ,η απ το Θεαγένειο στη Θεσσαλονικη.Και ας ανοιξει το στομα του να ρωτησει..Μα δεν ανοιγει ο καπνιστης τα ματια του zero παρα μονο αν ερθουν τα ασχημα.2 πακετα τη μερα εκανα μεχρι πριν 5 χρονια.φιλια.

Kος Μηδενικός είπε...

Βρε Nick μου, δεν είμαι ηλίθιος να μη δεχτώ τα κακά του καπνίσματος, τόσο ενεργητικού όσο και παθητικού. Δεν λέω καν αυτό. Δεν πρόκειται ποτέ να σου πω ότι το τσιγάρο κάνει καλό! Από την άλλη όμως δεν είναι το τσιγάρο ο μόνος λόγος καρκινοπάθειας ή καρδιοαγγειακής νόσου, κυρίως για το παθητικό καπνιστή! Τα παραδείγματα στα έφερα καθαρά από πλευράς ποσοτικοποίησης του κοινωνικού κόστους. Και συγνώμη κιόλας, αλλά αν θέλουμε να κάνουμε σωστή μέτρηση και μελέτη πρέπει να συμπεριλάβουμε όλα τα μεγέθη που μπορεί να επιβαρύνουν ένα κοινωνικό κόστος νοσηλείας.

Επισημαίνω ξανά γιατί φαίνεται να μη γίνομαι αντιληπτός. Δεν αντιτίθεμαι στον αντικαπνιστικό νόμο. Απλά εκφράζω το δικαίωμά μου στην αυτοκαταστροφή, δεδομένου ότι πληρώ τις αστικές και πολιτειακές μου υποχρεώσεις...και αυτό συμπεριλαμβάνει τη συνεπεία του όποιου νόμου. Στη τελική, έχω συνειδητά αποφασίσει να ζω μέσα σε κοινωνίες και όχι ως ερημίτης στα βουνά του Ταϋγέτου! Γνωρίζω ότι δεν πιστεύεις στην ατομική επιλογή και τη θεωρείς μια ψευδαίσθηση...και ίσως εκεί τελικά είναι και η βάση της όποιας διαφωνίας μας. Ασχέτως αν θεωρώ ότι δεν διαφωνούμε τόσο όσο θες να νομίζεις...πέρα ίσως από την οικονομετρική τεχνική του πράγματος!

aldebaran είπε...

Γεια σου Κατερίνα μου.
Τώρα θυμήθηκαν όλοι οι απόγονοι του Λεωνίδα την αντίσταση στην νέα τάξη πραγμάτων. Έχουν στήσει κώλο σε όλα και θυμούνται την αντίσταση σε κάτι που αν μη τι άλλο δεν τους βλάπτει κιόλας.
Αυτές τις μέρες διαβάζω ένα σωρό σχετικά με τον αντικαπνιστικό νόμο.
Πρώτα απ'όλα γελάω με τα όσα λένε σχετικά με τα όσα λένε για την αγορά που υποφέρει αυτήν την εποχή.
Δηλαδή αν είχαμε ανθηρή οικονομία , δεν θα διαμαρτυρόταν κανένας;
Στο εξωτερικό που ισχύει ο νόμος τα καταστήματα εστιάσεως και τα μπαρ έχουν κλείσει;
Δεν θα ήθελα να ακούσω διάφορα σχετικά με το ότι οι άλλοι είναι ξενέρωτοι και δεν διασκεδάζουν και ότι εμείς ειμαστε τέλειοι.
Ακόμα και οι Εγγλέζοι που για διασκέδαση έχουν το να γίνουν "κώλος" στο ποτό και να πλακωθούν και αυτό διασκέδαση είναι, αν και διαφορετική. Το ίδιο και αυτοί θέλουν να καπνίσουν όσο διασκεδάσουν , όσο γελοίο και αν θεωρούμε τον τρόπο διασκέδασης τους.
Μετά κάποιος σχολιαστής διεκδίκησε το δικάιωμά του στην αυτοκαταστροφή.
Πολύ σωστό και αυτό.
Γιατί θα πρέπει το κράτος να με υποχρεώνει να φοράω ζώνη στο αυτοκίνητο;
Δεν γουστάρω ρε αδερφέ .Κάνω κακό σε κάνεναν ;
Εγώ θα σκοτωθώ και κανένας άλλος. Γιατί να μην επαναφέρουμε και το θέμα των ζωνών ασφαλείας χρησιμοποιώντας τα επιχειρήματα που έλεγαν τότε οι ταρίφες και οι νταλικιέρηδες ;
Γιατί απαγορεύεται να παρκάρω στο πεζοδρόμιο ή στις διαβάσεις ;Τι και αν δεν μπορούν να περάσουν τα καροτσάκια των αναπήρων ή των μωρών ή τα ποδήλατα ή οι πεζοί.
Εδώ είναι Ελλάδα. Ποιος θα μου απαγορεύσει να παρκάρω ακριβώς απ'έξω απο εκεί που είναι η δουλειά μου ;
Δεν πληρώνω τα δημοτικά μου τέλη ;
Δικό μου είναι το πεζοδρόμιο.
Εγώ πληρώνω και τον υπάλληλο που καθαρίζει , άρα έχω και κάθε δικάιωμα ενώ οδηγώ να πετάω τα σκουπίδια και τα αποτσίγαρα από το παράθυρο του αυτοκινήτου μου . Στο κάτω κάτω ένας τεμπέλης δημόσιος υπάλληλος είναι , ας δουλέψει και λίγο.
Γιατί άραγε να υπάρχουν και οι ώρες κοινής ησυχίας . Γιατί θα πρέπει εγω ο μερακλής μετά από μερικά ουίσκια να μην μπορώ να βάλω τον Καρρά στη διαπασών. Εξάλλου έχω ντέρτια με την οικονομική κρίση δεν πρέπει να ξεδώσω και λιγάκι;
Δεν μπορώ να καταλάβω γοατί διαμαρτύρονται οι περιοίκοι περιοχών σαν το Γκάζι ; Άντε να μου χαθείτε ξενέρωτοι Ευρωλιγούρηδες που τολμάτε να πάτε κόντρα στο ιερό μου δικαίωμα για διασκέδαση.

Να σας πω και κάτι άλλο .
Η αντίσταση και η πάλη γίνεται στο βουνό , στο πεζοδρόμιο, στο κρύο και στη στέρηση ή έστω και στην κάλπη για αρχή. Όχι στις λέσχες στα ψαγμένα κουτούκια μεταξύ οίνου, καπνού και αμπελοφιλοσοφιών.

Την καλημέρα μου και την εκτιμησή μου.

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα, καλημέρα.
Μια και η συζήτηση πήρε αυτήν την τροπή,επίτρεψέ μου να καταθέσω την αιρετική μου άποψη.
Ναι, το τσιγάρο βλάπτει, ναι οι μή καπνιστές ενοχλούνται και πρέπει αυτό να το σεβαστούμε, αλλά μέχρις εκεί.
1]Είναι πολύ υποκριτικό για τις κυβερνήσεις να ενοχοποιούν το κάπνισμα, προκειμένου να διασφαλίσουν το κοινωνικό σύνολο, όταν υπάρχουν τόσοι άλλοι παράγοντες αποδεδειγμένα 100% επιβαρυντικοι για τούς οποίους αδιαφορούν πλήρως, μια και ο περιορισμός τους θίγει υψηλά οικονομικά συμφέροντα.
2]Οσοι υστερικά και με πανικό καταφέρονται κατά του καπνίσματος {κατευθυνόμενα σημεία των καιρών}, έχουν σκεφθεί τί ουσίες παίρνουν μέσω των τροφίμων που είναι 100% καρκινογόνες? Γιατί δεν αντιδρούν και γι' αυτές? Και θα αναφέρω χαρακτιριστικά το εξασθενές χρώμιο, για το οποίο φωνάζουν αρκετοί άνθρωποι, αλλά δεν βρίσκουν ανταπόκριση, λόγω ακριβώς μεγάλων οικονομικών συμφερόντων.
3]Από αξιόλογες μελέτες που έχουν γίνει, έχει αποδειχθεί ότι το "κακό" από τον εισπνεόμενο καπνό είναι μικρότερο από την μόλυνση του περιβάλλοντος και του εισπνεομενου γενικά αέρα.
4] Η τελευταία διάσταση που κανείς δεν μας αναφέρει, είναι ότι πολλοί από τους υπέρμαχους της καταστροφής από το παθητικό κάπνισμα, προωθούν το λεγόμενο ηλεκτρικό τσιγάρο { σαν υποκατάστατο},το οποίο όμως ενέχει εξ' ίσου ή και περισσότερους κινδύνους. Και γενικά στο μεγάλο ντόρο για τις βλάβες από το παθητικό κάπνισμα και την δαιμονοποίησή του, μην βγάζετε απ' έξω το κέρδος των διάφορων προιόντων {με ασήμαντα αποτελέσματα} και ιατρείων διακοπής καπνίσματος.Οπου υπάρχει καπνός...δεν είναι μόνο από το τσιγάρο, Υπάρχει μια λόκληρη βιομηχανία γύρω από αυτό που πρέπει και αυτή να βγάλει το κατιτίς της. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί μας πέρασαν την βεβαιότητα ότι το τσιγάρο είναι τόσο μεγάλος εθισμός που δεν μπορούμε να το κόψουμε χωρίς βοήθεια?
5]Κανένας δεν αναφέρει ότι στις περισότερες μελέτες παρατηρούνται διαφορές στο ίδιο επίπεδο καπνιστικής έκθεσης και η πιό πιθανή αιτία είναι α] οι παραλλαγες γενετικά προκαθορισμένες του τρόπου εξουδετέρωσης ορισμένων τοξικών συστατικών του καπνού. και β] οι διαφορές στην σύνθεση του καπνού. {δλδ έχει σχέση με την γενική μόλυνση του περιβάλλοντος και όχι με το κάπνισμα}.
Τελευταία παρατήρηση για τον Nick. Δεν έχει αποδειχθεί επιβάρυνση των ασφαλιστικών ταμείων από τους καπνιστές. Είναι τόσοι άλλοι οι πραγματικοί παράγοντες { ψάξτε τους}??
Συγνώμη που μακρυγόρησα. Μαίρη.

ellinaki είπε...

Καλησπέρα Κατερίνα,

Το γεγονός ότι σέβεσαι το νόμο σε τιμάει, και για να είμαι ειλικρινής δεν διάβασα κάτι στο άρθρο σου με το οποίο διαφωνώ. Ίσως να έχω μία μικρή ένσταση για το πως περιγράφεις την αντίδραση φιλελεύθερων ατόμων, που προσωπικά από αυτούς που γνωρίζω, οι περισσότεροι βγάζουν "καπνούς" για την απαγόρευση και διαφωνούν. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία όμως.

Ελπίζω απλά, την επόμενη φορά που έχεις να κάνεις κάποιο προσωπικό σχόλιο προς εμένα, και όχι προς τις απόψεις μου, να το συζητήσεις είτε στην αντίστοιχη ανάρτηση του ιστολογίου μου, είτε με μένα προσωπικά. Δεν υπάρχει κάτι μεμπτό στο να χαρακτηρίζεις μία άποψη, είτε ο χαρακτηρισμός είναι σωστός είτε όχι. Η αυθαίρετη ταμπελοποίηση όμως προς το πρόσωπο που εκφράζει την οποιαδήποτε άποψη, δεν είναι κάτι κομψό. Φιλικά πάντα, ε;

Ανδρέας Λοβέρδος είπε...

Ελα Κατερίνα παιδί μου! Βγες να τους κατατροπώσεις όλους τους αντιρρησίες!! Πες κάτι για την ...μάνα τους, τον πατέρα τους, τις πολιτικές τους πεποιθήσεις που ...συνάγεις εκ των συμφραζομένων! Για τον Γιουνγ, τον Φρουντ, για τα ψυχολιγικά τους προβλήματα!!!

Ταμπελοποίησέ τους!!! Ξεφτίλησέ τους τους άθλιους!!!!

ΥΓ: Μα... τόσο μεγάλη είσαι; Πρόλαβες τον αμκαρίτη τον Κουτσόγιωργα τότε στο ΠΑΣΟΚ, ή έχεις εμπνευστεί το στυλ και τα επιχειρήματα από τα ...γραπτά του;

katerina είπε...

Celin,
Ειλικρινά, δεν πίστεψα ΠΟΤΕ, ότι υπάρχουν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ορθές λύσεις. Προσωπικά δεν μπορώ έχω απόλυτα αντικειμενική άποψη μιας που εγώ είμαι καπνίστρια. Και κάθε λύση έχει και τα καλά της και τα κακά της, και τοςυ υποστηρικ΄ες της και τους πολέμιους της.

Προσωπικά αυτό που με ενοχλεί αφόρητα, είναι η παιδαριώδης, εντελώς απολιτικη ή εξωφρενικά πολιτικάντικη προσέγγιση του στυλ «μα είναι Νόμος».

Λες και οι Νόμοι δεν αντανακλούν συγκεκριμένες πολιτικές, λες και οι Νόμοι δεν προωθουν συγκεκριμένα συμφεροντα (και δεν αναφερομαι συγκεκριμένα στον αντικαπνισιτκό, αυτός μπορεί αν υποκρυπτει τα μικροτερα και τα πιο άδολα), λες και οι Νόμοι είναι οι εντολές του Μωυσή ή κάποιο φυσικό φαινομενο που μας ερχεται από τον ουρανό.

Αν κάτι θέλω να πω σε αυτή την αναρτηση, είναι ότι …έχουμε πολύ πιο σοβαρά πραγματα για να αντιδράσουμε από το αν θα καπνιζουμε μέσα ή έξω, επισης το ότι οι Νόμοι δημιουργούν ταυτοχρονα και …νομιμες παρανομίες, αλλά το πιο σημαντικό: θεωρώ απαραδεκτα χυδαίο να λες στον συνταξιουχο, μην αντιδράς γιατί είναι νόμος η περικοπή της συνταξης σου. Αυτός ο συνταξιουχος …δεν πρέπει να αναλωθεί στο ανταρτικο τσιγάρου στο καφενείο, αλλά να συνειδητοποιησει ότι ο Νόμος που του κόβει την συνταξη ωφελεί ποικιλοτρόπως κάποιους άλλους. Αν οι Νόμοι ήταν "δικαιοι", δεν θα κάναμε εκλογές και δεν θα ειχαμε αιρετή νομοθετική εξουσία Celin.
Θα είχαμε τις εντολές του Μωυσή.

katerina είπε...

Aldebaran,
Το έγραψα και παραπάνω. Οι Νόμοι δεν είναι ποτέ ουδέτεροι( δεν αναφέρομαι στον αντικαπνιστικό). Πάντα πίσω τους υποκρύπτεται το πιο ισχυρό συμφέρον. Και δεν θα διαφωνήσω ότι οι Νόμοι καταρρίπτονται στη κάλπη, στο πεζοδρόμιο και στο βουνό.

Αλλά Aldebaran, η λογική …μα το κάνουν έτσι στην Αγγλία, όχι μόνο με αφήνει ΠΑΝΤΕΛΩΣ αδιάφορη, αλλά μπορώ να σου απαντησω ότι και στην Ιρλανδία το έκαναν …έτσι και τα είδαμε τα αποτελέσματα του…κελτικου τίγρη. Δεν ζουμε μόνοι μας Aldebaran, η ΄ωσμωση είναι ασφαλώς και δεδομένη και απαραιτητη, αλλά η ώσμωση από την αντιγραφή είναι ένα πελαγος …λάθος, αποσταση.

katerina είπε...

Μαίρη, εξαιρετικό σχόλιο. Και αντικατοπτρίζει έντονα, το ότι αν ο στόχος ενός ένας …Νόμου δεν πείθει, η εφαρμογή του Νόμου καταβαραθρώνεται. Το έγραψα και παραπάνω, τι προστασία μου προσφέρεις ρε Υπουργέ, όταν λες στον διαβητικό δεν θα σου δώσω από τα λεφτά που σου παίρνω μέσω των εισφορών σου, κόψε το πόδι σου;
Ποτέ η επιτυχία εφαρμογής ενός Νόμου δεν κρινεται από το ποσο βαριά είναι η τιμωρία της μη εφαρμογής του, αλλά από την αντιληψη για τη καλή προθεση του νομοθέτη.

Μαιρη με απασχολησε πολύ το γιατί ο κόσμος αντεδρασε τόσο έντονα στον αντικαπνιστικό ενώ δεν αντέδρασε στο fast track ή στο περιβαλλοντικό LRG του Αστακου;
Και με εντυπωσίασε όσο ακριβώς με εντυπωσιάζει και η λογικη της Κυβερνησης που επιχειρεί να με προστατεψει από το τσιγάρο αλλά όχι από το έργο στον Αστακό; Ή μηπως στην Αιτωλοακαρνανία θα επιτρεπεται το κάπνισμα; Αυτοι χαμένοι για χαμένοι δεν είναι;

Μαίρη, ξέρεις πόσο χαιρομαι τα περασματα σου από το τσαντιρι μου.

katerina είπε...

Ελληνάκι,
δεν θεωρώ ότι σου απεδωσα κανέναν άλλον προσωπικό χαρακτηρισμό περαν του "νομοταγούς εκ πεποιθήσεως", που συναγεται πολύ ευκολα και εξαιρετικά άβιαστα από αυτό που εσύ καταθέτεις στην συγκεκριμένη αναρτηση σου και ασφαλώς όχι μόνο στην συγκεκριμένη, «δεν μπαίνω στη διαδικασία να εξετάσω αν ο νόμος είναι δίκαιος, δημοκρατικός, φασιστικός, λογικός, ζημιογόνος, κλπ ή όχι.».

Αλλωστε o χαρακτηρισμόw του εκ πεποιθησεως νομοταγούς επιβεβαιώνεις στο σχόλιο σου ότι σε τιμά. Αρα ομολογώ ότι δεν κατανοώ την ένσταση σου.

Επίσης ελληνάκι όταν μία φορά αποπειράθηκα στο blog σου να καταθέσω την αντιθετη από την άποψη της αναρτησης σου μου απαντησες ότι το θέμα έχει ήδη…εξαντληθεί.

Λυπάμαι, δεν έχω την παραμικρή διαθεση να συμμετάσχω σε συζητησεις που στηριζονται στην λογική, «αν συμφωνείς μαζί μου ασφαλώς και μπορούμε να συζητησουμε.».
Ασφαλώς και την αποδέχομαι και την σέβομαι αυτή την πρακτική, κατανοώ και την σκοπιμότητα της, αλλά αρνούμαι κατηγορηματικά να συμμετάσχω.

Αν και πάλι μετά από αυτήν την απάντηση μου, εξακολουθείς να θεωρείς εαυτόν θιγμένο, οφείλω να σου ζητήσω συγνώμη, συμπληρώνοντας ότι η αναρτηση μου δεν υπέκρυπτε κάποιον άλλον προσωπικό χαρακτηρισμό -που πιθανά εσυ μπορεί να αντιλαμβάνεσαι ως υπαινιγμό- περαν αυτου που ξεκαθαρα έγραψα (Εκ πεποιθησεως νομοταγής), και λυπάμαι αλλά όπως αποφευγω έτσι και αρνουμαι ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ δίκη προθέσεων

Τέλος αν εξακολουθείς να ενοχλείσαι μπορώ να αφαιρεσω το link από την ανάρτηση μου, παρότι έχω την άποψη ότι, ότι δημοσιευεται είναι πλέον προσβάσιμο σε όλους, αντεχει την δημόσια κριτική από όλους και η πηγή πρέπει να αναφερεται.

ellinaki είπε...

Κατερίνα,

Ίσως και να σε παρεξήγησα εγώ, καθώς μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως μου κόλησες αυθαίρετα την ταμπέλα του "εκ πεποιθήσεως νομοταγούς", ενώ μάλλον αναφερόσουν στη συγκεκριμένη ανάρτηση.

Δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποια ανάρτηση του παρελθόντος αναφέρεσαι, αλλά μου φαίνεται περίεργο να σε επέπληξα επειδή απλά διαφώνησες. Πιο πιθανό βρίσκω να είχαμε μπει σε κάποιον φαύλο κύκλο επαναλαμβανόμενης επιχειρηματολογίας χωρίς τέλος παρά να αφόρισα τόσο συνοπτικά κάποια άποψη.

Τέλος πάντων, από πλευράς μου η παρεξήγηση για το παρόν post έχει λήξει.